Vreemd... verkopen op eenmaal andermaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 13:09

Wat ik een beetje rar vind, is dat sommige mensen op paardenforums ineens gigantisch veel spullen tk hebben.. en erbij schrijven 'nooit gebruikt'of 'zo goed als nieuw'
Kijk, van sommige mensen waarvan je weet dat ze hun pony wegdoen snap ik het wel, maar iemand die bijvoorbeeld rijjasjes in maat 36/38/40 in drie kleuren heeft.. hoe komen die lui daar nou aan? Zal dat van de vrachwagen gevallen zijn oid??


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:14

nou ik zet toevallig nu net 3 hoofdstellen te koop,omdat ik van het weekend alles weereens had uitgezocht en schoongemaakt.ik heb tink nu in het tuig,en het beleren + privelessen kosten nogal wat.
nu dacht ik zo:ik doe niets met die spullen,heb ze allemaal eens voor verzorgpaarden gebruikt,maar ik heb nu toch geen tijd meer daarvoor nu ik eindelijk met tinkerbell kan gaan rijden....dus waarom zou ik het niet wegdoen?heb ik weer ietsje meer geld voor mijn lessen met tink en hangt dat spul hier niet onnodig niets te doen.want het is nog hartstikke goed van kwaliteit

soms is het beter om te zwijgen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:17

Misschien hebben die mensen dat in een opwelling gekocht en er later toch spijt van?
Of ze kopen nu eenmaal veel spullen en zijn ineens gegroeid/afgevallen en passen de spullen niet meer en verkopen het dan, en ja dan lijkt het veel.
Maar je kunt niet bij iemand anders in zijn portemmonee kijken. Dus het blijft gissen als je persee wilt weten waarom mensen iets verkopen. En trouwens vragen staat vrij dus dan vraag je het toch in een PB tje ofzo ?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:19

Pfffff als je kijkt hoeveel spullen ik heb verzameld de afgelopen paardenjaren...
Paardenmensen zijn gewoon hebberig *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:38

Volgensmij zijn ze gewoon van de vrachtwagen gevallen *LOL*
Nah, grapje. Ik heb ook best wel (teveel) spullen voor Pink. Iedere keer wil ik weer iets nieuws!
Hebbe hebbe hebbe! Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 18:47

Nee sanderijn zoiets als jij bedoel ik niet, ik heb het meer over grote ads, zoals dit bijv van divoza:


alles voor paard en ruiter 26-5-2001
*PIKEUR zwarte rijbroek 2 x gebruikt met wasbare leren zitvlak en hoge band van slijtvaste synthetische stof zomer-koel winter-warm f375,- voor f175,-* witte PIKEUR rijbroek 2 x gebruikt met wasbare leren zitvlak en hoge band van slijtvaste synthetische stof zomer-koel winter-warm f375,- voor f175,- * NIEUWE moutain horse broek beige met een hoge band en een kleine bandplooi zeer sterke stof f275,- voor f125,- * zwarte veiligheidscap maat 54 f175,- voor f40,- * NIEUWE groene FLEECEDEKEN van Equiline f160,- voor f75,- *·NIEUWE BITTEN allemaal 13,5 cm. *Watertrens rvs f75,- voor f20,- Pling-trens rvs f75,- voor f20,- Pling-trens met rolletjes rvs f125,- voor f35,- *pessoabit rvs met 3 ringen f125,- voor f30,- *ARGETAAN bit bustrens f99.95 voor f35.- *1 X GEBRUIKT ZEER LUXE Crème kleurig met blauwe bies veelzijdigheidschabrak, zeer luxe chabrak 1 x gebruikt f 99.95 voor f 25,- * wollen kussentje f65.- voor f25.- * elastische staartbeschermer zwart f65,- voor f15,- * wedstrijdkravat f35,- voor f5,- * 3 NIEUWE Hoofdstellen van Kieffer met bonfire neusriem en blinde sluitingen zwart en zwart -wit onderlegd is een zeer luxe wedstrijd hoofdstel f325,- voor f150,- p.s. *zwart met een fluwelen kraag rijjasje van pikeur het is het model diana van 100 % wol en heeft een elastische rug. dit is het luxste model wat pikeur heeft. het is een maat 42 en hij is maar 3 x gedragen. maar de nieuwprijs van dit jasje is f525,- voor f250,- of alles in een koop van f1500,- voor f1200,- Lemetex springzadel 1 maand gebruikt 17.5 inch, large zadelkamer. Dit type zadel hoeft nooit opgevuld te worden. Dikke kniewrongen en een zachte zit. Verkoop wegens aankoop nieuw paard. Je ziet niet dat hij gebruikt is. Van 1900.- voor 1500.- Te koop, STUBBEN SCANDICA DE LUXE dressuurzadel. 3 maanden oud. Zeer weinig gebruikt zo goed als nieuw. Verkoop wegens aankoop van een nieuw paard. Zwart 17,5 inch en een 31 kamer. Van f3100,- voor f2300,-


Dat is toch idioot?? Allemaal <b>NIEUWE</b> nooit gebruikte of 1x gedragen dingen, waarom heeft diegene ze dan in VREDESNAAM gekocht, als ze niet vd vrachtwagen gevallen zijn!!??

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:52

hoi,

als ik wat te koop zet doe ik dat vaak niet alleen voor mezelf ook voor vriendinnen enz, dan krijg je al een behoorlijke lijst!
groetjes heleen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:03

Tja, maar dat alles dan nog nieuw is Verward
Zoveel heb ik nou ook weer nie Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:24

Misschien is diegene die dit aanbiedt wel van haar paard gevallen en kan nooit meer rijden (beetje dramatisch). En ja, als je dan net nieuwe spullen hebt aangeschaft kan het heel goed waar zijn.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 19:45

Krijg er persoonlijk meer het idee bij dat ze het ergens erg voordelig hebben kunnen kopen en het nu weer verkopen. Tijdens zo'n tentenkamp kun je veel dingen voordeliger kopen, en als je ze daarna net onder de normale prijs weer verpatst.... Maar ja, dan verpatst ze ze wel goedkoop Verward .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 20:02

Tja het kan natuurlijk altijd... maar tis wel merkwaardig. Sommigen althans...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_KL, bella24, cabochon1, myk_en_shant, nine1987 en 116 bezoekers