Hier even een berichtje van mijzelf

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Hier even een berichtje van mijzelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 14:36

inmiddels ben ik al voor de 4e week in delft opgenomen. ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zon zware periode heb gehad als nu. hier in t ziekenhuis heb ik de afgelopen 2 dagen 2 nieuwe pogingen ondernomen en belandde dus eergister in een isoleercel voor mijn veiligheid. vandaag ging het iets beter dus mocht ik bij godsgratie even uit het gebouw met goede afspraken dat als het mis dreigt te gaan ik ze moet bellen zodat ze me op kunnen halen. in de afgelopen weken is er ook een diagnose vastgesteld waar ik voor behandeld moet worden en die ik altijd bij me zal blijven dragen. ik lijd aan een borderline persoonlijkheidsstoornis. inmiddels ben ik behoorlijk op de hoogte van wat dit inhoud en ik moet hiervoor behandeld worden in dit ziekenhuis. het is zo ontzettend moeilijk om iedere dag weer te vechten tegen die drang om niet meer te willen. in de 1e weken ging het wel redelijk maar de laatste 7 dagen zijn echt afschuwelijk. ik ben dus blij dat ik nu even hierheen kon om mijn gedachten te verzetten. ik kan, als het goed gaat, nu 2 keer per week even een uurtje op internet. dit hoort bij mijn dagprogramma wat ik moet volgen. dus in wezen is dit gewoon een soort terapie. iets wat ik graag doe en daar dus ook even van opleef. straks moet ik weer terug naar mijn hol en dan begint de zware proef voor de avond weer. als ik daar ben is het vechten tegen dat gevoel van niet meer kunnen. ik heb hier wel ontzettend goede begeleiding van de verpleging. het zijn stuk voor stuk ontzettend lieve mensen en er word ontzettend goed op me gelet. ik heb iedereeen hier de afgelopen weken ontzetttend gemist en ik wil iedereen die me op welke manier dan ook een hart onder de riem heeft gestoken hartelijk bedanken. ik krijg nog steeds wel eens een kaartje en die hangen dus allemaal aan de muur. het doet me enorm goed om te merken hoe veel mensen er meeleven. dit is de enoge kracht die me op de been houd. over de duur van mijn opname is nog niets te zeggen. als ik door deze fase heen ben, dus als ik controle kan behouden over mijn leven, moet ik dus behandeld worden tegen die stoornis. dat gaat in eerste instantie vanaf nu beginnen en zodra het veilig genoeg is dat ik thuis kan verblijven gaat het met dagopname verder. er zal een lange, hele lange tijd voor nodig zijn om er weer een beetje boven op te komen maar t schijnt allemaal goed te behandelen te zijn. ik ga nu even stoppen omdat het anders allemaal te veel word in mijn hoofd. ga nu even wat bijlezen in de topics en wat reacties plaatsen. ik zal jullie nu regelmatig op de hoogte proberen te houden en degene die me willen bellen of schrijven kunnen voor het adres en mijn telefoonnummer bij karin of stef terecht. uit mijn hoofd weet ik het namelijk niet echt. heel veel liefs van mij. xxx


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:39

Hej lon fijn wat van je te horen Lachen Ik zag dat je online was en verwachtte al wat te lezen hoe t nu met je gaat. Wel fijn dat je even lekker weg mocht joh, zal je wel goed doen!! Gelukkig dat ze je goed kunnen helpen in Delft, daarvoor ben je daar ook he. Ik denk aan je, kop op he meis!!
*knuf*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:42

Hee lonneke!
Iig fijn dat je nu wat beter weet wat er aan de hand is, dan heb je ook wat om naar toe te werken.
Ook fijn om te horen dat de verpleging een behoorlijke steun is en dat ze je redelijk kunnen blijven motiveren. Hoe is de rest van de groep? Kan je het daar een beetje mee vinden?
Hoop je weer wat vaker te zien op Bokt nu!
Houd je haaks!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:42

Lieve Lonneke, fijn om weer eens wat van jou zelf te horen.
Fijn dat iedereen daar aardig voor je is en dat je nu 2x per week even kunt internetten. Ik denk veel aan je en leef met je mee.
Hou vol!

Liefs Marije Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:46

Hoi Lon, leuk dat je wat laat horen.
Heel veel sterkte ermee, zo te horen gaat het niet vanzelf maar wel de goede kant op. Hou vol hoor, je zit op het goede pad!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 14:46

Hoi Lonneke harstikke fijn om weer iets van je te horen. En volhouden hoor want je ziet wel er zijn heel veel mensen die om je geven. Knuffel Greetje.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 14:47

de rest van de groep is wel ok. er komen en gaan natuurlijk veel mensen en dat is wel jammer want je krijgt toch wel een band met sommigen. maar goed de mensen die er nu zitten zijn allemaal wel aardig. de verpleging is heel gezellig en we ziten regelmatig te rummiecuppen. er word echt goeed voor me gezorgd al zie ik het soms niet zo. ik ben blij dat ik nu idd wat kan internetten. dat kost trouwens bijna niets. 0,12 ct per kwartier.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:01

Heb je een programma opgesteld waar je je de hele dag aan moet houden? Of kun je ook een beetje je gang gaan?
Hoop echt dat je binnenkort merkt dat het aanslaat en dat je je weer beter gaat voelen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:07

Fijn om weer een berichtje van jou te zien!
Heel veel succes nog en tot Bokt!

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:10

Hoi Lonneke,
Ik lees nu pas wat er allemaal gebeurt is. Ik wil je in ieder geval veel kracht wensen om er weer bovenop te komen. Ook voor jou moet het zonnetje weer gaan schijnen

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:14

Lieve Lonneke

Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Het raakt me nogsteeds erg. Ik hoop echt dat je er met terapie en goede zorgen van de verpleging bovenop komt. Dat moet gewoon.
Sterkte

Liefs Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:16

Tjee lon, wat verschrikkelijk zwaar moet je het hebben. Ik heb je nieuwe nummer nu dus ik zal snel even bellen. We missen je vreselijk. Ik hoop dat je er zo snel mogelijk bovenop bent. Liefs Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:18

He lonneke!!
Wat leuk voor je dat je weer ff op inet mag en dus ons kan bezoeken...
Ik hoop dat je weer met frisse moed ertegenaan gaat, nu je hier ziet dat veel mensen je steunen, en je nog lang niet kwijt willen!!
Blijf daaraan denken, en aan de rest van de mensen die je erg dierbaar zijn en je zult altijd weer een reden kunnen bedenken om door te gaan. Bovenal doe het voor je zelf, maar anders moet je al die mensen missen, en dat zou zonde zijn!!

Heel veel sterkte en ik hoop je hier snel weer te zien!!

Groetjes wendy

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:23

hai Lon... ik ben heel blij te lezen dat je nu begrijpt dat de mensen aldaar je willen helpen. Zie je wel meis... je kunt mensen vertrouwen Knipoog Je kunt ook op de mensen hier vertrouwen zoals je kunt lezen, niemand die jou in de steek laat of het jou alleen op laat knappen. Je moet het wel zelf doen allemaal, maar toch... iedereen steunt jou en blijft aan je denken. Je komt er wel meis...

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 15:25

Jeetje, ik heb de toppics die over jou gingen helemaal niet gevolgd. Maarten wees me er net op.

Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, maar ik merk wel aan je berichtje dat je superveel mensen om je heen hebt die van je houden en voor je willen zorgen. Denk daar aan, zoek daar steun aan. Hopelijk kom je er snel overheen, maar volgens mij is het supermoeilijk om zoiets te overwinnen.

Lonneke, ook van mij een hart onder de riem en een hele flinke knuffel, die kan je volgens mij supergoed gebruiken! Lovers

*Tallie doet cyberknuf aan Lonneke*

Groetjes en superveel sterkte gewenst,

Chantal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 16:17

Hey Lonneke
Wat leuk je te zien!!
En natuurlijk is bokt goed voor de mens Lachen

Sterkte, maar je komt er wel hoor!!!!


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 16:18

Ik leef met je mee, ik hoop dat je er gauw bovenop komt meid.
Ik denk aan je, veel sterkte!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 16:21

Meis, wat moet jij een hoop meegemaakt hebben in het verleden om zo in de knoop te zitten en zo zwaar border-line te hebben. Ik hoop dat je d.m.v. therapie alles een plaatsje kunt geven en het achter je kunt laten. Het is zo belangrijk dat je vooruit leert te kijken en niet in het verleden te leven.

Leer te genieten van het leven, kijk niet te ver vooruit en met kleine stapjes kom je er ook !! Iedereen hier op bokt denkt aan je Lonneke, kop op !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 17:11

Rood is de klaproos, de kleur van het hart
Maar juist in het hartje zit nog zwart
Zo heb je in je leven en in ieder vertrek
ook wel eens een donkere plek
Maar ik zeg je van harte;
Let meer op het rode dan op het zwarte...


Lieve Lonneke, ook van mij een dikke knuf en hou je taai!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 17:22

Heel veel sterkte meis, en probeer sterk te blijven he!!! Hou je taai hoor!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 17:30

Fijn om te horen dat de mensen daar allemaal zo aardig zijn, zij zullen je ook vast veel steun geven Lovers
Heel erg verschrikkelijk veel sterkte Lonneke!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:03

Lon hou vol hoor!
Ik bel je spoedig weer, ik kreeg op de vaste lijn niemand aan de telefoon,
heb het wel paar keer geprobeerd.
Sterkte meid, liefs.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 19:17

meid ik weet wat het is ( zou het in de naam zitten) dit is een strijd die je zelf zult moeten voeren, maar ik weet hoeveel goeds een vriendelijk woord of een knuffel kunnen betekenen dus bij deze: heel veel sterkte en kop op.
De zorgen die je nu hebt laten je het leven later waarderen.

dikke kus

Lonneke

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 20:16

Wat fijn dat Bokt jou nu twee keer in de week een lichtpuntje kan geven om je op te richten. Ik hoop je de komende tijd regelmatig hier te kunnen spotten!

Ik ben in ieder geval heel blij voor je dat er nu een diagnose is gesteld, dan heb je tenminste enig idee in welke richting je nu verder moet. Sterkte! Lachen

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 20:32

ik zit hier met tranen in mijn ogen
meid wat moet jij het zwaar hebben
maar bokt is er voor je
niemand laat je vallen
je moet het alleen doen
maar wij zullen je steunen bij elke stap klein of groot!!

fijn voor je dat je 2x in de week ff mag internetten
kom op je red het wel

dikke knuffel van mij
groetjjes iris

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, GoogleAdsense, Lipstick, Myrkvi, Redford, scoebje, SentiBot en 41 bezoekers