Ik heb een groot probleem!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xxjes karine
Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 16:19

Ik heb een groot probleem met mijn verzorgpony Tripper. Ze is hartstikke lief maar haar bazin mest nooit uit!! Boos! Ik vind dit heel erg zielig voor Tripper maar als ik dan opbel dan heeft ze altijd weer een smoesje. Ze weet dat ik het toch doe omdat ik het zielig vind. Maar ik pik het niet meer! Ik heb bijna geen tijd meer voor Tripper. Huilen Wat moet ik doen??? Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 16:23

Tja, als je al met de eigenaar gepraat hebt, en dat helpt niet, en je wilt toch het beste voor je paardje.... dan kan je denk ik toch het beste die mestvork maar pakken.
Ik weet niet hoe vaak per week je gaat, maar ik doe het zelf elke dag en dat kost me echt niet meer dan 5 tot 10 minuten per dag, met het opstrooien erbij.

Maar wel banketstaaf van die eigenaar, dat ze jou er voor op laten draaien....

Groetjes, Sonja


xxjes karine
Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 16:28

Ik blijf het toch wel trouw doen. Anders praat ik nog een keer met haar. Trouwens ik heb nog een probleem. Ik wil een paard maar ik mag er geen van mijn ouders. Nu wordt binnenkort mijn verzorgpony te koop aangeboden....... Haha!
Wat nu? Verward

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 17:20

hee karina

hoeveel kost je verzorgpony en hoe groot is ze enz
leeftijd geslacht onder het zadel?
kan ik em misschien kopen ( ik mest wel uit) en kan je langs komen misschien als je ouders mee werken em van mij kopen! ben je em niet kwijt!
groetjes heleen. Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:36


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:41

Tja, je kunt niet veel meer doen dan of het zelf doen of je paardje in de strond laten staan Verward

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:41

Tja, je kunt niet veel meer doen dan of het zelf doen of je paardje in de strond laten staan Verward

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

xxjes karine
Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 17:05

Ik denk dat ik er niks aan kan doen. Er is ook al geen voer meer!!!!
Ze is Tripper gewoon niet waard! Frusty Boos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:27

Geen voer meer? Ze koopt toch zeker wel nieuw voer!!?? Verward

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:45

ja zeg ze koopt toch eten voor zich zelf
Extreme duivel Boos! Boos! Boos! Boos!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 21:38

Hoi Karine!
Ik ben 34 jr., heb een verzorgpaard sinds kort in Groessen, en kom ook uit Zevenaar!
Eerst heb ik anderhalf jaar een verzorgpaard in Didam gehad, waarmee ik lesde bij de vereniging de Baerleruiters. Ik heb er ook een startkaart mee gehad, maar kon er niet veel wedstrijden mee rijden omdat de MKZ toen uitbrak.
Ik moest weg bij het vorige verzorgpaard, en verzorg nu een stel friezen en fellpony's (d-pony's die er uitzien als friezen).
Die man is een menner, en wie weet, weet hij nog wel een andere verzorgpony voor je, als deze verkocht wordt?
Volgens mij ken ik tripper wel, vroeger was er een blond meisje die hem verzorgde toch? Dat meisje is nu denk ik 14 jaar of zo, ben haar naam ff kwijt. Is Tripper een schimmel? Dan is het degene die ik bedoel.
Mocht je ooit een andere verzorgpony zoeken, zet het dan hierop, dan help ik wel zoeken oke?
Heel veel succes met het overtuigen van je ouders, grijnz... is heel moeilijk he. Die van mij heb ik ook nooit kunnen overtuigen, maar ik hoop over een paar jaar een eigen paard te kunnen kopen.
Nu ga ik eerst op vakantie tot 1 juli, dus dan heeft het nog geen zin om mij een berichtje te sturen, maar daarna dus wel!
Mocht je dit willen, je kunt me altijd mailen of een prive bericht sturen hier op Bokt.nl
Veel succes met Tripper en de lessen!
Groetjes, Dorine.

stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:50

sorry mensen dat ik dit topic weer ophaal maar ik ben het er niet mee eens

ik ben de eigenaaresse geweest van tripper en dit klopt dus echt niet

van de boer (waar tripper stond) mocht ik maar 2x per week uitmesten
en het voer (waar we voor betaalden) kreeg de pony niet altijd daarom hebben wij zelf zakken voer gekocht in die tijd
is eigenlijk ook te gek voor woorden dat we niet kregen waar we voor betaalden daarom hebben we haar ook naar een andere stal gedaan.
daar werd ze ook meteen dikker en fitter.
ikzelf zat er ook mee dat ze geen voer kreeg en wat betreft stro pakken dat deed ik sávond laat want als je er daar teveel (volgens hun ) erin gooide haalden ze het er gewoon weer uit. en dan erbij at tripper het stro ook op (tjah vind je het gek als je geen eten krijgt) dus stond ze inderdaad in de drek maarjah wat doe je als 14 jarig kind tegen een boze boer??
maar ik wou ff zeggen dat ik geen ponymishandelaar ben ofsow hoor
ik hield heel veel van tripper en nu nog steeds hij staat nu bij ons in de buurt op een manege maar daar ben ik niet zo blij mee want daar staat ze dus ook op de stenen enzo maarjah ze willen der niet meer kwijt dus
kom ik haar zo vaak mogelijk opzoeken om wat lekkers te geven.
groetjes een beledigde exeigenaaresse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:05

Ik had dit ook met Alida en Skipper (zie profiel). De eigenaar was werkloos, altijd bij huis, had zeeen van tijd. En hij mestte de stallen gewoon niet uit! Scheve mond

De paarden stonden echt soms tot hun knieen in de stront, daarom mestte ik altijd maar uit.

En elke keer vroeg hij weer: Zouden jullie de stallen nog even willen uitmesten? Dat wordt zéér gewaardeerd!
Pff. Gewaardeed, laat me niet lachen. Scheve mond Hij waardeerde het helemaal niet, maar was blij dat hij van het werk af was.

Maar gelukkig is het niet zoveel werk, zeker niet als je er elke dag even wat tijd aan besteedt. Lachen
Want ik weet dus uit ervaring dat het geen pretje is om een stal met een halve meter bagger leeg te scheppen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:09

ik schrok me dood toen ik ineens een reactie van dorine las.
mensen dit is 3 jaar geleden!

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:17

missnynke schreef:
ik schrok me dood toen ik ineens een reactie van dorine las.
mensen dit is 3 jaar geleden!


Ja, dat had ik ook. Ik schrok echt. Slotje!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:21

Ik zet een slotje Lachen. Wel fijn dat de eigenaresse van de pony nog even opheldering heeft kunnen geven Lachen.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Loreke2 en 106 bezoekers