Gazongras

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gucci
Berichten: 182
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Apeldoorn!!!!

Gazongras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-02 15:11

Ik schrok me laatst rot Bloos ... Ik zag een foto van een pony die uitgebreid in de tuin van iemand stond te grazen en degene die erbij was zat er lekker bij.... Oke een Beetje gazongras is niet slecht Vork maar mensen kom op laat die arme beesies toch geen gazongras eten!!!! Het is slecht voor het beesie !! Alsje toch een paard/pony bezit/ verzorgt wil je toch het beste voor het dier of zie ik dat verkeerd?? Je doet het dier er in ieder geval GEEN plezier mee!! Ik schrok echt toen ik dat zag en laat ook nog van een vriendin hoorde dat zij dat ook heel vaak doen met haar pony..... SLECHT SLECHT SLECHT
Sorry maar daar kan ik me kwaad ommaken Extreme duivel ...Er sterven jaarlijks al genoeg paarden aan koliek dus zorg dat die van jou er niet bij zit!!!! Huilen Huilen Huilen

Ik ben op zoek naar Gucci


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 16:37

helaas zijn er genoeg mensen die niet eens weten dat het gras in je tuin gazongras is en het gras in de wei NIET hetzelfde is!en dus weten ze ook niet dat gazongras gevaarlijk is.en dus laten ze hun paard net zo lief in de tuin staan,tja......

soms is het beter om te zwijgen


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 18:24

Mijn ponies eten ook vaak in de tuin, maar ... het hele perceel is ingezaaid met weidegras - dus ... no problem! Die dunne sprieten die overzaaien van de buren laat ze zelfs staan, moet zijn dat het toch niet zo lekker is dan het ander gras. Het enige iritante eraan is dat er vrij veel klaver in de tuin staat, en dat in de zomer de bijen hier ferm lol in hebben, en m'n dochter al 's gestoken is geweest door op 'r blote voetjes rond te hollen in de tuin.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 20:04

Ik denk idd dat veel mensen niet weten dat ze iets verkeerd doen...

* To Belg, or not to Belg *

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:36

Klopt, toen ik Gammon vorige week in mijn grasveld had staan heeft 'ie ook alleen maar de dikke overblijfselen van ons vorige weidegras eruit gegeten. Toen hij daar klaar mee was liep hij doodleuk door de sloot en begon aan de andere kant verder te eten.
Maar ook ik wist niet dat gewoon gras niet goed voor een paard was.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:42

Deze morgen vroeg m'n leuke (niet dus) buurvrouw me of ze het maaisel van 'r gazon mocht over de draad kappen voor de ponies - die eten "toch" gras??? DUHHHHHHH ... Ik zo van, nee, hou je rotzooi maar zelf (we zijn niet wat je noemt vriendjes, ze kent ons maar als ze iets kan profiteren) - zij zo van, En dan wil ik 's wat geven en is het weer niet goed. Zeg ik zo van daar worden paarden ziek van - krijg ik als antwoord "toch niet erg, kan je hen laten slachten en ik wil wel delen hoor, ik heb plaats in de vriezer" ... ROTWIJF!!!!!!!! Zeg ik tegen haar dat ze beter voor 'r eigen kiekens zou zorgen, als ik er niets bij de ponies bij de draad gooi moeten die maar leven van het gras ... - die doen we toch dood zegt ze, als ze vet genoeg zijn ... Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers