Nieuw hier

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charro
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-01 19:16

Hoi, kom pas sinds vandaag op deze site en zal me daarom even voorstellen. [Ik heb al veel van jullie gelezen vanmiddag dus het is wel zo eerlijk om wat info terug te geven toch?] Ik ben Claudia, bijna 28 jaar, en sinds ruim twee jaar paardloos. Ik ben bezig daar verandering in te brengen aangezien ik nu contacten heb gelegd van fokkers van Paint horse veulens. Dus als alles goed gaat hebben we straks een veulen. Hiervoor zijn er twee paarden geweest die helaas dood zijn. Ondertussen rij ik op een quarter merrie van iemand anders om alles weer op te pikken. Ik doe sinds 9 jaar aan western rijden en heb daarvoor dressuur gedaan. Maar daar heb ik geen eigen paard mee gehad, dat kwam pas toen ik western ging rijden. Verder heb ik 6 ratten en een kat. Nou, wie vragen heeft hoor ik wel. Ik kom hier vast niet zo vaak als sommige anderen maar ik doe mijn best om het bij te houden! Groetjes Claudia.

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 19:22

Hai Claudia,
Ik ben Linda en 16 jaar.
Ik heb 2 paarden, Iowa en Xantippe.
Bij mijn info vindt je alles over hen. Ik schrijf het zovaak op dat ik er beetje gek van wordt hahaha Lachen
Dus daar kan je voor me knollies kijken!
Welkom hier, tis hier altijd erg gezellig.
Ik rijd alleen dressuur en springen. Denk er over om ook eens een westernles te nemen.
Is dat gaaf? En moeilijk?
Hopelijk heb je veel plezier hier en tot gauw!
groetjes Linda

Tabitha

Berichten: 47
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 19:26

he
welkom nou ik ben tabitha en 15 jaar. heb een e-pony en doe aan dressuur,springen en SGW
voor meer info kan je naar mijn site gaan
groetjes

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 20:13

Ook welkom hier op de site! Leuk dat er weer een westernruiter bij komt (ja dat is leuk!:) ) Heb me ook zojuist voorgesteld, dus als je meer wilt weten, sta ik hier ergens in de buurt te lezen. Gr. Dick.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 20:51

WELKOM CLAUDIA. 't Is hier leuk hè?! Ik ben Amina.'k Ben 14 jaar en heb helaas geen eigen paard. Groetjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 20:58

hoihoi

Ik ben ymke, een meisje van 17 jaar oud. Ik woon in soest. Ik werk als administratief medewerkster bij een bedrijf voor brandbeveiliging in Bilthoven. Verder heb ik sinds 2 jaar mijn eigen paardje. Zijn naam is offcieel Yewely Brahmat O.X maar iedereen noemt hem (en kent hem) als bram.Hij is een arabische ruin,die denkt dat hij hengst is van 18 jaar oud.Hij is 1.56m hoog en een vliegenschimmel.Met hem ga ik offcieel starten en ben nog steeds aan het trainen, hij is nogal een Hittepetit met een grote H. Misschien komt er binnen een maand een paardje bij ( Texas, KWPN ruin, 6 jr, lichtbruin, rond de 1.70m hoog)
Verder heb ik nog een hele lieve hond, genaamd terry en een tamme rat genaamd little

Liefs ymke

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:09

hoihoi ik ben maaike, bijna 17 jaar oud en de rest van de informatie kan je vinden in mn profiel.
welkom hier en pas op voor boktverslaving!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:22

Hoi ik ben dus Jacqueline en ik kom uit Apeldoorn en ik heb drie schatten van shetlanders en een scheet van een fjord.....voor verdere informatie hahahah, kun je bij mijn profiel kijken (handig)

Enne van die verslaving waar Maaike het overhad.....dat is echt waar!!!

Jacqueline

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:32

Hoi ik ben steef.
voor meer info kijk je maar in mijn profiel.
Kom jij soms ook op de westernmailinggroup van Egroups? (onee ondertussen yahoo)

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:41

Hai Claudia,
Ik ben Kitty, woon in Groningen en een beetje bij mijn ouders in Rolde... Verder staan er foto's van mijn paarden en een tekst over wie ik ben bij profiel.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 17:46

hoi ben marjolein. en als je meer over me wil weten, kijk bij mijn profile.
Maarreh altijd leuk om meer mensen hier te hebben. dus nodig alle gezellige mensen die je kent maar uit om ons te joinen

Charro
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-01 18:20

Hallo allemaal, leuk om jullie berichtjes te lezen. Alleen duizelen jullie namen en paarden nog een beetje maar dat went vast wel. Ik ben druk bezig alle profielen te lezen zodat ik een beetje weet wie wie is en welk paard erbij hoort. Groetjes Claudia.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 21:27

hoi!ik ben sanderijn en ben 23 jaar.sinds twee jaar ben ik in het gelukkige bezit van een kleine dondersteen!tinkerbell heet ze en ze is een welsh A en is nu bijna drie jaar.hier zijn wij !
Afbeelding
Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:49

Hoi Claudia!

Leuk nog iemand erbij!! Ben 19 jaar en woon in Rotterdam. Heb helaas geen eigen paard, maar die er komt er vast nog wel eens...verdere info kun je lezen in mijn profiel. Tot schrijfs!!