10-06

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 20:24

vanmorgen wat m en m's gehad (goed begin van de dag toch?) daarna 2 bolletjes. In de kleren en naar Des. Ruim 2 uur gereden (met zadel gelukkig dit keer). Daarna naar mijn schoonouders (Marc haalt daar altijd een fiets weg), hebben daar wat chippies gehad. Naar huis, belt mijn moeder op, of we daar nog effe aankwamen, mijn zus en zwager en 2 kids waren daar ook. Komen we daar gaan zij aan tafel, krijgen wij wat snoepjes voorgeschoteld. Marc is nu lasagne aan het maken. Wat laat eten vanavond, maar da's ook wel eens lekker!



Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 09:27

heerlijk duikweekend gehad. Even een eten update:
vrijdag bami, en rondje koud buffet op ene bruiloft (wel de slanke dingen uitgezocht) en lekker gedanst
Zaterdag saucijzebroodje, handje dropjes en barbeque (klein beetje saus verder lekker gegrild vlees)
zondag roerei met spek, broodje marmite, 2 broodje met restje bbq vlees, broodje gehakt, handje borrelnootjes. Verder die dag gedoken, en in stromende regen, hagel + onweer omgekleed en spullen opgeruimd (koud!)
woensdag weer wegen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, Amazonbot, Berdien, bonnielau, Brittneyx, Dominique_96, Donkim, douschka, Keizerinnnn, ManonGrr, Melzazu, Molly1230, Muronia, NogSteedsGek, Paardennamen, Roosch, SemrushBot, Slagroomsoes, spookyskippy, Xanthippe, xReetch, YandexBot, zonnebloem18 en 197 bezoekers