Mijn zoontje en zijn maatje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Mijn zoontje en zijn maatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-14 14:20

Hallo !

In mei ben ik gaan kijken voor een kitten. Mijn andere kat mistte een speelmaatje,en onze oudste poes is 9 en slaapt liever de hele dag :). Wat ik ook belangrijk vond was een kitten waar mijn zoon ook mee kon opgroeien. De andere 2 zijn niet echt kinderen gewend en mijn zoontje is nog wel eens enthousiast. Daarom rustig eens gaan kijken na lang twijfelen welke nou het beste bij ons paste. Uiteindelijk bij een klein grijsblauw wormpje aangekomen. Inmiddels zijn het de beste maatjes en spelen samen,slapen samen en zijn de gehele dag bij elkaar. Chloë is van 1 april ongeveer,en heeft wat streepjes door haar blauwgrijze vacht.

Zo kwam Chloë bij ons...nog eigenlijk te klein en jong kwamen we achter,dus hoe oud ze precies is is onzeker.
Afbeelding

Na goede voeding, entingen, ontwormen en ontvlooien en gechipt is ze al wat groter. Ook heeft ze het wassen al door.
Afbeelding

En ja katten zijn katten niet als ze even aandacht komen opeisen:
Afbeelding

Samen lekker slapen na al dat spelen:
Afbeelding

En nog meer samen slapen:
Afbeelding

en we slapen nog meer samen:
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels is Chloë de hele rotatie door gegaan van enten,chippen,ontwormen, ontvlooien etc en weegt mevrouwtje 1300 gram.
Afbeelding Afbeelding

Hopelijk genieten ze samen nog heel lang van elkaar! Ik ben super blij met mijn keuze voor deze kitten en ook de katten onderling spelen met elkaar. Alleen het 100% accepteren door onze oudste poes is er nog niet,maar dat komt nog wel. Helaas is zij niet bepaald makkelijk en heeft het bij Mioux van 7 ook uiteindelijk een jaar of 2 geduurd.

Chloë zal bij ons blijven,net als de rest van de diertjes, tot haar dood. En hopelijk nog heel veel knuffel,speel en slaap jaren bij ons mogen door brengen !

Jayden 10-12-2011
Papa, we missen je, we houden van je
[LZP] Jayden in het bos!
[BB-ITP] Mijn zoontje en zijn maatje


Appeltje00

Berichten: 5011
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Mijn zoontje en zijn maatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:27

Wat ontzettend leuke kat heb je uitgekozen, ook een erg mooi kleurtje!
Lief trouwens dat je zoontje opgroeit met een kat, vaak erg fijn voor een kind om een huisdier te hebben.

Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Mijn zoontje en zijn maatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-14 14:28

@fionaf09 dat was ook 1 van de redenen om een kitten te nemen, zodat die goed kan wennen aan me zoontje en andersom. We hebben overigens ook konijntjes en 2 andere poezen lopen :) en nog een aquarium maar daar kan je ook weinig mee he :D

Jayden 10-12-2011
Papa, we missen je, we houden van je
[LZP] Jayden in het bos!
[BB-ITP] Mijn zoontje en zijn maatje

Appeltje00

Berichten: 5011
Geregistreerd: 28-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:29

Mioux schreef:
@fionaf09 dat was ook 1 van de redenen om een kitten te nemen, zodat die goed kan wennen aan me zoontje en andersom. We hebben overigens ook konijntjes en 2 andere poezen lopen :) en nog een aquarium maar daar kan je ook weinig mee he :D

Oké leuke kinderboerderij dus!
Erg leuk hoor, ik ben zelf ook met mijn kat opgegroeid (vanaf mijn vijfde) en het is echt mijn maatje door dik en dun. Als kind erg veel steun aan gehad :j


Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Mijn zoontje en zijn maatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-14 14:36

Ja niks is leukers als met dieren op groeien vind ik :). Zelf ook met katten op gegroeid (waren 1 of 2 toen ik geboren werd) en nog altijd een dierenvriend. Meneer helpt ook mee op zijn manier met ze eten geven haha geweldig om te zien.

Jayden 10-12-2011
Papa, we missen je, we houden van je
[LZP] Jayden in het bos!
[BB-ITP] Mijn zoontje en zijn maatje

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Mijn zoontje en zijn maatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:14

LZP >> BB-ITP

De Turtle.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers