Vraagje over CD branden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 22:43

Mijn vriend heeft een CD gedownload, alleen zijn dit geen MP3's maar .class files. Deze pakt het brandprogramma niet. Kunnen we deze .class files niet omvormen tot .mp3 of op een andere manier zorgen dat we deze CD toch kunnen branden?
De .class files kunnen wel afgespeeld worden door de computer dus hij herkent ze wel.



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 00:58

yep je moet een converteer propgrammaatje hebben (alhoewel, of dat werkt bij .class weet ik niet zeker) Kijk ff op tucows.com voor gratis software.

Oh nog ff, beter kan je bij het downloaden als je het 'save as' schermpje krijgen, hem direct als .mp3 opslaan, werkt meestal ook.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 09:11

.class is meestal een gerenamde .mp3 dacht ik.. Ik zit niet zo in die scene maar je kan het ff proberen.. Gewoon in Windows de bestandsnaam veranderen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:32

.class heb ik ook gehad je moet naar windows verkenner en dan rechtermuisknop en dan naam wijzigen dan typ je nummer.mp3 ipv nummer.class in, dan staat er weet u zeker dat u de extensie wilt wijzigen het programma wordt dan mogelijk onbruikbaar ofzo, dan gewoon op ok drukken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 29 bezoekers