Sam met z'n rythm beads:-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 15:06

Hoi! Afgelopen week heb ik de rythm beads die ik bij Claudia had besteld gekregen, staat echt wel stoer Lachen Vanmorgen hebben we er ff foto's van gemaakt, toen ik met Sammie bij ons voor de deur stond.[img]../upload/328/sam-met-beads1.jpg[/img]
[img]../upload/328/sam-met-beads2.jpg[/img]

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 15:08

stoer zeg! ik vind het echt wel cool zo'n rhytm bead!!! Leuk paardje heb je trouwens!!!! xxx Roos

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 15:26

hoe kun je die dingen bestellen bij claudia? en hoe duur zijn ze??? Ik wil ze namelijk ook om mijn arabiertje wat meer 'regelmaat' te geven.
Hoelang is de levertijd????? En welke kleuren?
sam is trouwens echt een hele mooie tinker!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 15:47

Heeeeeeeeeeeeeee dat is leuk, die wil ik ook wel. En wat heb jij een superleuke Tinker. Wauwie Lovers

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 15:49

cool wil ik ook!!!!!!
en echt een stoere knol dat paard van jou! hij is echt mooi

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 16:02

hihi wat lijkt die rythm beat klein bij Sam!!! bij Lois van Natascha lijkt ie veel 'groter' om t zo ff te zeggen. maar staat leuk hoor!!!!
mooi beest ook! maar dat wist je al he... *LOL*

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 16:04

ff klein vraagje hoor.. zodat ik ook zeker weet waar dit over gaat Tong uitsteken

die rythem bead is toch die "ketting" die die om heeft of nie..??

ennuhm.. waar dient het eigenlijk voor?? Verward
om hem in een bepaalde ritme te houden ofzo?
_________________
MIE HEPPIE!! JUUW TOE?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-06-10 16:05 ]</font>

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 16:15

Hoi! *glim* ik ben zo trots op m'n knollie Lovers Nu hij op het land staat moet ik het hele dorp door om in de bak te kunnen rijden, daar doe ik heel lang over (tis ong. een half uur stappen), omdat hij konstant stil blijft staan bij kinderen die 'm zo leuk vinden en hem willen aaien.
Ik heb de beads besteld bij Claudia (Cl@udia) zie westernforum, ze staan op haar site http://www.slidinghorse.nl De normale levertijd weet ik niet, toen ik de mijne bestelde waren de kraaltjes net op dus ik moest ff langer wachten. Dat ze klein lijken klopt, dat zijn ze namelijk ook. Normaal zijn de kraaltjes groter, maar ik vind 'm er niet minder mooi om.
Voor Bart: met de beads bedoel ik inderdaad die ketting. Het is vooral voor de leuk, maar het schijnt dat drukke paarden er rustiger van worden, en ook dat paarden een beetje op het ritme van de belletjes gaan lopen. Daar merk ik nog niet veel van, wat me vanmorgen wel opviel (maar dat kan heel goed toeval geweest zijn), toen ik hem van het land haalde was ik de ketting vergeten, dus die heb ik thuis even opgehaald. Onderweg naar huis was ie niet vooruit te branden, en toen hij eenmaal de ketting om had liep hij lekker vlot mee.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 16:19

Serieus??? Dan ga ik er ook 23678635 bestellen voor IJsco haha. Beetje meer actie kan geen kwaad.
Maar ik vind het inderdaad heel mooi staan en ik kan me voorstellen dat zo'n ketting wat invloed heeft op het gedrag van paarden.
Veel plezier ermee.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 16:59

ik heb er net een besteld. Hopelijk werkt ie bij Felix kalmerend want sinds ik verhuisd ben is ie helemaal gek!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:02

ziet er wel cool uit jah Lachen
Ook maar ens over denken *LOL*

Groetjes kim

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 18:11

Ik heb er ook eentje!! Ik heb er ook foto's van...zal ze zo wel ff scannen kunnen jullie ze met elkaar vergelijken!
Sam vind ik wel schitterend hoor, hoe hou je hem zo wit al tie in het land staat?

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 18:29

Wit?? Hihi, hij is toevallig net op z'n voordeligst op de foto gegaan, hij had weer aardig wat groene plekken Knipoog
Toch blijft ie op het land wel schoner dan op stal. Daar staat hij nl. 's-avonds en 's-nachts in een box en zat ie dus regelmatig onder de grote mest en pisvlekken. Ach, in de stalperiode is het een bruin/zwart/wit/gele tinker, en in de landperiode een bruin/zwart/wit/groene tinker Haha!
Ben wel benieuwd naar jouw foto's Ineke