Nooit meer op je lieveling paard rijden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Nooit meer op je lieveling paard rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 10:54

Ik heb dat dus ik mag nooit Boos! meer op avanti. De reden waarom vind ik al helemaal gemeen, ik heb er al ongeveer 9 maanden ofzo al niet meer op gereden, dus ik wou er nog 1 keer op, ging ik vragen aan de eigenaar en die zei: Nee het is een paardenles, maar er reden nu alleeen maar pony's in Koe En ook alemaal van die flut argumenten, en toen had ze niets meer en heeft ze het zo gedaan ik mag er niet meer op Boos!

Okee ze is niet zo groot 1.40 maar ik kan er nog best op. En die reden gaven ze niet eens, nu rijden er alleen nog maar beginners op en in die mond trekken enz. dan heb ik zo'n medelijden met haar, ze word nu ook irritanter ni de les.

Maar goed, met avanti knufffelen poetsen enz. ik ook erg leuk Lovers Ze word steeds liever en word echt een knuffelje! Verder hinnikte ze gister naar mij Lovers Echt zo lief! Had ze nog nooit gedaan en asl ik er naast loopt en ik stop gaat ze me achterna lopen! Kwijl

Maar goed ze blijft 4 ever mijn lieveling paardje! Lovers


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 11:29

'stom
ja het is niet je eigen poy dus je kan er niks aan doen
dat is het nadeel dat een paard/pony van eimand anders is
ik hoop vor je dat ze toch nog inzien dat jij haar heel erg mist dat je niet meer op haar kan rijden
en dat ze van gedachte veranderen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 11:36

Haffielover schreef:
'stom
ja het is niet je eigen poy dus je kan er niks aan doen
dat is het nadeel dat een paard/pony van eimand anders is
ik hoop vor je dat ze toch nog inzien dat jij haar heel erg mist dat je niet meer op haar kan rijden
en dat ze van gedachte veranderen


Bedankt Lachen Je ik mis het rijden bestwel op haar haar gangen echt super, zou je echt eens moeten proberen.
En ik de winter word ze hopelijk weer erg heet en dan hoop ik echt dat ik er mischine weer op mag!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 13:17

Heeft verder niemand zoiets?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:21

Renee_vd is van haar huurpony gezet.. ook mijn oude huurpony.. zogenaamd onder de reden dat ze te groot is.. misschien dat je met haar kan praten? Zij gaat Lisa nu waarschijnlijk kopen.. maarja.. da's wel redelijk dure oplossing...
Iig balen voor je dat je niet meer op Avanti mag Huilen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 13:24

Cealli schreef:
Renee_vd is van haar huurpony gezet.. ook mijn oude huurpony.. zogenaamd onder de reden dat ze te groot is.. misschien dat je met haar kan praten? Zij gaat Lisa nu waarschijnlijk kopen.. maarja.. da's wel redelijk dure oplossing...
Iig balen voor je dat je niet meer op Avanti mag Huilen


Oja dat had ik gelezen ja Knipoog Ja echt heel erg balen, mischien dat ze weer vergeet!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:01

Miscchien kun je zeggen, dat ze nu toch wel heel vervelend bij die beginners wordt en dat jij haar wel eens zal aanpakken en dan is ze daarna weer liever! Bij mij werkte dat altijd en dan ging i gewoon lekker rijden.

Carotje
Berichten: 174
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:13

ik hb ook soiets mijn verzorgpaardje is een beginnerspony en tja is dus altijd nodig bij de beginners en ik mag er ook nooit meer op en vrijrijden is er niet meer Boos! maar ik heb met een intructrice afgesproken dat ik een keer bij de halfgevorderden mag inhalen en dan zet se me op me paardje misschien kan je ook zoiets doen voor een kee rin een andre les rijden

LuV MuH DiKkErDjUh 4-LiFe!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 17:46

Carotje schreef:
ik hb ook soiets mijn verzorgpaardje is een beginnerspony en tja is dus altijd nodig bij de beginners en ik mag er ook nooit meer op en vrijrijden is er niet meer Boos! maar ik heb met een intructrice afgesproken dat ik een keer bij de halfgevorderden mag inhalen en dan zet se me op me paardje misschien kan je ook zoiets doen voor een kee rin een andre les rijden


Ik mag niet meer bij de beginners, zijn trouwens allemaal 8 jarige, omdat ik aant discuseren was met de eigenaar mag ik er niet meer op nooit meer Frusty Mischien vergeet ze het! Ze is al heel oud!


Carotje
Berichten: 174
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 17:55

whahahha ik hoop het dan voor je ja ik moch ook eigenlijk niet ben al gevorderd ensow maarjah 1x dat mog! whaha:D

LuV MuH DiKkErDjUh 4-LiFe!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 18:02

Toch wel heel leuk nog 1 keer oja ik heb 4 maanden geleden nog 20 minuten erop gereden, was wel heel leuk, maar veel te kort *LOL*

Carotje
Berichten: 174
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:04

ahhh tja maarjah wees blij dat je nog kan verzorgen zo ben je toch nog bij der:)

LuV MuH DiKkErDjUh 4-LiFe!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:04

tja niks aan te doen, er moeten nou eenmaal ook beginnerspaarden zijn. Wel vervelend natuurlijk, het is toch het leukst om gewoon alles te doen. Verzorgen en rijden.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:28

Carotje schreef:
ahhh tja maarjah wees blij dat je nog kan verzorgen zo ben je toch nog bij der:)


helemaal mee eens, mijn vorige lieveling Lizzy werd verkocht, das minder prettig je ziet er nooit meer, dus je kan beter haar nog wel zien en niet rijden dan noooooooooiiiiiiiiit meer zien, want dat doet heel veel pijn en verdriet!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 18:33

marleentjevb"]
[quote="Carotje schreef:
ahhh tja maarjah wees blij dat je nog kan verzorgen zo ben je toch nog bij der:)


helemaal mee eens, mijn vorige lieveling Lizzy werd verkocht, das minder prettig je ziet er nooit meer, dus je kan beter haar nog wel zien en niet rijden dan noooooooooiiiiiiiiit meer zien, want dat doet heel veel pijn en verdriet!
[/quote]


Nou heb ik dan niet duidelijk gemaakt dat ik nog gewoon harstikke gek op haar ben Lovers nu lijkt het net of het alleeen om het rijden gaat, en het is toch logish wat jij zegt en ik ben ook nog blij dat ik haar zie, maar ze blijft toch wel want ze is gewoon van de manege. Lachen

Carotje
Berichten: 174
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:43

jah tuurlijk zo bedoelde ik het niet mar ik bedoelde ermee dat je positief moet denken:)

LuV MuH DiKkErDjUh 4-LiFe!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 18:46

Okee Lachen Ik dacht ff dat je me helemaal verkeerd begreep Haha!

Carotje
Berichten: 174
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:47

neejoh meid:) Haha!

LuV MuH DiKkErDjUh 4-LiFe!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 08:48

Ja heb ik ook gehad.. Ik reed altijd op mijn verzorgpony op de manege (alle pony's en paarden hadden een verzorgster), maar toen kon ik er bijna een jaar niet op rijden omdat een ander meisje uit mijn les alleen op hem durfte en niet op andere paarden wou rijden Lips are sealed
toen ze eindelijk weer op andere paarden reed mocht ik niet meer op nozem omdat ik te groot zou zijn (ik was 1,60 m. woog 40 kg. nee dan ben je echt te groot voor een pony van 1,43 m. Lips are sealed Boos! ) Hij liep toen alleen nog maar in de beginnerslessen (waar ook veel grotere kinderen dan ik op reden), daarna ging ik naar een hogere les, en dat was te zwaar voor hem (hij was al wat ouder).
Dit soort dingen heb je altijd op maneges...
Ik ben er nu weg en daar heb ik geen spijt van Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 17:56

Jee knap banketstaaf voor je Ireentjuh! Jij kan/ kon er ook nog makkelijk op, en echt vervelnd dat beginner's pony's alleen in de beginners lessen mogen lopen, daar worden ze echt niet beter van.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:03

rot voor je lyd! Ik heb dat ook gehad... maar helaas pindakaas, voor mij ook gewoon pech!

En je vind heus nog wel een paard waar je harstikke gek op wordt!

....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 23:06

Bedankt Lachen Jammer dat Rafka hier niet staat! vond ik ook zo'n gaaf beest! Cool

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 22:23

Echt heeeeel herkenbaar zeg!

Vorigjaar mei reed is op Fury, daar werd na de les tegen mij gezegd dat ik er niet meer op mocht. Dat snapte ik wel, de pony was 1.40 ofzo en ik was 1,70 en 50 kg. Kon me nog wel houden maar ik was er echt te groot voor, vond het wel jammer maar ik vond het heel redelijk. Toen was er niet echt een probleem, ik had nog mijn lievelingspony waar ik ook al vaak op reed. Happy day. Dus toen ging ik daar op rijden. Happy day is dus echt veel steviger gebouwd en ook een stuk groter. (nog wel d-pony) Ze kan zeker 60 kg dragen zei de eigenaar dus ik kan er met mijn 50 kg nog makkelijk op. En wat denk je? 3 weken later komt mijn instructeur eraan en zegt dat die even groot is (hoezo maakt de stevigheid en grootte niet veel uit??) en dat ik er niet meer op mocht rijden. De echte reden zij hij niet. Alleen dat ik er te groot voor was, oke, ik heb lange benen maar ik paste er nog wel op.

Later kwam ik er dus een beetje achter dat er alleen nog maar kleine kindjes en beginnertjes op mogen rijden.
Ik heb er 1 jaar niet op gereden en een andere (KLEINERE!!) pony gevonden om op te rijden. Nu is die pony (tina) verkocht en had ik geen pony om op te rijden. toen mocht ik dus toch nog een keertje op happy day, en echt mijn benen komen tot net onder de buik, kan nog goed hoor.

Maar ik mag er nu officieel niet meer op maar knuffelen kan ik nog altijd (maar ze rijd wel veel mee) Dus ook hetzelfde als bij jou alleen bij mij was het 2 lievelingspony's in 3 weken.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 22:29

heb ik ff geluk dat irish een e-pony is. en beginners zullen er niet op rijden.
ik heb een goeie pony uitgekozen!!
wel banketstaaf voor je. blij dat de manege waar ik rj niet zo raar doen. ik rij af en toe nog op een pony van 1.20 en ik weeg 51 kg.
ben te groot maar ze houd het nog wel!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 22:45

Fleury schreef:
Echt heeeeel herkenbaar zeg!

Vorigjaar mei reed is op Fury, daar werd na de les tegen mij gezegd dat ik er niet meer op mocht. Dat snapte ik wel, de pony was 1.40 ofzo en ik was 1,70 en 50 kg. Kon me nog wel houden maar ik was er echt te groot voor, vond het wel jammer maar ik vond het heel redelijk. Toen was er niet echt een probleem, ik had nog mijn lievelingspony waar ik ook al vaak op reed. Happy day. Dus toen ging ik daar op rijden. Happy day is dus echt veel steviger gebouwd en ook een stuk groter. (nog wel d-pony) Ze kan zeker 60 kg dragen zei de eigenaar dus ik kan er met mijn 50 kg nog makkelijk op. En wat denk je? 3 weken later komt mijn instructeur eraan en zegt dat die even groot is (hoezo maakt de stevigheid en grootte niet veel uit??) en dat ik er niet meer op mocht rijden. De echte reden zij hij niet. Alleen dat ik er te groot voor was, oke, ik heb lange benen maar ik paste er nog wel op.

Later kwam ik er dus een beetje achter dat er alleen nog maar kleine kindjes en beginnertjes op mogen rijden.
Ik heb er 1 jaar niet op gereden en een andere (KLEINERE!!) pony gevonden om op te rijden. Nu is die pony (tina) verkocht en had ik geen pony om op te rijden. toen mocht ik dus toch nog een keertje op happy day, en echt mijn benen komen tot net onder de buik, kan nog goed hoor.

Maar ik mag er nu officieel niet meer op maar knuffelen kan ik nog altijd (maar ze rijd wel veel mee) Dus ook hetzelfde als bij jou alleen bij mij was het 2 lievelingspony's in 3 weken.


Jee dat is ook rot voor een zeker van die pony van 1.50 zeg! Boos! Echt belachelijk, en op die kleinere mog je wel Boos! je zal dan wel weten hoe ik me voel Scheve mond zo ja Frusty Bedank voor je reactie en hopelijl mag je nu vaker op Happy, kan je het de manege baas niet vragen of je er toch op mag?

En omdat het van de baas wel mag is het helemaal knap banketstaaf! Mischien ook op een andere dag rijden?

Idd bedank en hopelijk vind je snel een leuke pony die bij je past! Vingers aflikken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennis, desireeee_x, nessinator, Vagabondo en 89 bezoekers