Kat in laten slapen (huil huil)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 20:58

Ik ben absoluut niet blij vandaag, het begon allemaal zo goed:

Op Beauty(de fries) gereden, ze ging perfect aan de teugel en reed heerlijk. Tijdens het galopje hoge bokken gehad, maar dat is gewoon joligheid en we doen er alles aan om dat weg te krijgen. Ik ben er wel redelijk aangewend dus blijf wat makkelijker zitten. Toen met Nina gereden, zonder hoofdstel want god o god wat duurt dat lang voordat het vet ingewerkt is, dus een halster gebruikt, en dat ging beter dan met hoofdstel. Toen we klaar waren nog wat gespeeld, daarna heb ik een nieuw nestje poesjes gevonden. Allemaal nog giga klein en heel erg mooi.

Toen we thuis kwamen lag ie daar, Zwerfie, onze gevonden zwerfkater waar we wel 1 jaar over gedaan hebben om hem aan te mogen raken. Hij was aan zijn kontje helemaal rood en helemaal open gekrapt, en op zijn hoofd een gigantische korst. We hadden hem al 2 dagen niet gezien en dan dit! Wij meteen naar de dierenarts, de korst op zijn kop kwam waarschijnlijk door een gevecht, maar die kont had hij zelf helemaal open gemaakt, hij nam wat bloed af en ging het even onderzoeken. Dat kon hij zelf doen, want hij had de apparatuur. We zaten een half uur in spanning in de wachtkamer, toen kwam hij hoofdschuddend de kamer binnen. Toen wisten we meteen dat er iets helemaal niet goed was. Kanker, vertelde hij. Al een oudere, waarschijnlijk was het net actief geworden, dat zou wel meer voorkomen. Of het kwaad aardig was, wist hij niet, maar Zwerfie had er zo veel last van dat we hem maar beter niet konden laten lijden.

Okal heb je het beestje 2 jaar en is hij helemaal niet aanhankelijk of zie je hem niet vaak, je hecht je toch onbewust aan hem. Ik en mijn moeder moesten er echt om huilen. Huilen Huilen Huilen Mijn zusje weet het nog niet eens. Ik zal morgen nog even een foto van hem plaatsen.

Dan probeert mijn moeder me nog op te vrolijken dat we van Arjan(stiefpaps) 2 jonkies mogen houden(hij heeft er nu 10) ik heb al wel mijn keuze gemaakt, maar ik mis Zwerfie toch heel erg. Huilen Huilen Huilen Verdrietig

_________________
Life like there is no tomorrow, then you'll get everything in life.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-06-08 21:00 ]</font>

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:01

he wat rot joh! Het is nooit leuk om een dier in te laten slapen.
Wel heel lief van jullie dat jullie Zwerfie in huis hebben genomen. Hij is jullie vast en zeker erg dankbaar daarvoor! Sterkte he.
xxx Roos

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:04

Ah wat erg zeg.
Maarja die tijd dat je hem hebt gekend en heb gehad ben je goed voor hem geweest. Dus je hebt alles gedaan wat je kon doen.
Wel weet iets positiefs, je mag 2 nieuwe katjes. Die helpen je misschien over het verdriet van Zwerfie heen.
Succes, ik ben beinuewd naar de foto van Zwerfie,
enne ook een foto van je 2 nieuwtjes?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:07

He wat rot voor je! Zo'n beestje is toch wel steeds ergens in de buurt dus die ga je inderdaad missen als dat ineens wegvalt.
Nou knuffel je twee nieuwe beestjes maar vast extra vaak zodat ze later fijn bij je komen zitten.
Sterkte Verdrietig

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 21:07

Zal ik morgen ook plaatsen als ik ze kan vinden(de moeders pikken namelijk kleintjes van elkaar en 1 nestje hebben we nog niet gevonden, en daar zit waarschijnlijk de mijne in) Nog leuker is is dat alle katten tegelijk en in hetzelfde nestje kittens hebben gebaard.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:09

Veel sterkte!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:09

he wat naar. bah, het is nooit leuk als zoiets gebeurd. sterkte meis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:39

He wat naar. Lekker uithuilen is het enige dat helpt. Scheve mond\ Toch nog een troostende gedachte dat je hem een boel leed hebt bespaard, dat is ook "houden van".
Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 22:10

wat akelig Verdrietig Dat is ook meteen het grote bezwaar tegen huisdieren, als het goed is breng je ze allemaal naar hun einde Huilen

Afbeelding

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 23:30

het blijft verschrikkelijk. afscheid nemen van een dier...
Succes ermee,

Liefs, Kim

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 09:49

Wat erg, heel veel sterkte ermee! En dan veel plezier met je nieuwe katjes.
Suc6!

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 22:38

hey sanne
wat poedersuiker zeg!!
ik wens jou je moeder en zus enzo heel veel sterkte!! Verdrietig Verdrietig
Ik begrijp dat je je echt wel hecht aan je kat dat doet iedereen ook al had je hem amar 2jaar! Ik heb mn katten een jaar en zou ook heel erg janken als ze nu komen te overlijden!! Huilen Huilen Huilen Huilen

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 22:39

poedersuiker?? K U T

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 23:32

Huilen
Heb hetzelfde meegemaakt, ook met een verwilderde zieke zwerver, heb hem maar 1,5 jaar een goed leven kunnen bieden toen was het voorbij Huilen . Ben nu een jaar verder, en neem 1 van de jonkies van Phia, *LOL* daar kan ik me nu gelukkig weer ontzettend op verheugen, eindelijk een rooie kater of poes, na 20 jaar steeds andere katten te hebben gehad, terwijl ik altijd een rooie had willen hebben. Altijd was er wel een andere kat die harder een thuis nodig had.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 20:26

Dat bericht heb ik nou ook gekregen afgelopen donderdag. Ik met 1 van mijn 5 katten naar de DA, omdat ie een grote bult aan de zijkant van z'n wang had. De DA neemt een sample en komt 2 minuten later terug met het bericht dat het Feline-leukemie is. En hij vertelde mij ook dat het vreselijk besmettelijk is. Zelfs als ze uit dezelfde bak voer eten kunnen ze het krijgen. En daar sta je dan! Wat moet je doen in zo'n situatie? Zolang ze geen pijn hebben en ze gewoon een normaal leven hebben, dan laat ik ze lopen. Zodra ik merk dat het niet meer gaat, dan krijgen ze een spuitje. In mijn geval zijn het al mijn katten die waarschijnlijk besmet zijn. Zou ik dan in 1 keer alle 5 mijn katten in moeten laten slapen? Nee daar begin ik niet aan. Ik weet hoe je je voelt Sanne. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.
groetjes, Caballo