Foto's van duinrit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Foto's van duinrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 09:52

Op 29 september ben ik met mijn manege naar Loon op zand gegaan en hebben een dag op de duinen gereden. Bij het opzadelen heeft mijn vader een paar foto's gemaakt en bij de pauze ik. Het was helaas niet mogelijk om foto's echt op de duinen te maken.

Zie voor uitgebreid verslag: [VvdD] Op duinrit!!!! UPDATE: Ik ben er geweest!

Eerst even poseren. Dit ben ik op Chalan. Dat is een volbloed en is nog maar kort op de manege. Ze was wel heel druk aan het doen, dribbelen enzo, maar verder wel heel lief!
Afbeelding

Deze is van de hele groep ongeveer opweg naar het midden voor weer de foto eronder.
Afbeelding
Afbeelding

In het midden hebben we 1 uur in de bossen gerust. Hier zie je chalan en daaronder zie je mijn vriendin janneke (jannelientje) met capari, de pony waar zij op reed.
Afbeelding
Afbeelding

Het was een keileuke dag!
En wat vinden jullie ervan?

Groetjes van Fleur!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:16

Wat leuk!
En wat een grote groep ik tel er 15!
Die Capari ziet er ook leuk uit, vind ik.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:17

Leuk zeg met zo'n hele groep bekende, had je die rit nou op Calan gereden, ze lijkt me echt wel pittig Lachen Echt een leuk paardje dus

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 20:10

Ja, ik heb er de hele rit op gereden. We hebben ook een keiharde rengalop gedaan. Toen was ze echt heel snel, we gingen er een heleboel voorbij en zijn van helemaal achteraan naar de derde plek gerent! Was echt heel leuk.

De groep bestond uit 16 mensen en pony's en paarden. Er staan er 15 op een rij en erachter staat er nog 1.

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 17:35

Heeeeeeeeeeee, bedankt Annetje. Capari is echt een schatje he?
Even voor de duidelijkhei, Chalan is ook lief hoor Fleury.
De duirit was echt supergaaf, supertof en supervet. Rengalop was geweldig. Ik wist niet dat de Loonss duinen zo groot waren. Echt een aanrader voor iedereen!!!