Hoezo DOM

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Hoezo DOM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 16:53

Grr, al dat geroddel..Had pas dat tpoic gezien met jalourse mensen..
Nou zeg hoor ik van m'n zusje, van de meisjes waar ze al een tijd ruzie mee heeft dat die meisjes heel veel over mij en m'n paard zeggen.


"Wij hebben een veel te kleine wei" (ehm, wat is luxer dan heel de dag lekker naar buiten?)

"Ik poets Keltic nooit'' (Ze zijn er nooit, dus hoezo helderziend? En dan nog ik poets hem elke dag, maar soms een dagje heb k wedstrijd op een ander en dan heb ik ietsje meer tijd. Hij is nog jong, dus zoveel getuttel hoeft toch niet?)

''Ik kan niet rijden'' (Ze hebben me never nooit niet zien rijden.. Weten zelf niet eens wat halthouden is geloof ik, was pas aan het trainen met pessoa aan de longe bij verzorgpaard, toen was m'n paard mishandeld! Ik zei zo van denk het ook ga nou eerst de penny eens uitlezen *grin*)

''Ik ben heel stom omdat ik voor mijn zusje opkom'' ( Ja hallo dat kind word gepest door die 3 trutjes, mag ik toch zeker wel wat van zeggen denk ik?)

En nog wel 10 dingen die nergens op slaan, ojah zijn manen zijn te lang. Toevallig moest ik ze trekken, want dat doen ze ook bij de ''verzorgshetlanders'' <-- Nooit gevraagd om te verzorgen (!)

En weet je hoe je de manen trekt? ''dan pak je een pluk manen met je vingers en dan trek je er zolang aan tot ze eraf gaan *LOL* '' 'Da's dus letterlijk TREKKEN Koe

Ze moeten zelf weten wat ze zeggen hoor, gewoon een stel domme pennymeisjes die een jaartje rijden.
Vraag ook niet op welke hobbelmanege, daar kan de voorste in de rij alleen rijden de rest hobbelt Gaaaap

Toen ze nog geen ruzie met mijn zusje hadden was het zo:

''Aah Keltic is het mooiste paard van de wereld'' (vond het al dom dat je dat zegt, want zelfs ik vind van niet, ik bedoelk hij is hardstikek lief maar dat vind ik echt zon pennymeisjeszin *grin)

"Ninaaa, als ik een paard krijg mag hij dan bij jullie op stal? Want dan heeft hij het allerrr beste maatje van de hele wereld en planeet *LOL* ''

En zo nog meer geslijm aan m'n zusje of ze ooit op Keltic mochten rijden of misschien helpen met inrijden (zie het al voor me ), ja never dus niemand gaat op mijn paard, ik rijd hem in onder góede begleiding!

En dan aan de deur komen of ze hier mochten verzorgen, en een keer mochten poetsen als ik er niet was bla bla.. Lips are sealed

Naja weet wel dat er niets van aan moet trekken, maar vind het zo zielig als je zo roddelt uit jalouzie..Oja ik had een te kleine wei hé: Die verzorgshetlanders, die staan op een dijkje waar geen recht stukje grond te bekennen is alleen maar een breedte van 6 meter, en dan nog allerlei bobbels, giftige planten, en ehm een soort van slootwater. De pony's worden niet ontwormd, en niet ingeent. En zo ga je maar door.

Grr word ik zo boos om joh! Maarja niets van aan trekken Schijnheilig



Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:43

lekker raar idd niets van aan trekken ik ken ook zat jaoerse mensen die eerst jordy helemaal te gek vonden en daarna was het een poedersuiker en een lelijke tinker nouja als ik zelf maar lol heb met m'n paardje!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 22:57

Gelukkig ben ik die leeftijd ontgroeit... Misselijk

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-02 23:12

Pellie schreef:
Gelukkig ben ik die leeftijd ontgroeit... Misselijk


Ojah ik heb een longeerzweep, dat was mishandeling van je paard Pling
Ennuh wat is nou zieliger:

een pony van 2 jaar waar je voluit op gaat crossen op een hardstikke ongelijk dijkje ( wat hun dus doen! )

Of is een longeerzweep dan zielig? Wat een lariekoek zeg, die longeerzweep is bedoel om aanwijzingen te geven, en met gekloot misschien een tik!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 12:51

Pellie schreef:
Gelukkig ben ik die leeftijd ontgroeit... Misselijk


Sorry dat ik je moet teleurstellen... Verdrietig
Ook op onze (dertigers) leeftijd komt dit nog voor.
Ken nu ook weer zoiemand.

Maar we gaan gewoon maar door, en genieten van ons paard.
En er blijven nog genoeg andere mensen over die wel normaal kunnen doen. Meestal dan... Tong uitsteken

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:49

Dorine"]
[quote="Pellie schreef:
Gelukkig ben ik die leeftijd ontgroeit... Misselijk



Ook op onze (dertigers) leeftijd komt dit nog voor.
[/quote]

En als het dan ook nog eens alleen in de paardenwereld was, maar nee hoor

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 16:23

Dorine"]
[quote="Pellie schreef:
Gelukkig ben ik die leeftijd ontgroeit... Misselijk


Sorry dat ik je moet teleurstellen... Verdrietig
Ook op onze (dertigers) leeftijd komt dit nog voor.
Ken nu ook weer zoiemand.

Maar we gaan gewoon maar door, en genieten van ons paard.
En er blijven nog genoeg andere mensen over die wel normaal kunnen doen. Meestal dan... Tong uitsteken
[/quote]

Gelukkig wel ja! Had vandaag wedstrijd was gewoon op de manege..
Het ging echt super, en iedereen wenste suc6 zoals we bij iedereen doen, gewoon hardstikke gezellig, en iedereen gunt iemand de 1e prijs.

Maarja..ik houd van m'n paard, en ik ben er zeker van dat hij het zo goed heeft. Lachen

Serval

Berichten: 667
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: NRW-Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 16:00

Ik weet ook wat het is als een aantal "mensen" .... uitkramen. Ik denk vaak (niet altijd) "Ze kunnen beter over mij banketstaaf dan van mij meeeten"
Je doet het toch nooit goed genoeg in de ogen van bepaalde personen omdat je het niet op hun manier doet. Lekker laten kletsen hebben ze tenminste nog iets te doen, blijkbaar is hun leven niet spannend genoeg. Knipoog
Jij weet het beste wat je wel en niet met je paardje moet doen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:31

Wen er maar aan, das de harde paardenwereld...
Als je weet hoeveel mensen het idee heb dat ik niets kan omdat ik een kleine pony heb?? Daar sta je van te kijken, echt.
Zodra ze me wat beter kennen kijken de meeste z'n ogen uit als ze Pinky voor de kar zien of als ik laat zien hoe Pinky op commando kan steigeren.

Ook zo'n standaard zin:
"Heb je al die spullen nodig voor zo'n kleintje??"

Heerlijk, de paardenwereld }>

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 19:17

Pinky_girl schreef:
Wen er maar aan, das de harde paardenwereld...
Als je weet hoeveel mensen het idee heb dat ik niets kan omdat ik een kleine pony heb?? Daar sta je van te kijken, echt.
Zodra ze me wat beter kennen kijken de meeste z'n ogen uit als ze Pinky voor de kar zien of als ik laat zien hoe Pinky op commando kan steigeren.

Ook zo'n standaard zin:
"Heb je al die spullen nodig voor zo'n kleintje??"

Heerlijk, de paardenwereld }>


Tja ik kende het al, maar vind het zó banketstaaf..
En dan om nog maar zacht uit tedrukken rijden die .. kinders nu ook op een enter!!

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 19:43

hoe oud zijn die kinderen?
10 ofzo?
niks van aantrekken als ze iets doms of stoms zeggen moet je gewoon heel droog zeggen ga de penny lezen zijn ze wel stil *LOL*
werkt bij mij. Tong uitsteken

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 21:22

Menen jullie dat allemaal nou? Oei, wat ben ik dan weer lekker naïef... houwen zo Pel! Knipoog

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 129 bezoekers