hersentumor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

hersentumor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 18:01

kennissen van ons heben een pony die valt achter steeds heel raar weg, eerst dachten ze dat het uit de rug kwam, nu zijn ze ermee naar utrecht! en daar zeiden ze dat er ergens anders iets. ze konden verder niks vinden, nu lijkt de laatste mogelijkheid het hoofd, nu gana ze hersenscannen maken onder narcose, omdat er zeer waarschijnlijk hersentumoren zitten! dan laten ze haar paard daar en laten het onder narcose inslapen! lijkt me verschrikkelijk!!!!

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:15

Ik vind het een hele slimme beslissing, het paard merkt er niks van, je kennisen hebben niet de sores om naar de slager tegaan of een dood paard op je erf. gr shaneen


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:12

Het is niet zo blij maar je weet dan wel wat er is en tegen hersentumoren helpt niet zo veel (lees niets). En het paard lijd er op die manier zeker niet onder.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:30

Ik dacht dat er geen hersenscans voor paarden bestonden???? Verward

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 13:39

In Gent hebben ze sinds enkele jaren een CT scan. Eerst moest de tafel aangepast worden omdat daar max 120kg (enkel de kleine huisdieren) op mocht maar ondertussen is dat verholpen. Ik veronderstel dat er in Utrecht ook wel zo'n toestel staat...

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 18:34

ja idd die staat in utrecht ook

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:10

koetje schreef:
ja idd die staat in utrecht ook

Offtopic: Daar hebben ze ook wel eens een heel dik, zwaar persoon vanuit het AZU op moeten scannen, want die was te zwaar voor de tafel van de scan in het ziekenhuis.

On-topic: Het zou vervelend zijn als het zo is, maar dan is meteen laten inslapen waarschijnlijk wel de beste optie. En meteen onder narcose laten inslapen is dan wel het meest paardvriendelijk.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 14:11

het paard heeft in utrecht zo'n verschrikkelijke aanval gehad, wat ze deze keer hebben gezien. en dit paard zat in de verzekering, en die hebben daarheen gebeld of ze het paard konden halen, maar het was zelfs nu zo gevaarlijk dat ze haar al niet meer mochten vervoeren!! een dag daarna hebben ze haar laten inslapen....... (niet onder narcose, want de hersenscan isniet gemaakt, je kon van de buitenkant wel zien dat aan het paard iets volledig mis was, en in utrecht wisten ze dat het in haar hoofd zat, maar daar gaan ze nu achetr komen, ik weet niet niet hoe dat heet maar als een beest dood is gaan ze die openesnijden om te kijken wat die nou precies gehad heeft.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dust, ElinaSK en 102 bezoekers