WAAROM????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

WAAROM????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 11:00

Dit jaar is er al heel veel gebeurt in mijn leven:

-Begin dit jaar is mijn oom van de een op de andere dag gestopt met werken. Hij en mijn vader zijn beiden eigenaar van de sloperij. Nu blijkt dat hij al minimaal 5 jaar geld heeft lopen stelen uit de zaak.

-Mijn tante heeft kanker en ze kunnen niets meer voor haar doen. Ze liep al een paar maanden bij de dokter en kreeg steeds zantac etc om haar darmen beter te laten werken. Toen dat allemaal niet hielp, ging ze weer naar de dokter. Aangezien haar eigen dokter op vakantie was, ging ze naar een plaatsvervanger. Die heeft haar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Na de scan zeiden ze tegen haar: we kunnen niets meer voor U doen. Ga maar naar huis en geniet nog maar van d etijd die U hebt.
Dit is tevens de laatste zus van mijn moeder, dus die heeft het heel erg moeilijk. Er komt heel veel kanker bij mijn moeder in de familie voor, dus ze is zelf ook heel bang om het te krijgen.

-Dennis (STEN hier op bokt) en ik hebben het uit gemaakt, en daar hebben ook de nodige moeilijke momenten omheen gehangen.

-Ik heb de keuze gemaakt om Lethal te verkopen. Dat is me heel zwaar gevallen, zeker omdat ik hem al vanaf zijn geboorte heb.

-Ik hoorde net dat het nieuwe huis wat mijn ouders vorig jaar hebben gekocht in de vrand is gestoken. Het is een nieuwbouwhuis en zou 11 oktober worden opgeleverd (vrijdag over een week dus). Mijn moeder had eindelijk weer een sprankje vreugde in haar leven. Ze ging vanochtend naar het huis toe om nog wat dingen door te nemen met de werklui, en toen zag ze dat in de toilet een kruiwagen (met branbare spullen) aangestoken was en die dus heel de toilet, de gang en het trapgat zwart heeft gemaakt. De schade op de 1e verdieping weet ik niet, want mijn moeder is gelijk naar huis gegaan.

Mijn moeder trekt het op dit moment echt niet meer. Mijn vader heeft geen puf meer om mijn moeder te steunen en Nicole (mijn zus) en ik hebben ook bijna geen puf meer.

Was dit jaar maar snel voorbij....
Laatst bijgewerkt door prakkie op 03-10-02 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:04

Niet echt een jaar om met plezier aan terug te denken dus.
Ik wil je veel sterkte wensen. Meer kunnen we hier niet voor je doen denk ik.
Maar blijf vechten voor je (jullie) geluk!
Sterkte.

:evaw:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:12

Jullie krijgen wel heel veel voor je kiezen zeg! Mijn ervaring is dat pech nooit alleen komt, maar altijd minimaal in drieeen... en dat blijkt nu bij jullie ook wel weer! Ooit gaat die pechperiode weer voorbij, maar als je er middenin zit en de ene na de andere ellende komt bij je binnenvallen kun je je niet voorstellen dat het ook weer eens goed kan gaan. Dus hou moed, steun elkaar voorzover dat gaat!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:30

Dat is een hoop ellende achter elkaar! Helaas is het vaak zo wat Mieke zegt, pech komt opeens achter elkaar. Er komt een moment dat alles weer goed gaat, maar dat is moeilijk te bevatten als je je middenin ellende bevindt. Maar uiteindelijk komen jullie er echt wel, ook je moeder. Inderdaad, steun elkaar voor zover het gaat, dat is erg belangrijk en het zorgt ervoor dat jullie sterker uit deze periode komen. Heel veel sterkte!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:40

WAarom? omdat de wet van Murhpy bestaat en een ding nooit alleen komt. En waarom komen dingen nooit alleen? omdat we kennelijk hier zijn om te incasseren en zo veel mogelijk moeten kunnen incasseren. Velen worden daar ook "mens" van, als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn geloven die er vanuit gaan dat we geboren worden om te leren, leren om op de juiste manier met dingen om te gaan. Ik weet het niet. Van mij had het ook allemaal zo neit gehoeven hoor. Dan maar wat minder leren. MAar ja, we hebben het niet voor het kiezen, we krijgen het alleen voor de kiezen. Maar je bent niet alleen hoor, troost je.

De hond is de betere mens

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 11:53

Jij en je familie hebben echt een rotjaar gehad. Ik hoop dat het vanaf nu veel beter gaat en dat je tante niet teveel pijn gaat lijden. Heel veel sterkte. En als je op de bodem zit kan je alleen nog maar omhoog kijken en dus vooruit denken. Sterkte.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:13

Ach arme Wen, heel veel sterkte meis!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:33

Jemig meid!

Die eerste dingen had ik al van je gehoord en dàt was al zo afschuwelijk en nauwelijks vol te houden...
En nu dan ook nog zo'n brand eroverheen. Dat is net even de laatste nekslag.

Ik snap niet dat je nog zo lekker met Prak kunt rijden. Maar misschien dat dat je nu juist op de been houdt.

Nogmaals heeel veel sterkte, probeer nog te genieten van de tijd die je nog met je tante hebt.

Lovers

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:51

ja meid zo gaat dat helaas maar al te vaak, gaat het al niet lekker, komt altijd alles tegelijk nog ook.........
sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:55

Waarom?
Ja dat vraag ik me ook wel eens af.
Maar het hoort bij je leven om er sterker van te worden, er uiteindelijk beter uit te komen.

Niet makkelijk, niet prettig en simpel gezegd zwaar kl*te.

Maar na regen komt zonne schijn.
Het regent alleen soms zo lang en veel.
Maar ineens is daar dan toch dat straaltje zonlicht

sterkte!!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:01

Jeetje Prak, dat is niet niks!

Het overkomt altijd juist de mensen die het niet verdienen, ik weet er alles van!

zoveel rottige dingen bij elkaar gaat je niet in de koude kleren zitten, maar je zult nu elkaar zoveel mogelijk moeten steunen.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:11

Veel sterkte hoor! Ik begrijp goed dat dit een moeilijk jaar voor je is!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 13:17

tjeez, enorm küt Wen, maar blijf positief hè?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:13

inderdaad tjeez. Niet echt leuk. Ik wens je dan ook veel sterkte toe

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:24

Desiree schreef:
WAarom? omdat de wet van Murhpy bestaat en een ding nooit alleen komt. En waarom komen dingen nooit alleen? omdat we kennelijk hier zijn om te incasseren en zo veel mogelijk moeten kunnen incasseren. Velen worden daar ook "mens" van, als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn geloven die er vanuit gaan dat we geboren worden om te leren, leren om op de juiste manier met dingen om te gaan. Ik weet het niet. Van mij had het ook allemaal zo neit gehoeven hoor. Dan maar wat minder leren. MAar ja, we hebben het niet voor het kiezen, we krijgen het alleen voor de kiezen. Maar je bent niet alleen hoor, troost je.


Nou, dan zou ik inmiddels een supermens moeten zijn Verward En nee Wen, je bent zeker niet alleen... ik denk soms ook dat ik voor het ongeluk ben geboren maar er is altijd baas boven baas en dan hoor ik weer een ander verhaal zoals die arme studente die in Utrecht vermoord is (zie toppic op bokt: buurmeisje vermoord) en dan denk ik tsja ik heb nog geluk Schijnheilig

Ik heb ook een rot jaar achter de rug (vader overleden aan kanker, tante ernstig ziek, vorige week woning onder ons in de fik gestoken door een debiel en ga zo maar door) en wou dat dit jaar snel voorbij was en hoop op een gelukkiger 2003 Ik probeer het leven positief in te zien wat niet altijd even makkelijk is.

Hou je taai en geef niet op!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:30

Wat een ellende allemaal... het komt inderdaad nooit alleen.
Heel veel sterkte en 2003 wordt vast een beter jaar!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 15:34

Dit is een gewoon een k*tjaar, ik ga maar niet opnoemen wat er allemaal is gebeurt, maar voor mij mag het heel snel 2003 worden en dat we dan veel zonneschijn meemaken.

Heel veel sterkte en ik hoop dat jij en je familie zich er door heen kunnen slaan!!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 19:10

Jeetje meid, hoop dat het gauw wat opklaard.
Sterkte.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 20:36

Jee, dat is niet niks allemaal..

Heel veel sterkte!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 22:46

Jeetje, klinkt allemaal niet lekker. Je hebt (en de rest van je familie) een hoop te verduren, ik hoop dat voor jou het zonnetje snel weer gaat schijnen.

Ik ken het gevoel goed betreft dat alles achter elkaar volgt, geen pretje, op een gegeven moment ben je op. Maar je komt er wel meid, koppie op!

Veel succes met alles Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 01:54

G*dver..Prak,

Wat een ellende allemaal en het ergste is ook nog dat ellende elkaar vaak zo snel opvolgt.
Hou je haaks want ellende kan niet blijven voortduren.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar


Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 02:12

Jeetje Prakkie, wat een ellende dit jaar.

Nog maar 3 maanden en dan is het gelukkig 2003, hopelijk brengt dat weer wat zonneschijn.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:13

Heel veel sterkte en dat 2003 een topjaar mag worden!!

Hoop dat Lethal een heel fijn plekkie krijgt.

Ken hem uit de periode dat hij in Gorinchem stond.

Was die rotperiode met z'n oog en dat hij niet meer kon lopen.

leonie2000
Berichten: 59
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 16:38

Jeetje wat een rotjaar!
Heel veel sterkte!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:57

jeetje wat klote zeg! dat het allemaal zo moet lopen.. nu ervoor zorgen dat je het volgende jaar weer goed in gaat!! en er dan wat van maken he

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, Everest, Fayyah19, GoogleAdsense, JessicaK, Kairos en 157 bezoekers