Toch weer een verzorger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Toch weer een verzorger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 14:54

Nooit meer heb ik gezegd, en dat meende ik ook na de laatste keer waarbij de ellende niet te overzien was geweest.

Maar vandaag stond er opeens een auto aan het begin van mijn weggetje. De auto bleef een tijdje staan, ik stond al een beetje te kijken wat die auto daar deed.
Er werd een kindje gebracht, de moeder kon er maar net door met haar auto.
Even later kwamen de auto mijn weggetje afrijden en er stapte een meisje in rijkleding uit. In eerste instantie dacht ik meteen "nee, niet weer" Haha!

De vader stapte ook uit en hij deed het woord. Meisje reed op een manege (een van de beste uit de omgeving) en wilde heel graag in de buurt een verzorgpony. Op zich vond ik het bijzonder gunstig dat ze samen met haar vader kwam, haar moeder bleek ook te rijden. Precies het soort kind wat ik eigenlijk altijd zocht.
Ik heb haar laten rijden en ze reed vrij netjes, haar moeder kwam ook kennismaken en blijkt ook al jaren te rijden. Ouders willen haar helpen, staan erachter en begrijpen dat ze zich hier wel aan de regels moet houden en regelmatig moet komen

Nu ben ik dus van mijn geloof afgevallen en heb haar "aangenomen" als verzorgster. Wel met een proeftijd waarin we kijken of het allemaal goed gaat. Maar ik heb hier eigenlijk wel een goed gevoel over, vooral omdat de ouders ook iets van paarden afweten en zich er actief mee willen bemoeien.

Nu maar hopen dat het deze keer wel echt goed gaat want voor mijn dochter zou het heel gezellig kunnen zijn en ze zou eventueel straks met mijn jonge Welsh K kunnen gaan rijden onder begeleiding als die ingereden is.

Duimen jullie mee dat ik deze keer nu echt een geschikte verzorger heb gevonden?


loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:06

Ze zeggen toch niet voor niks "zeg nooit nooit!"Zo zie je maar.

Tuurlijk duimen we mee.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 15:11

Percy, ik duim zeker voor je.....
Ik heb zelf ook de hoop al opgegeven maar het zal toch niet over al het zelfde zijn.... houdt je ons op de hoogte??

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 17:58

Hé, wat leuk dat je nu toch iemand hebt gevonden. Zul je altijd zien als je niet aktief zoekt... komen ze zo aanwaaien!
Klinkt als een leuk kind (en ouders) en ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan. Succes!

* To Belg, or not to Belg *

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:54

Hoop dat ik ook een fijne bijrijder vind!
Jij iig veel succes met deze!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:24

he fijn zeg!!! nou maar hopen dat dit goed zal gaan,
maar ik zat nog steeds te wachten totdat jij hem ging inrijden hoor!!! Clown
veel succes met het nieuwe verzorgstertje!!

.....

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 22:00

Toch leuk dat je die meid (en jezelf natuurlijk) nog een kans hebt gegeven! Ik hoop echt voor je dat dit een leuke verzorgster blijkt!
En misschien kan ma ook nog wel stallen mesten Knipoog

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 22:59

Ma zal voorlopig geen stallen mesten denk ik, ze is net herstellende van een chemokuur, misschien wel een van de redenen dat ik geen nee meer wilde zeggen.

Maar het klinkt in elk geval inderdaad heel positief, het meisje lijkt niet zo'n brutaal geval maar heel aardig en de ouders zijn heel gemotiveerd. Maar na alle rot-ervaringen klinkt dit echt als te mooi om waar te zijn. Ik gun het een ander kind graag en voor mijn dochter is het ook heel leuk dus ik hoop dat het echt wat wordt.

En Superquinta, ik ga Rissaz waarschijnlijk toch echt zelf inrijden hoor Haha! Dit meisje is daar nog te onervaren voor maar misschien kan ze daarna er rustig aan op beginnen onder begeleiding. Dat moet ik nog even afwachten.

Ik hoop dat jullie ook een bijrijder vinden, deze vader was getipt door mijn postbode die hun buurman is *LOL*


Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 23:01

Wat fijn dat er nu zomaar een schijnbaar leuk meisje is aan komen waaien! (Schijnbaar, om even een slag om de arm te houden Knipoog ) Het is in ieder geval al heel positief dat haar ouders iets van paarden weten en haar dus waarschijnlijk al wel wat verantwoordelijkheidsgevoel hebben bijgebracht.

Ik hoop dat het goed blijft gaan!

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 18:15

Leuk voor je ja Lachen
Je zet mij wel weer aan het denken, ik mag heel misschien een IJslander gaan verzorgen, maar stel dat dit niets wordt... op internet is weinig te vinden dat dicht bij mijn huis is, ik vind een half uurtje fietsen eigenlijk wel maximaal omdat ik het anders gewoon niet zal redden met school... maar stel dus dat die Ysco niets wordt, is het dan verstandiger om bij mensen aan te bellen of briefjes in brievenbussen te gooien?

Druk druk druk... Knipoog

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 19:07

Brendahorseslover schreef:
is het dan verstandiger om bij mensen aan te bellen of briefjes in brievenbussen te gooien?


Aanbellen lijkt me beter, hebben ze meteen 'n indruk van je Knipoog Of ff bellen via de telefoon Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 21:16

Duim, duim!!!
Ik heb ook verzorgsters en ik vind het heerlijk, ze zijn heel lief voor mijn paarden. Succes met jouw verzorger!!!
Groetjes Monique.

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-02 12:37

En nu maar hopen dat je hier in Limburg ook weer goede verzorgers gaat vinden Monique!

Brenda, als dit meisje gewoon aan was gekomen had ik zeker nee gezegd. Maar ze kwamen hier na een tip van hun buurman die mijn postbode is (als postbode ben je natuurlijk goed op de hoogte) Knipoog Het allerbelangrijkste vond ik zelf dat ze samen met haar vader kwam. Dat gaf mij er meer vertrouwen in. De meeste die zomaar langskomen zijn nogal brutale figuren en daar heb ik te vaak mijn vingers aan gesneden.
Maar als je wel ergens langsgaat laat dan in elk geval merken dat je echt wilt verzorgen. Niet meteen vragen of er iets "te rijden" valt Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Niika, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers