was weer leuk vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 15:03

ben vandaag weer naar gerald geweest en had een iniminiboktmeetinkje met Nimber en Lotteltje!! was een beeeetje hectisch, want gerald moet vanmiddag om half 4 starten met Gambler in Amsterdam en er moesten dus wel 2 paarden gereden worden en alle stallen uitgemest enzo. gelukkig was saskia er ook nog dus die heeft ook geholpen en zij ging vanmiddag mee naar Amsterdam. Volgende week start Gerald met 2 paarden (Heide en Marengo) in Lunteren en dan mag ik mee. mn allereerste keer mee op wedstrijd!! *LOL*
Toen ik vanmorgen aankwam was gerald Marengo al aan t rijden en ik ben maar gelijk gaan uitmesten. daarna Heide klaargezet en toen was Kim er met Lot! ff staan kletsen, Sas heeft toen marengo afverzorgd en gerald Heide meegenomen om te gaan rijden. daarna ging kim weer verder dus ik moest weer aan t werk. nog een stal uitgemest en toen mocht ik Padro gaan longeren. was de eerste keer dat ik t helemaal alleen heb gedaan, meestal doet gerald het begin maar nu heb ik ALLES gedaan en t ging nog helemaal goed ook en Padro was heeeeel lief Lovers Dus nu ben ik best wel behoorlijk heppie! Party!!
ondertussen had gerald dus gereden en heide afverzorgd enzo. hij naar huis om om te kleden en toen ie terug was gingen saskia en hij gelijk weg en toen was ik alleen....
heb de paardjes hooi gegeven, boel een beetje schoon gemaakt en toen op de fiets gesprongen en naar huis gegaan. Lekker vroeg thuis!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 15:17

Lekker dagje dus! Voelde je je niet heel stoer toen je helemaal alleen op stal was met de paardjes? Stiekem even dromen dat alles van jou alleen was Schijnheilig


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 15:20

ja heerlijk is dat, ff lekker alleen, rustig geen gezeur van dit moet nog dat moet nog! en drie paardjes onder je hoede he.... en nog van die lieverds ook allemaal!!! echt voordat ik wegging eerst nog bij alledrie in de stal gekropen om ff te knuffelen. Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje, GoogleAdsense, lanouska en 147 bezoekers