ik ga naar LAPLAND

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

ik ga naar LAPLAND

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-02 21:12

yeh, vandaag geboekt B)
in maart ,op zondag heen ,dan 6 dagen door een park langlaufen van hut naar hut (bagage wordt gebracht) Vork laps eten B) ,ondertussen naar een rendierenfokkerij Koe en wakvissen en vanalles over de daar levende dieren enzo.dan een dag met een husky een tocht en een dag met een sneeuwskoeter een tocht en dan op dinsdag weer naar huis.
Ik mocht deze reis zelf uitzoeken omdat ik iets te vieren heb en toen heb ik dit gekozen ,lijkt dat wat ??????? B)


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:31

Echt gaaf man. Lijkt me wel leuk.
Ben alleen benieuwd naar die wakvissen Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:33

kei gaaf . Alleen met langlaufen heb ik slechte ervaring Huilen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:38

Wat ontzettend gaaf joh! Een vroegere collega van mij heeft dat ook eens gedaan en die kwam vol enthousiaste verhalen terug. En husky's zijn leuuuuuk... Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 21:41

Dat lijkt me een ontzettend leuke reis Lachen ! Zou er zelf niet zo snel op gekomen zijn... hmmm, lijkt me echt gaaf!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 00:10

Aaah *jaloers* wat ontzettend gaaf! Wow, ik wil ook! Tzt willen we natuurlijk wel wat verhalen horen... Het lijkt mij in ieder geval een hele stoere keuze die je niet vaak hoort en een ervaring die je niet snel zal vergeten. Dus ja, het lijkt me wel wat Knipoog

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 06:46

Lijkt me gaaf! Wel spannend, het is volgens mij heel wat anders dan langlaufen in Oostenrijk ofzo. Ik las eerst ook Walvissen, maar volgens mij bedoel je echt wakvissen, vissen vangen in een wak. Doe daar wel voorzichtig mee, je weet maar nooit of je er zelf in valt.... Veel plezier, ook al duurt het nog een tijdje.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 07:21

Lapland schijnt echt super te zijn. Mijn opa en oma zijn helemaal gek van Lapland, gingen ook rustig een maand of 2 daarheen met auto en caravan en dan daar rondtrekken. Zij gingen daar vooral heen voor de natuur, mooie foto's maken. Noorderlicht hebben ze daar onwijs vaak gezien.
Ik wens je heel veel plezier en we verwachten wel uitgebreid verslag hoor!! Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 08:14

Coool!!! Dat lijkt mij ook wel wat! Beetje survivalen Cool back to basic heet dat geloof ik Haha!

Zo wil ik altijd nog eens naar Canada of Alaska om daar rond te trekken Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie