Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xRebelx
Berichten: 333
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: Nederland

Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 18:52

Hallo,

Vanochtend kwam ik erachter dat mijn broer op een of andere manier niet meer kon inloggen op zijn Hotmail account. En in de melding die hij dan krijgt staat dan ''Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt''.
We snappen niet hoe dit gebeurd kan zijn. Het enige wat gebeurd kan zijn is dat zijn account gehackt is.

Heeft iemand enig idee hoe dit gebeurd kan zijn? Hoe ik dit kan oplossen? Heeft iemand hier ook last van?

Alvast bedankt!
Groetjes,

Rebel

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:52

ik heb dit een half jaar geleden ook gehad heb toen zo'n formulier met vragen ingevuld en toen kreeg ik later bericht dat ik er weer op kon

maaike_lotte

Berichten: 613
Geregistreerd: 28-01-08
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:54

Heb ik ook gehad en kon het niet oplossen... Kon vanaf toen niet meer in m'n mailbox komen en heb een nieuwe mail aan moeten maken en alles over moeten zetten... Heel vervelend, stonden ontzettend veel foto's in die mailbox die ik nu kwijt ben...

Edit: Na het invullen van de vragenlijst kon ik het account alsnog niet openen...

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:54

Heb ik ook een keer gehad. Ik zat toen in Rusland en hotmail vond het verdacht dat ik opeens op die locatie inlogde. Als het goed is kun je dan zo'n formulier invullen en dan kan je er weer in.

DearLove
Berichten: 1553
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:55

Heeft hij geen ander account er aan gekoppeld. Dan kan je namelijk daar via weer het wachtwoord van het andere account aanvragen. Anders heeft hij misschien een backup vraag. Zoals wat was de naam van je eerste leraar of huisdier etc. dan kun je ook weer op het account komen.

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:57

Heb ik ook tot 2 x aan toe gehad. Zo opgelost hoor door gewoon te doen zoals wat Hotmail van je vraagt om nieuwe wachtwoord aan te maken enzovoorts en toen is het zo weer goed gekomen.

becca_98
Berichten: 228
Geregistreerd: 12-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:57

Ik heb zo'n drie jaar geleden ook gehad. Na het invullen van de vragenlijst kon ik mijn account nog steeds niet openen en heb toen maar een nieuw mailadres aangemaakt.

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:59

Na het invullen van de lijst moet je volgensmij ook even wachten voor je er weer in kan? Maar dus gewoon de instructies volgen, en vooral goed lezen :)

Chantalx249

Berichten: 512
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:01

Ik heb precies hetzelfde (gehad)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:02

Dit heb ik ook gehad, toen waren er allemaal spammails verstuurd vanaf mijn mailadres. Maar inderdaad die lijst invullen en dan komt het vanzelf goed. En daarna gelijk wachtwoord veranderen en voorzichtiger zijn met je wachtwoord... ;)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:03

Heb ik ook gehad en mijn moeder ook. Gewoon nieuw account aangemaakt want moest ineens mijn nummer en alles geven of zo en weet ik het wat dus was er wel klaar mee :')

xRebelx
Berichten: 333
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 19:05

DearLove schreef:
Heeft hij geen ander account er aan gekoppeld. Dan kan je namelijk daar via weer het wachtwoord van het andere account aanvragen. Anders heeft hij misschien een backup vraag. Zoals wat was de naam van je eerste leraar of huisdier etc. dan kun je ook weer op het account komen.


Nee helaas heeft hij er geen ander account aan gekoppeld.
De back-up vraag was wanneer hij geboren was dus wij die ingevuld maar nee die deed het niet :O
Account is al heel lang geleden aangemaakt dus we wisten ook echt niet meer wat hij dan wel zou hebben ingevuld

xRebelx
Berichten: 333
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: Nederland

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 19:06

Oké! Ik heb mijn antwoord :) Hartelijk dank iedereen!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:04

Heb dit ook gehad tot 2x toe. Ik kon die vragenlijst écht niet invullen dus heb ik het via telefoon gedaan, toen heb ik een sms gekregen met een code en alles was terug oké.

Iinge_

Berichten: 2633
Geregistreerd: 11-07-07

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:28

Ik heb dit ook gehad, nooit kunnen oplossen en uiteindelijk maar een nieuw account aangemaakt.

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Re: Inloggen op Hotmail niet meer mogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:20

ik kan al maanden niet meer op mijn hotmail das outlook geworden..
ik wil mij oude hotmail terug...