08-06

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 12:24

Vandaag gewogen: 62.8. Ben dus de uispattingen van hemelvaart weer kwijt. Vandaag gegeten: pakje crackers, 2 boterhammen kaas, appel en karnemelk. Nog niet slecht, maar vanavond hebben we een bruiloft, da's minder. Komend weekend ben ik trouwens in Zeeland (duiken, ook leuk!) dus jullie horen maandag wel hoet het is gegaan.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 12:36

Ik heb nog helemaal niets gegeten Verward
Kheb eigenlijk wel honger, maar nergens zin in...
Ik ben aan het afvallen zondar dat dat echt de bedoeling is... 3 weken geleden woog ik 51 en nu 48 Verward

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 18:21

2 boterhammen met hagelslag, een pakje sultana en een appel. Ben een beetje uitgeput na m'n tentamen. Moet zo met pap gaan eten maar ik heb eigenlijk totaal geen honger. Hij wel, dus ik laat hem eten en dan vertel ik wel hoe m'n dag was Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 20:56

da's van gister he.... Heb gister helemaal niet gebokt... geen tijd voor gehad.... Nou ja, ik zal het maar eerlijk zeggen: Marc heeft op de computer een trouiwfoto bewerkt tot borduurpakket (ca 300 bij 400 steken), en daar was ik druk mee in de weer...
Maarre, gisterochtend als brunch een 1/2 stokbrood. Oh, daarvoor meegedaan aan big diet fitness. Op m'n werk rond 17:00 2 broodjes opgegeten. 's avonds thuis 2 appels en wat chippies en m en m's Boos! .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Ania, Fee_, fohadie, GrapeshotBot, Hemellichaam, judithM, Keizerinnnn, Lizenlotte, loesje4600, Marocje, MieLo, Miran, Mrskiwi, Roosch, saskiaojan, Steeph, Tomboy0, VuurVleugels, winnetou4502, xxxmh en 62 bezoekers