ID&T

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

ID&T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-02 14:49

ik heb een idee voor een boktmeeting, ga naar een ID&T event LD dat zal lekker leuk zijn, natuurlijk moet je 18 zijn maar er zijn genoeg 18 jarige mensen hier op bokt denk ik dus dan kan je een 'ouder'bokkers meeting hebben, zal leuk zijn hehehe, tis maar een id, maar nu naar de reden waarom ik de topic heb gezet, wie hier kent ID&T, want ik heb gemerkt dat er weinig mensen zijn die ID&T kennen, en zelfs Nederlanders ook, terwijl ID&T in NL is. Maar ja, ook een paar dagen geleden was ik met auk aan het praten, zoals ik elke dag doe, dat is nou eenmaal wat ik moet doen nu dat ik haar neefJE (zij wilt persee de 'je' erbij om te laten weten dat ik jonger ben Tong uitsteken ) ben (jammer genoeg Extreme duivel ,grapje auk) en ik vroeg haar of ze een van de ID&T CDs had, want ik had die zelfde dag een paar gekregen (ookal zijn ze niet verkrijgbaar in de winkel hier in de states) maar ja, ik vroeg haar dat dus, en zij meteen zo va: ID&T???? Was da????" ik natuurlijk verbaast, want haar zus kent het wel, dus mijn vraag, kent iemand ID&T, en wil je ooit eens naar zo'n event, zoals sensation (black of white), Mystery Land, Trance energy etc. ik hier in amerika (ja, in amerika zijn er niet veel mensen die het kennen) wil naar zo'n event gaan dus ik zal ik een ummmmmm 2 jaat wel gaan maar daar wacht ik wel effe voor, en ik heb er al 8 CDs van hun, en ze zijn niet verkrijgbaar hier hehehehehehe. dus ik spaar ze en de trance energy2002 CD is gister uitgekomen. dus die moet ik nog halen, maar zal ik voor het eind van de week hebben.


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 14:53

ik vraag mij eerder af wie ID&T niet kent...Haha!

Hardhouse serie van ze is IMO het beste wat ze nu uitbrengen, alleen jammer dat ze zo op de commerciele toer gaan, zeker wat betreft feesten een beetje jammer.

Mjaa, wie neemt t ze kwalijk dat ze nog meer willen verdienen dan ze al doen?

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 15:01

STEN schreef:
ik vraag mij eerder af wie ID&T niet kent...Haha!doen?


*meldt*

Ik had echt geen idee wat het was.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 15:42

Hehehe, ik zal geen grappen maken over de achterhoek Haha!

Had je echt geen idee? woei, toch wel 1 van de snelst groeiende ondernemingen geweest de afgelopen paar jaar en publiekelijk breed uitgemeten.

Njaa, je weet het nu inmiddels Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 15:47

Afbeelding
hehe ID&T in full glory tijdens de dagen dat ze nog meer richting hardcore zaten. Tegenwoordig hebben ze een gevarieerde muziekstijl, van hardhouse tot hardtrance en hardcore.

nieuwe logo btw:
Afbeelding

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 15:51

echt toffe feesten van ID&T!! Ik ben naar Sensation Black en Sensation White gegaan en ik moet zeggen dat het echt supertof was. Zal kijken of ik mijn foto's van Black kan inscannen...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:06

STEN schreef:
Hehehe, ik zal geen grappen maken over de achterhoek Haha!

Had je echt geen idee? woei, toch wel 1 van de snelst groeiende ondernemingen geweest de afgelopen paar jaar en publiekelijk breed uitgemeten.

Njaa, je weet het nu inmiddels Knipoog


Ik weet dat ik onderontwikkel gebied woon. Wij betalen hier ook nog met kraaltjes en spiegeltjes. Tong uitsteken

Nee maar zonder gein, ik kende wel hun evenementen, sensation, Mystery Land en Trance energy. Maar geen idee dat dat ID&T heete.

Zal wel komen omdat die muziek me totaal niet ligt.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:47

ID&T SUCKT AARS!!!!!!!!!! Scheve mond Scheve mond

zegt een housefanaat.. (ik dus)

All your horses are belong to us! Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:52

ID&T
eeuwig jammer dat ze de hardcorefeesten zo hebben laten vallen.
Ik ben naar heel veel houseparty's van hun geweest ik weet niet hoeveel Thunderdomefeesten en cd's ik wel niet heb.
Sinds ze zijn gestopt met de harcore ben ik naar geen 1 feest van ze geweest misschien TZT weer.
Ik heb ook nog een zooi videobanden uit de goede oude tijd *zucht*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 17:06

Thunderdome! die feesten roeleerden, daar zijn ze groot mee geworden (en ik ook Haha!)

Damn, dat waren tijden, mjaa, je moet mee, ik vindt t leuk om soms nog eens een hardcore cd erin te proppen, maar hardhouse vindt ik nu toch wel lekkerder. (wordt ook een jaartje ouder)


r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 17:21

id&t is gewoon veels te commercieel gegaan..
echt zonde imo, ze zijn net zoals microsoft bezig om alles over te nemen.

bedoel.. New Dance Radio was echt 10x beter dan ID&T radio

All your horses are belong to us! Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 18:29

ID&T radio was cool... totdat het overal op de kabel was.... toen gingen ze zelfs r&b draaien... tja dan ben je niet goed bezig.. zelfde gebeurd nu met xfm jammer genoeg..

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 23:47

ID&T.... Mijn god wat een aanfluiting is dat de laatste jaren! In het begin was dit HET label... Nu compleet commercieel ingestelt, echt meegaan met de muziek die in is. Zoals ze vroeger de Hardcore hebben groot gemaakt, zo proberen ze dat nu met trance en het lukt ze nog ook! Met als 'top' feesten sensation... Op en top commercieel! Het is dat ze Lady Dana aan het eind lieten draaien...

Nee, geef mij zo'n feest als Impulz te Busloo, dat beviel me prima! Beter opgezet dan een Mysteryland de jaren daarvoor. En weet je wat nog het mooie is? Hardcore, de muziek waar ze geen reclame meer voor maken, waar je weinig meer van hoort, verkoopt zelfs beter dan de trance compilaties die ze op de markt brengen. ID&T is voor het geld gegaan, kloppen nu iedereen die voor trance gaan de zakken leeg... Zonde, want ze konden mooie feesten geven, want ook de kwaliteit is in die jaren achteruit gegaan...

7 December, brabanthallen Den Bosch... Impulz indoor... Dat is een feest dat ik je kan aanraden!!! En dan vooral Yoji Biomehanika die hardhouse draait, DAT IS PAS FEEST! En ID&T kan daar echt een puntje aan zuigen!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 23:57

Mike!

man naar mn hart! Sensation zuigt Haha! (en dan niet alleen door de locatie):D

Ik heb het publiek alleen op TV gezien (zonde van mn geld om echt te gaan) maar sjies, ga naar de locale disco en je hebt tzelfde publiek.

Yoji is gooeeddd btw! en breekt hier gelukkig niet door voor de massa.

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 10:29

Ja comercieel zijn ze wel geworden ja
Maar des al niet te min nog steeds heel leuk.....
maar dance valley blijft het aller gaafst

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 10:53

STEN schreef:
Mike!

man naar mn hart! Sensation zuigt Haha! (en dan niet alleen door de locatie):D

Ik heb het publiek alleen op TV gezien (zonde van mn geld om echt te gaan) maar sjies, ga naar de locale disco en je hebt tzelfde publiek.

Yoji is gooeeddd btw! en breekt hier gelukkig niet door voor de massa.


Op zich maakt het publiek me niet zoveel uit, ik ga toch zoals ik me goed voel. Het gaat me meer om de kwaliteit van de feesten. Mensen die de eerdere feesten van ID&T hebben bijgewoont (en dan heb ik het over de feesten vanaf 93/94) weten dat in die tijd het allemaal net iets beter geregeld was. Nu moet het allemaal zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk opbrengen, dat is gewoon eeuwig zonde.

Feesten van de 'kleinere' organisaties (zoals Masters of Hardcore, Impulz, House Qlassics, Back 2 School) zijn wat dat betreft meer gericht op de bezoekers vind ik. Ook al zijn niet alle locaties even geslaagd, maar de opzet van deze feesten is wat dat betreft net iets beter. Waar ID&T vaak genoeg kiest voor de bekende en gevestigde namen, komen er op die andere feesten nog wel eens verassingen naar voren. Natuurlijk zie je een JP of een Tom Harding vaak op eerder genoemde feesten, maar daarnaast zie je toch altijd een berg namen die mij niets zeggen maar dan even een set neerzetten om je vingers bij af te likken!!!

Soms zou ik willen dat de happy hardcore nooit ontstaan was, dat is eigenlijk het begin van het 'einde' geweest, al was ik ook van deze stromin wel aardig gek toen Lachen Helaas kreeg je dingen zoals Hakkuhbar en Mosselman... Dat soort dingen hielpen het helemaal de commerciele richting op... Gelukkig is dat nu met de Trance het geval en is de wat hardere variant weer terug naar waar het in begin 93 stond. Al is de Hardhouse eigenlijk de hardcore van nu en dan met name voor de mensen die voorheen Hardcore luisterden. Ik kan me er ook zeker op vermaken, maar als ik echt zou moeten kiezen, dan toch die lekkere stampmuziek waar ik al jaren gek van ben!!! Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:18

Wat betreft de feest keuze:

Back 2 School feesten zijn goed, veel Feyenoorders ook altijd Haha!
4 Elements doet het ook aardig
Pussy Lounge wil ook nog wel eens leuk zijn trouwens Knipoog

Publiek vind ik persoonlijk wel belangrijk, ook al is het zo dat het feest is zoals je het zelf maakt. Als er alleen maar kleuters rondlopen, of kansloze-ik-ben-hopeloos-op-zoek-naar-een-date figuren: Juck. Geef mij maar de mensen die echt voor de muziek komen en zichtbaar genieten Tong uitsteken

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 11:28

STEN schreef:
Wat betreft de feest keuze:

Back 2 School feesten zijn goed, veel Feyenoorders ook altijd Haha!
4 Elements doet het ook aardig
Pussy Lounge wil ook nog wel eens leuk zijn trouwens Knipoog

Publiek vind ik persoonlijk wel belangrijk, ook al is het zo dat het feest is zoals je het zelf maakt. Als er alleen maar kleuters rondlopen, of kansloze-ik-ben-hopeloos-op-zoek-naar-een-date figuren: Juck. Geef mij maar de mensen die echt voor de muziek komen en zichtbaar genieten Tong uitsteken


Ok ok ok! Er zijn grenzen natuurlijk! Haha! Ook dat soort opgedirkte dames die naast een klerenkast lopen en zoiets hebben van: kijk mij is lekker zijn! Mogen van mij ook thuisblijven! Meestal wel goed voor een opstootje ergens later op de avond.

Maar idd, sommige mensen zie je liever niet op een feest, maar ja, helaas kun je niet alles hebben in deze wereld Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-02 14:57

zie je, zoals ik zei, er zijn mensen die niet weten wat ID&T is en dan wonen ze nog in NL ook, shamen mensen, schamen Tong uitsteken hehehehe anyways, ID&T zuigt NIET en al hun event ook niet, maar dat is mijn mening *LOL*

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 00:37

Mike.. die mosselman gasten waren gewoon Human Resource die op de B kant van hun plaat voor de gein dat nummer hadden gemaakt.

Enne, Impulz is idd goed voorbeeld hoe het wel moet. Of Extrema, daar wel eens van gehoord? Superfeeest van de zomer.. scheen ook veel leuker te zijn geweest dan Mysteryland en Dancevally (ben ik beide niet heen geweest, Extrema wel uiteraard Lachen ).

All your horses are belong to us! Knipoog

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 08:17

Robin,
Extrema-outdoor? was dat niet het feest waar de gear van SecretCinema onder is gelopen met regen?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 09:10

Kantoor waar me vader werkt en ikzelf een tijdje heb gewerkt ligt naast het pand van ID&T (ze zijn nu geloof ik verhuist, zaten op het industrieterrein in wormerveer), ze hebben nog een koude oorlog omtrent parkeerplaatsen gehad Haha! (auto's van elkaar inparkeren dat je niet wegkan).

M'n vader nam regelmatig posters voor m'n broertjes mee van ID&T ofzow, ikzelf vond ID&T nooit zo boeiend, ten eerste ging ik liever voor de techno dan hardcore, ten tweede veel te commercieel.
Alleen nu kom ik wel eens op commerciele feesten omdat ik niet meer op underground feesten kom aangezien ik mijn oude vriendengroep vaarwel heb gezegd.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 09:14

r0b1n schreef:
Mike.. die mosselman gasten waren gewoon Human Resource die op de B kant van hun plaat voor de gein dat nummer hadden gemaakt.

Enne, Impulz is idd goed voorbeeld hoe het wel moet. Of Extrema, daar wel eens van gehoord? Superfeeest van de zomer.. scheen ook veel leuker te zijn geweest dan Mysteryland en Dancevally (ben ik beide niet heen geweest, Extrema wel uiteraard Lachen ).


Tja, zij maken het voor de gein, maar zag het Nederlandse publiek het zo? Het viel perfect in de richting Gabberwijffie, Hakkuhbar... Aangezien ze zelfs een clip gemaakt hebben (al was die kwijlende mafkees toch wel humor Haha!) was het uiteindelijk toch commercieler dat de bedoeling was volgens mij.

Paul Elstak (en bijv. Charly Lownoise en Mental Theo) is daar een goed voorbeeld van, koos ook voor het geld en ik moet je eerlijk zeggen dat ik zijn commerciele creaties wel kon waarderen. Maar toch werd hij door iedereen uitgescheten vanwege zijn stap. Nu draait ie weer als vanouds, maar dat commerciele avontuur achtervolgt hem nog steeds. Tja, en toen heel begrijpelijk, want als liefhebber voelde je je toch voor banketstaaf gezet maar dan doel ik toch meer op nummers zoals gabbertje... Alsof iedere hardcore liefhebber een kale drugsfreak zou zijn...

Of het nou als geintje bedoeld is, maakt niet uit, het feit blijft gewoon dat deze muziek 'soort'/variant het einde heeft ingeluid. Tenminste, voor het grote publiek dan, de liefhebbers weten de muziek en de feesten toch wel te vinden Lachen

En Extrema??? De naam zegt me wel iets maar ben er niet geweest. Waar werd dat gehouden en wie organiseert het?

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-02 12:30

Ik ben in ieder geval blij dat ID-T bestaat, want ze organiseren toch mooi wel de feesten die ik leuk vind. En niet alleen ID-T hoor, Q-dance ook, en DanceValley, 4 Elements en Impulz zijn ook leuke feesten! Ik doe iig. wel mee met een bokt meeting op zo'n feest hoor!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 17:40

Mike"]
[quote="r0b1n schreef:
Mike.. die mosselman gasten waren gewoon Human Resource die op de B kant van hun plaat voor de gein dat nummer hadden gemaakt.

Enne, Impulz is idd goed voorbeeld hoe het wel moet. Of Extrema, daar wel eens van gehoord? Superfeeest van de zomer.. scheen ook veel leuker te zijn geweest dan Mysteryland en Dancevally (ben ik beide niet heen geweest, Extrema wel uiteraard Lachen ).


Tja, zij maken het voor de gein, maar zag het Nederlandse publiek het zo? Het viel perfect in de richting Gabberwijffie, Hakkuhbar... Aangezien ze zelfs een clip gemaakt hebben (al was die kwijlende mafkees toch wel humor Haha!) was het uiteindelijk toch commercieler dat de bedoeling was volgens mij.

Paul Elstak (en bijv. Charly Lownoise en Mental Theo) is daar een goed voorbeeld van, koos ook voor het geld en ik moet je eerlijk zeggen dat ik zijn commerciele creaties wel kon waarderen. Maar toch werd hij door iedereen uitgescheten vanwege zijn stap. Nu draait ie weer als vanouds, maar dat commerciele avontuur achtervolgt hem nog steeds. Tja, en toen heel begrijpelijk, want als liefhebber voelde je je toch voor banketstaaf gezet maar dan doel ik toch meer op nummers zoals gabbertje... Alsof iedere hardcore liefhebber een kale drugsfreak zou zijn...

Of het nou als geintje bedoeld is, maakt niet uit, het feit blijft gewoon dat deze muziek 'soort'/variant het einde heeft ingeluid. Tenminste, voor het grote publiek dan, de liefhebbers weten de muziek en de feesten toch wel te vinden Lachen

En Extrema??? De naam zegt me wel iets maar ben er niet geweest. Waar werd dat gehouden en wie organiseert het?
[/quote]


Charly en Theo waren ook heel goed bezig. Hebben hele leuke en goeie nummers gemaakt (ook al blijven hun hardcore creaties gewoon nog steeds het beste (Riot in NY is echt een wereldplaat!)).

Enne, Extrema werd georganiseerd door Extrema Lachen http://www.extrema.nl
Heel erg bekend in brabant en limburg.. Haha!

All your horses are belong to us! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Aard, Amazonbot, AngeliqueB, Emilihihihii, Ginny135, Jara, Kimberly520, maitestar23, MallyBelly, Marcella, Nietsmar, Paardengek81, scrabbel, snorkel1986, xPabloBokt, YandexBot en 146 bezoekers