reddy komt voor de sulky hihi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 23:18

Hee leuk, dat is nou iets wat ik ook nog wel eens met Ret zou willen doen! Hij is tenslotte een halve draver en hij kan hard, maar of hij het accepteert, zo'n karretje achter z'n kont... Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 16:57

ik zou ook een zelfgemaakte sulky krijgen voor mijn shetlander. Dan moest ik zelf voor de bandjes zorgen. Die man vond het wel een goed idee om rolstoelbandjes te gebruiken. Maar dat is voor een shetlander. Ik denk dat je dat beter niet voor een groter paard of pony kan gebruiken omdat het wel heel licht is.

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 21:55

Ja mijn shetlander is 82 cm dus dat is wel een stukje kleiner. Maar je kan het vragen aan iemand die verstand van wagentjes heeft. Misschien kan het wel. *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:41

En reken maar dat je het geweldig gaat vinden!! Haha!
Laat je hem ook beleren??
Ik riep voordat ik Pinky voor de kar had altijd dat ik het zelf kon maar ik ben zooo blij dat ik er een paar 100 gulden aan uitgegeven heb om hem echt te laten beleren.
Daar heb je je hele leven plezier van!
Over de bandjes:
Ik heb nu een nieuw karretje zoals je misschien wel weet. Dee heeft 4 (in jou geval dus 2) skelter bandjes.
SUPER sterk, niet heel duur, en makkelijk aan tebkomen/te vernieuwen als er iets kapot is.
Misschien een tipje voor jou dus Lachen

Met fietsbandjes heb ik ook ervaring maar dat vond ik verschrikkelijk!

Succes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 18:53

Moterbanden zijn ook erg prettig. Onze wagen heeft crossmoterbanden. Die zijn er in verschillende maten en breedtes.
Je kunt ze goedkoper krijgen bij een sloper oid.

Ik wil op den duur (over twee jaar, dan is Udin zover) graag een sulky. Een semi-echte, net zoals op de drafbaan. Lijkt me wel het einde, nadeel is dat je weer niemand mee kan nemen.....

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 19:32

Ik heb kruiwagenwieltjes, als je ze hard oppompt, zijn ze heel licht. En heel goedkoop *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 20:52

Reddy007 schreef:
he pinky ik ga hem zelf beleren! tuurlijk met een beetje hulp van me buurman(die menner is) maar die buurman zal wel geen tijd hebben alleen tips!!!


Pas je wel op??
Ik had ook een giga grote mond voordat ik het liet doen, Bokt heeft mijn omgepraat hoe gevaarlijk het is om zelf te gaan kloten..
Ik heb hem toen naar een 'proff' gebracht en ik kan jou niet vertellen hoe blij ik daar achteraf mee ben!
Ik ben er nu namelijk irl achter dat het niet altijd goed gaat....

Succes en denk ajb aan je eigen veiligheid en je die van je pony. Niets is wat het lijkt.. (Klinkt gek, maar ik kan niet alles melden ivm vertrouwen van iemand anders... Enige wat ik kwijt wil is Tong uitstekenAS ASJEBLIEFT OP!)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-02 21:20

Pinky_girl"]
[quote="Reddy007 schreef:
he pinky ik ga hem zelf beleren! tuurlijk met een beetje hulp van me buurman(die menner is) maar die buurman zal wel geen tijd hebben alleen tips!!!


Pas je wel op??
Ik had ook een giga grote mond voordat ik het liet doen, Bokt heeft mijn omgepraat hoe gevaarlijk het is om zelf te gaan stinkmoddern..
Ik heb hem toen naar een 'proff' gebracht en ik kan jou niet vertellen hoe blij ik daar achteraf mee ben!
Ik ben er nu namelijk irl achter dat het niet altijd goed gaat....

Succes en denk ajb aan je eigen veiligheid en je die van je pony. Niets is wat het lijkt.. (Klinkt gek, maar ik kan niet alles melden ivm vertrouwen van iemand anders... Enige wat ik kwijt wil is Tong uitstekenAS ASJEBLIEFT OP!)
[/quote]Verstandige taal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers