starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chaffirst
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-12-13

starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 16:48

Zoals iedereen weet hebben wij bij manege de drechterweide, voorheen manege charlois een grote reorganisatie gehad. Hieronder hebben helaas de knhs wedstrijden geleden. Om in 2014 onze nieuwe start door te zetten willen wij ook deze wedstrijden weer op de kaart zetten. Met de reorganisatie wordt ook de manege zelf steeds een stukje meer opgeknapt! Om deze wedstrijden weer een nieuwe start te geven is hier genoeg animo voor nodig. Bij ons op stal is er reuze veel animo, maar we hebben jullie ook nodig! Lijkt het jou leuk om bij ons op stal te komen starten? Stuur mij dan even een prive berichtje en wij zullen je garanderen dat er een hapje een drankje klaar zal staan in 2014!! Vertel dit aan iedereen op je stal en deel dit bericht zodat er weer meer gelegenheid komt tot knhs rijden in rotterdam!! #bedankt www.manegecharlois.nl

Email: Chaff-queen@hotmail.com

Nens77

Berichten: 1172
Geregistreerd: 12-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:57

chaffirst schreef:
Zoals iedereen weet hebben wij bij manege de drechterweide, voorheen manege charlois een grote reorganisatie gehad. Hieronder hebben helaas de knhs wedstrijden geleden. Om in 2014 onze nieuwe start door te zetten willen wij ook deze wedstrijden weer op de kaart zetten. Met de reorganisatie wordt ook de manege zelf steeds een stukje meer opgeknapt! Om deze wedstrijden weer een nieuwe start te geven is hier genoeg animo voor nodig. Bij ons op stal is er reuze veel animo, maar we hebben jullie ook nodig! Lijkt het jou leuk om bij ons op stal te komen starten? Stuur mij dan even een prive berichtje en wij zullen je garanderen dat er een hapje een drankje klaar zal staan in 2014!! Vertel dit aan iedereen op je stal en deel dit bericht zodat er weer meer gelegenheid komt tot knhs rijden in rotterdam!! #bedankt http://www.manegecharlois.nl

Email: Chaff-queen@hotmail.com


Jij ook hier ?! ;)

Super initiatief !!

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:10

Goed initiatief, ik reed er zelf als kind maar later niet meer omdat ik het er niet naar mijn zin had. Ik zou echter wel een ander email adres aanmaken, deze is niet professioneel en als je het goed aan wilt pakken dan zou ik ook aan de kleine dingen denken zoals een net en zakelijk mail adres.

EllyC

Berichten: 8123
Geregistreerd: 18-12-07

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:19

Zijn de bodems van zowel binnen als buiten dan ook weer te doen want ik weet nog wel dat binnen keihard was en buiten alsof je door de losse duinen aan het rijden was.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 18:32

jury schreef:
Zijn de bodems van zowel binnen als buiten dan ook weer te doen want ik weet nog wel dat binnen keihard was en buiten alsof je door de losse duinen aan het rijden was.



Wat Jury zegt, je zit ook voor mij in de regio.
Maar ik kies wedstrijden uit op bodem, parkeergelegenheid en gezelligheid,
niet noodzakelijkerwijs in die volgorde, maar bodem blijft wel altijd 1e staan.

chaffirst
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-12-13

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-13 22:37

De bodem ia rechtgetrokken en word uiteraard voor de wedstrijden ook rechtgetrokken! Er is genoeg parkeergelegenheid en natuurlijk is het super gezellig!!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:43

Wat voor bodems liggen er?
Want bij bijna alle wedstrijden wordt er vooraf wel getrokken, maar afh. van de kwaliteit van de bodem ontstaat er dan een super bak, of het blijft een mulle bak, dan wel een keiharde.

(weet dat er hier altijd belachelijk veel water op de buitenbak moet, omdat die anders ook gewoon te mul blijft en bij vereniging in de buurt zit er een "wak" op de diagonaal... )

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 01:42

toppie chaf maar idd welke bodems liggen er nu tapijtsnippers of wat er altijd al in heb gelegen ?

Nens77

Berichten: 1172
Geregistreerd: 12-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:42

De bodem is inmiddels aangepakt van zowel de binnen als buitenbak en liggen er goed bij !!

chaffirst
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-12-13

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 23:43

Dit topic graag verwijderen!!

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:45

Wanneer komen de officiƫle ?

chaffirst
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-12-13

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 10:10

Dit jaar komt er nog geen officiele als er blijkt dat er veel animo komt dit jaar voor de onderlinge zullen wij volgend jaar gaan kijken naar de officiele.

EllyC

Berichten: 8123
Geregistreerd: 18-12-07

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:35

Hou rekening met de reglementen als je een onderlinge gaat organiseren (zie reglementswijzigingen miv 1/4/14 algemeen reglement).

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: starten bij manege de drechterweide, vanaf 2014 weer mogelij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:47

Hmmm das jammer chaf dan zie ik jullie daar nog niet