Vandaag heerlijk gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Vandaag heerlijk gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-02 22:48

Vandaag kwam ik op stal waar een stuiterend blondje stond te wachten tot hij lekker mocht lopen. Eerst lekker gepoetst en gebandageerd en opgezadelt. Eerst lekker lang losgestapt, het was nogal koud. Toen met dat losse teugeltje losgedraaft. Bram gooide er een flink tempo in en bleef maar briesen. Lekker een paar rondjes op beide handen met een flink tempo losgedraafd en toen weer gaan stappen. Even een rondje lang en toen rustig aan iets contact gezocht. Lekker veel figuren gereden, zoveel mogelijk laag rijden. Hij is nog wat onregelmatig in zijn hoofd/halshouding maar de stukken dat hij goed loopt worden steeds langer. Op een gegeven moment een hele mooie volte, lekkere buiging in zijn hele lichaam. Niet diep nog, maar gewoon een volledige buiging. Het voelde zo goed aan. Sommige stukjes voelde je zijn kont echt zakken andere stukken waren minder. De galop ging linksom super, ondanks dat hij wat fris was verzamelde hij lekker en kon ik super zitten! Rechtsopm was hij wat springerig en wilde niet verzamelen maar ontspande op een gegeven moment goed in zijn hals. Weer een volte lang heerlijk kunnen zitten. Stukje bij beetje gaat het steeds beter. Tijdens de galop languit de lange zijde en de teugels laten vieren. Hij zakte helemaal neerwaarts met zijn neus op de grond en uiteindelijk heb ik hem terug gereden naar draf en toen mocht hij even een rondje spuiten. Hij ging bijna voluit in de draf. Neus op de grond en racen maar. En continu blijven briesen! Daarna heerlijlk uitgestapt en een super ontspannen en vrolijk paardje plat geknuffelt!! Kanjertje!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 19:53

Fijn als je weer zo kunt genieten van Bram... Veel plezier!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Maartje_M, nien81, Oza04, wend2009 en 29 bezoekers