Uit dit waargebeurde verhaal blijkt wel weer dat er menig pa

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 11:20

Mensen,...
ik ging wat over het internet surfen en kwam bij deze site: <a href="http://expage.com/paarden00">www.expage.com/paarden00</a>Nah,je weet niet hoe die eruit ziet! Ga zelf maar is kijken.Met dat kind wat die site heeft "gebouwd" heb ik ruzie want mijn site (adres vertel ik niet) was een keer gehackt en zij maakt meteen daarvan gebruik om al mijn achtergrondjes waarvan ik uren bezig was ze te zoeken zomaar voor haar site te gebruiken en alle text ook.Als je op haar site komt merk je vast wel dat ze niet helemaal bij haar kop spoort want ze schrijft: ponny i.p.v pony en ze schrijft: ik zech i.p.v ik zeg en nog vele andere dingen.

Ook liegt ze over haar pony,ik ken dat beest van haar wel want ik moest hem zovaak verzorgen als zij is te lui was om naar haar pony toe te gaan.Soms komt ze wel is een hele week niet naar haar pony en als ik dan in de stal van dat beest kijk ligt er overal stront en de mest zit overal tegen de muren aan,z'n waterbak heeft ie ondergescheten...das toch hartstikke zielig? Ze rijd ook nog is op hem met haar gewicht, (het pony'tje is een welsh x shet van 1.10m)
Ze heeft hem alleen maar gekocht om te crossen.

Eerst was is op de manege en zij was aan het buitenrijden.Ik meste zoals gewoonlijk haar stal uit omdat ik het zielig vond voor blossom (haar pony) en 2 uur later toen ze terugkwam: We hebben alleen maar gecrost joh! stoerrrrrrrrr.....ze is echt een dierenmishandelaar want toen ze aankwam (zij breed lachend,haar pony buiten adem) ging ze naar het "graasweilandje" dat bij de manege hoort om haar pony daar nog is goed te laten galloperen en daarna zonder uit te stappen op stal te zetten...ik heb hem maar ff uitgestapt want strax raakt dat beestje ziek.

En verder:
Ze verteld dat haar pony altijd hinikt als ze haar baasje ziet (not,dat kon je wel raden) en als ze haar pony van het land afhaalt dat ie zo op haar af komt rennen (not).......

Dat beest heeft al stalondeugden ontwikkelt omdat ie soms 7 dagen niet van stal afkomt...

Groetjes,
Shalane

En nog iets:Ik heb een (**&^%^#$#) hekel aan paardenmishandelaar..(zacht uitgedrukt) ik haar ze!!!!!!!!!!!


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:30

Ja, je hebt sommige kinderen...die weten gewoon niet goed hoe ze ermee om moeten gaan. Ik weet niet hoe oud ze is?

Maar misschien doet ze het niet met opzet, weet ze er gewoon niet veel van. Dan is aan jouw de taak om haar te helpen en haar dingen uiy te leggen. En niet om haar te haten. Daar schiet je natuurlijk helemaal niets mee op.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:52

tja wat hebben wij aan dit berichtje.
zeg haar dan persoonlijk wat je er van vind!
Ik denk dat wij hier helemaal niets mee te maken en die schrijffoutjes wat maakt dat nou uit?
Doe niet zo achterbaks door hier over haar te roddelen en ga naar haar zelf toe als je d'r toch zo goed kent

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 12:11

Niet zo kritisch met je commentaar over schrijffouten als je ze zelf ook maakt. Het is niet terecht dat ze haar pony zo behandelt, maar daarom hoef je haar toch niet achter haar rug om op internet door de zeik te gaan halen. Onaardige mensen moeten er ook zijn...
Wees eens een beetje positief, het is bijna weekend Lachen

Niets zo charmant als een paard in her land.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 12:26

Tja dit is dus een typisch geval van een 'te jong' kindje. Als ik ergens op tegen ben is het wel op een kind dat op haar 10e ofzo al een eigen krijgt. Geloven die ouders nou werkelijk dat dat kind al die verantwoordelijkheden al kan/wil dragen???
Ik heb op mijn 15e een pony gekregen. Als het aan mezelf had gelegen had ik nog een paar jaar gewacht, maar dat kon nou eenmaal niet en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om Pinky te laten gaan.
Ik wil er zelf ook nog een echr rijpaardje bij, maar daar vind ik mezelf nog echt te jong voor. Ik wacht nog zeker een jaar of 5!

Tja om terug te komen op die kiendjes die geen verantwoordelijkheden willen, die ken ik ook wel...
Zoals een klein grietje bij ons op de manege.
het enige wat die wil is Rijden, Rijden, Rijden!
Nix eten geven, nix poetsen, nix uitstappen.
Dat laat ze allemaal 'vriendinnetjes' opknappen... maar ja die types komen zichzelf nog wel tegen.
Alleen erg jammer dat zo'n lieve welsh eronder moet lijden...

PS Ik weet niet hoe oud dat grietje is/hoe zwaar ze is, maar een welsh kan ong 70 kilo aan (hangt natuurlijk ook van de bouw af).
Ik rijd zelf ook heel af en toe nog op een welsh a (Marjon, al 2 jaar mijn vz pony) en die kan het makkelijk aan. Ik ben 16 jaar en week nog geen 50 kilo. Ook ben ik van plan om Pinky zelf in te gaan rijden en er als eerste op te gaan zitten!
Zow laat nu de reacties dat ik een DB ben maar komen Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 13:30

Citaat:
(het pony'tje is een welsh x shet van 1.10m)


Toevallig....jij hebt toch ook een welsh x shet van 1.10m???

Enne over die schrijffouten, misschien is dat meisje wel dyslectisch ofzo...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 13:46

Volgensmij is zij dat niet. Want ze vroeg een tijdje terug wat vor ras haar pony was omdat ze het niet wist.

over die schrijffouten, daar moet je niet zo spits op kijken... Ik maak ook veel spelfouten, soms uit slordigheid en soms ook doordat ik niet beter weet.
Zolang we toch snappen waar het over gaat is het toch prima? Verward

Liever en gezellig iemand die regelmatig wat foutjes maakt dan zo'n pietje precies die echt zwaar saai is! Toch? *LOL*

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 13:49

Ow, maar er was een topic dat ze de vorige eigenaar had gesproken en die zei dat Sunny een Welsh x shetlander was.

Maarja laat ik er maar over ophouden, niet netjes om achter iemands rug te roddelen. Scheve mond\

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 17:18

Ik heb haar al zo vaak gezegt dat ze BETER met haar pony om moet gaan want tja,
haar pony heeft niet haar als baas uitgekozen...zij heeft haar eigen pony uitgekozen toch? Ik ben niet kritisch met mijn commentaar maar ik vind het gewoon belachelijk dat je 7 dagen gewoon niet naar je pony toegaat.Het paardje van haar is zo enorm dik en volgens mij al een paar stalontdeugden ontwikkelt!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 17:21

Ik zit niet over haar te roddelen want ik heb het al meer dan 10x recht in der gezicht gezegt dat ze beter met haar pony om moet gaan! Ze is trouwens 13 jaar en heeft nog maar 1 zielig jaartje ervaring met paarden.Ze heeft haar pony nu geloof ik 3/4 jr en ze begrijpt er geen f*ck van...
Trouwens,mijn pony is 1.23m hoog en ik ben helemaal niet dik...kan der nog wel op rijden gerust!

O,ja...ik ken haar goed...ze is niet dyslectisch en ik heb al zo vaak gezegt dat ze het anders moet typen maar ja...zo een kind luisterd nooit hea!

Ze gaat veel liever naar de stad dan naar der pony!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 19:46

Wat denk jij nu te bereiken met het plaatsen van dit berichtje op Bokt?

Op zulke berichtjes zit ik in ieder geval niet te wachten.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 19:49

precies jippie

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 19:54

stef, je mag geen onnliners plaatsen... Tong uitsteken

Maar je hebt er nix aan om het hier op bokt te zetten, ga dan met andere meiden uit de buurt praten, misschien weet ik het kind niet beter. (weet ik veel wat zon kind denkt)
Zeggen haar ouders er niets van?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 20:49

Mamsie die haar kindje alleen voor haar pony laat zorgen (en dus ook de verantwoordelijkheid op haar kind afschuift wat je dus al niet moet doen bij een meisje dat nog maar 1 jaar paardenverstand heeft) is van half 8 's morgens tot half 10 's avonds naar haar werk...en als ze 1 dagje is vrij is moet ze boodschapjes doen...

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 20:54

Dit is inderdaad wel kinderachtig. Ik heb een foto van jou gezien op je site op je pony, en als we het dan toch over kritiek hebben vind ik je nu al te groot, ook al ben je niet dik. Even stef als voorbeeld nemen (sorry stef) : die rijdt op een shetlander en is zelf heel lang, MAAR een shetlander is ontzettend sterk, en ik heb der zelf zien rijden, dat gaat prima. Nu kan ik niet oordelen over jou, maar op de foto te zien is je pony heel smal, en welshjes zijn niet sterker dan shetlanders... Zzooo nu ben ik ook kinderachtig Party!! *LOL* Tong uitsteken En wat betreft die voudjes die zei maakd als ze scheift, ik ga tog ook nie de hele teid op jou woordtjes leten, dan wort het een lueke boul hiero.!!EWn dat je je site niet wil zeggen : http://envy.nu/sundream2/index.html staat gewoon onder aan je berichtjes Dom dom dom...en je eerste zinnetje over dat je een het surven was en plotseling die site tegenkwam, als je haar kent weet je dat ze een site heeft *duh*

Doei
Ymke

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">Ik ben niet gek,</font><FONT COLOR="BLUE"> Ik ben een vliegtuig,</font><FONT COLOR="SAEBLUE">als je me niet gelooft,</font><FONT COLOR="GREEN">Stap je maar uit!!!</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-06-08 21:56 ]</font>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:04

Citaat:
Op 2001-06-08 21:54, schreef #Ymke#:
Dit is inderdaad wel kinderachtig. Ik heb een foto van jou gezien op je site op je pony, en als we het dan toch over kritiek hebben vind ik je nu al te groot, ook al ben je niet dik. Even stef als voorbeeld nemen (sorry stef) : die rijdt op een shetlander en is zelf heel lang, MAAR een shetlander is ontzettend sterk, en ik heb der zelf zien rijden, dat gaat prima.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-06-08 21:56 ]
</font>


IDD, op honey rij ik, maar op een pony als bijvoorbeeld tinkerbell van sanderijn. Zo'n type, daar stap ik echt niet op. (vond me zelf eigenlijk al best groot voor Norma-Jean)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 10:25

Sunny is half welsharabier half shetlander.
Ik ben 1.60m en weeg 48kg en sunny is 1.23m en gaat er vaak met me vandoor...
Trouwens,ik rijd bijna nooit meer op haar (slechts 1 maal per week) en verderest longeer ik haar of wandel ik met haar een paar kilometer.Ze vind het allemaal schitterend! Ik heb trouwens helemaal geen zin meer in rijden en had haar ook echt gekocht om alleen voor te zorgen/longeren en om mee te wandelen want ik ben gisteren helemaal naar huis met haar gelopen! Dus over dat rijden....ik hoor zelf zo vaak als: Jezus man,je moet op dat ding gaan rijden,kan ie tenminste effe z'n energie kwijt! En als ik 1 dag niet bij haar ben geweest en ik ga dan een kort ritje maken keer ze om en gaat in volle gallop naar huis toe...dus of ze me niet kan houden betwijfel ik want ik kan haar bijna nooit houden want dan gaat ze keihard draven of over in gallop enz.

Liefs,
Shalane

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 13:13

Oh, ik wist dus niet dat het al bekend was wat sunny nou is *LOL* Kloop een beetje achter ghe ghe.

Maaruh, om er ff opin te gaan: Een welsh kan 70 kilo aan! Voordat ik ook als DB uitgemaakt wordt omdat ik eens in de week op marjon rijd en Pink zelf in wil gaan rijden! Scheve mond\ Verdrietig

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 14:37

70 kilo dat hangt van de welsh af!!! mijn vezorgwelsh net zo groot als funny heeft dat geen moeite met mij maar wel met iemand anders die 65 weegt ik denk dat dat 70 kilo niet klopt

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 15:28

Ik vind het wel erg kinderachtig om iemand hier op internet om zijn site af te gaan kraken en een dierenbeul te noemen. Vooral als het nog een kind is.

Je eigen gedrag is wat dat betreft dus ook niet zo netjes.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 18:32

Weet je waarom ik haar site afkraak? Je wil niet weten wie ze allemaal tegen me heeft opgestookt.Maar goed...laten we dit berichtje maar even vergeten voordat jullie mij niet meer moeten (niet aardig meer vinden en dat wil ik niet hebben) Ik vind het alleen belachelijk dat haar pony er zo aan toe is!

P.s het is niet meer echt een kind want ze is net 13 geworden,rookt 3 pakies per week,drinkt bacardie,bacardie breezer,pasoĆ£ en al die andere bende!

Liefs,
Shalane

P.s ik wil echt <u>geen</u> ruzie met jullie hoor,maar ik vind het gewoon belachelijk dat je te lui bent om naar je pony te gaan en de rest lees je wel in het verhaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Kabayo, tienus63, UnderIlse en 37 bezoekers