[Centraal] Tattoo's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Doubtless

Berichten: 8450
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:34

Mijn tweede staat er net op :D

Deed een stuk meer pijn dan de eerste, mijn ribben zijn niet blij met mij :))

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:38

Dat heb ik even snel gedaan voor het voorbeeld, kwestie van overtrekken in photoshop. Zoveel tijd heb ik helaas niet over om het complete ontwerp opnieuw te maken digitaal. De tattoeerder zal het ontwerp maken; welke wel veel lijkt op deze. Deze tattoo trekt mij aan, heeft in alle opzichten mooie kanten m.i., waarom zou ik hem veranderen als ik deze graag (zoals hij hier in grote lijnen staat) wil laten zetten? :)

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:39

Cool Doubtless! Wat is het geworden? (heb ik daar overheen gelezen?)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:56

Faelivrin schreef:
Dat heb ik even snel gedaan voor het voorbeeld, kwestie van overtrekken in photoshop. Zoveel tijd heb ik helaas niet over om het complete ontwerp opnieuw te maken digitaal. De tattoeerder zal het ontwerp maken; welke wel veel lijkt op deze. Deze tattoo trekt mij aan, heeft in alle opzichten mooie kanten m.i., waarom zou ik hem veranderen als ik deze graag (zoals hij hier in grote lijnen staat) wil laten zetten? :)

Omdat een andere artiest werkuren en geld heeft gestopt in het ontwerpen van die tattoo. Dan vind ik het niet netjes om dat zomaar over te nemen :)

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:01

Yasmine schreef:
Faelivrin schreef:
Dat heb ik even snel gedaan voor het voorbeeld, kwestie van overtrekken in photoshop. Zoveel tijd heb ik helaas niet over om het complete ontwerp opnieuw te maken digitaal. De tattoeerder zal het ontwerp maken; welke wel veel lijkt op deze. Deze tattoo trekt mij aan, heeft in alle opzichten mooie kanten m.i., waarom zou ik hem veranderen als ik deze graag (zoals hij hier in grote lijnen staat) wil laten zetten? :)

Omdat een andere artiest werkuren en geld heeft gestopt in het ontwerpen van die tattoo. Dan vind ik het niet netjes om dat zomaar over te nemen :)

Nou zeg wat maakt dat nou weer uit. Als iedereen een hele unieke tattoo zou moeten nemen zou je geen tattoos meer kunnen zetten over een tijdje. Ze vind deze mooi dus wil ze zoiets.

Ik vind het mooi dat je die puntjes wat donkerder hebt gemaakt! Stoor me er persoonlijk wel aan dat die niet helemaal symmetrisch is maar neem aan dat de tattooeerder dat wel goed zal maken?

Doubtless

Berichten: 8450
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:23

Afbeelding

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:26

Yasmine schreef:
Faelivrin schreef:
Dat heb ik even snel gedaan voor het voorbeeld, kwestie van overtrekken in photoshop. Zoveel tijd heb ik helaas niet over om het complete ontwerp opnieuw te maken digitaal. De tattoeerder zal het ontwerp maken; welke wel veel lijkt op deze. Deze tattoo trekt mij aan, heeft in alle opzichten mooie kanten m.i., waarom zou ik hem veranderen als ik deze graag (zoals hij hier in grote lijnen staat) wil laten zetten? :)

Omdat een andere artiest werkuren en geld heeft gestopt in het ontwerpen van die tattoo. Dan vind ik het niet netjes om dat zomaar over te nemen :)

En alle boeken vol met Tattoo's dan? Die worden toch ook meerdere malen gebruikt net als teksten?
Als zij dat mooi vind moet ze dat doen.

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:30

naomi_g1998 schreef:
Yasmine schreef:
Omdat een andere artiest werkuren en geld heeft gestopt in het ontwerpen van die tattoo. Dan vind ik het niet netjes om dat zomaar over te nemen :)

Nou zeg wat maakt dat nou weer uit. Als iedereen een hele unieke tattoo zou moeten nemen zou je geen tattoos meer kunnen zetten over een tijdje. Ze vind deze mooi dus wil ze zoiets.


Eens met naomi, vind het ook nogal miepen om het miepen :o
Hoeveel mensen er geen voorbeeld van een bestaande tattoo meenemen om duidelijk te maken wat ze willen...

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Doubtless

Berichten: 8450
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:34

Afbeelding

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.


fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:53

Lose the fear ... ? Ziet er in ieder geval strak uit!

Doubtless

Berichten: 8450
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:54

Lose the fear of being wrong :)
Hij staat wederom heel strak, gelukkig!

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:57

Mooie zin! Heeft het ook een reden dat die in een cirkel staat?

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 02:29

Gave tattoo Doubtless! Ben idd ook benieuwd waarom hij in een cirkel staat? Voor het mooie of met een speciale betekenis?
Waar staat de tattoo die je al had? Mocht ik ooit namelijk nog een tattoo nemen is dit wel de plek die me het meeste aanspreekt! Heb er bijna een jaar geleden één op mijn rug laten zetten, en vond die pijn erg meevallen.

Weet iemand hier hoeveel een tattoo artist ongeveer vraagt voor het bijwerken van een tattoo die niet bij hem/haar gezet is? Het gaat om een z/w tattoo met vrij veel detail/shaduwen, ongeveer 15cm bij 10 cm!

Doubtless

Berichten: 8450
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 03:49

Ik heb gekozen voor deze tekst omdat ik een perfectionist ben in zoverre dat het me tegenwerkt. De cirkel is voor 2 redenen: een cirkel is een vorm van perfectie & de vicieuze cirkel doorbreken.

Mijn andere tattoo staat op m'n andere zij, horizontaal. De cirkelvorm voorkomt dat de tekst scheef komt te staan ten opzichte van elkaar :) .

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Daphneeeej

Berichten: 2997
Geregistreerd: 03-09-11
Woonplaats: Almere

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:25

Kan nu al niet wachten, net mijn ontwerp gezien. De 6e is mijn prikdag, zin in!!

_JTM

Berichten: 893
Geregistreerd: 06-03-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:50

Vind je tattoo mooi doubtless! Heb je er nog een waar je em duidelijk af ziet?

Ik poste een tijdje geleden dat ik nummer 13 in romeinse cijfers wilde. Mn projectje word toch iets anders en iets groter :)
Het word een zakhorloge met daarin romeinse cijfers en komt de grote wijzer op de 1 en de kleine wijzer op de 3. En in kleur!
Binnekort weer eens bij de shop langs zodat hij een ontwerp voor me kan maken en dan hopelijk in april zetten.
Komt dan in mn linkerzij.

<3 26 april 2011 <3

NatassJa

Berichten: 7491
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:17

Gaaf idee JTM!

Nagini
Berichten: 11277
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:00

Inderdaad, dat klinkt interessant!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
http://www.thecompletecanine.co.nz

Ash_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rijswijk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:31

Eergister gemaild met een shop of zij ontwerpen en hoe dat in zijn werk gaat. Helaas ontwerpen ze niet op voorhand alleen op de afspraak zelf en dan gelijk laten zetten. Terwijl ik meerdere ideeen in mijn hoofd heb. Ik niet creafief ben en ik niet direct na ontwerpen hem wil laten zetten.
Jeetje wat is dit lastig.

Ideeen die ik heb:
Hartje
Hoefijzer
& teken

Eventueel een combi daarvan. Pff lastig

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:36

_JTM schreef:
Vind je tattoo mooi doubtless! Heb je er nog een waar je em duidelijk af ziet?

Ik poste een tijdje geleden dat ik nummer 13 in romeinse cijfers wilde. Mn projectje word toch iets anders en iets groter :)
Het word een zakhorloge met daarin romeinse cijfers en komt de grote wijzer op de 1 en de kleine wijzer op de 3. En in kleur!
Binnekort weer eens bij de shop langs zodat hij een ontwerp voor me kan maken en dan hopelijk in april zetten.
Komt dan in mn linkerzij.


Ik weet niet naar welke shop je gaat, maar ik ken een artist in Geldrop die echt fantastische zakhorloges (en ook andere tats) maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:45

Ash_ schreef:
Eergister gemaild met een shop of zij ontwerpen en hoe dat in zijn werk gaat. Helaas ontwerpen ze niet op voorhand alleen op de afspraak zelf en dan gelijk laten zetten. Terwijl ik meerdere ideeen in mijn hoofd heb. Ik niet creafief ben en ik niet direct na ontwerpen hem wil laten zetten.
Jeetje wat is dit lastig.

Ideeen die ik heb:
Hartje
Hoefijzer
& teken

Eventueel een combi daarvan. Pff lastig


Dan zou ik een andere shop zoeken :) welke regio zit je?

Ash_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rijswijk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:03

Regio den haag. Wil ook best reizen. Wil gewoon niet gelijk laten zetten wil er dan nog even over denken en er niet gelijk er op hebben staan

Zirkonia

Berichten: 3632
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:21

Gave tattoo's komen er voorbij hier!

Laura, had je nou aan de andere kant die vogels staan? :)) Vind het idee van deze erg mooi.

Lang getwijfeld of ik überhaupt mijn twijfels hier zou posten, maar inmiddels blijft 't wekelijks in mijn hoofd hangen _O-

Wie weet of het een realistisch idee is om zo'n diamant kleiner op mijn pols te laten zetten? Zonder die schaduw eronder.

Afbeelding

Ongeveer op de plek waar dat klavertje zit.. Iets meer naar mijn hand toe.
http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/67 ... 0f60_h.jpg
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 26-01-14 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

          In my dreams I know you're always by my side..
        Everywhere I go you linger in my mind

          Zirkonia

nardxash

Berichten: 3982
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:23

Ash_ schreef:
Regio den haag. Wil ook best reizen. Wil gewoon niet gelijk laten zetten wil er dan nog even over denken en er niet gelijk er op hebben staan

Je zou ook naar delft kunnen reizen met de trein en in de de stad naar tattoo Dennis gaan

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:24

Ik denk dat als die kleiner word hij minder mooi wordt..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, DenieesB, Frummel01, karlli, MarjanB, SemrushBot en 51 bezoekers