[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 16:33

Een Franse lelie met aquarel, lelie staat er nu op. Is al heel mooi. Wel gewoon klein hoor. Zal straks als ie af is even een foto maken.

Mijn volgende wordt niet mannelijk als het goed is. Maar dan moet ik eerst nog even flink sparen.

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 16:37

Ga je je volgende ook weer bij Martin laten zetten?

Acceptance

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:30

Ik kom even binnenvallen hier :o
Mijn vriend heeft een tattoo en ik wil als ik 18 ben er zelf ook een!

Nu had ik een vraag; Is een van jullie al een keer naar een tattoo convention geweest? Zo ja, heb je ervaring met tattoo's laten zetten op de conventie zelf?

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:36

Yep, ik heb een van mijn schouder tattoo op een conventie laten zetten. Op zich is het niet veel anders maar je hebt veel mensen die je aankijken en foto's maken terwijl je daar zit en getattooeerd wordt.

Doubtless

Berichten: 8464
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:42

Ik zou dat persoonlijk niet fijn vinden bij het zetten van een eerste tattoo :o Zou het nu minder erg vinden, maar door de zenuwen bij de eerste vond ik drie vriendinnen meer dan genoeg :o

xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:45

Ik heb in november mijn 3e tattoo laten zetten op de tattoo convention in Eindhoven.
Hier ergens in het topic staat er nog wel een foto van.
Ik liet maar een kleine tattoo zetten bovenop mijn sleutelbeen, ik was met een halfuurtje klaar.
Het is inderdaad niet veel anders als in een shop, al zou ik persoonlijk geen grote tattoos of tattoos op wat meer privé plekken willen laten zetten op een conventie. Zoals Myryana zegt, veel mensen die staan kijken en foto's maken en dan zou ik me toch wat minder op mijn gemak voelen. Bovendien kun je meestal niet heel comfortabel zitten of liggen omdat de meesten hun grote stoelen etc. niet meenemen.
De vrouw die mijn tattoo had gezet, nam wel goed de tijd voor mij en mijn tattoo dus dat was heel fijn!

Sall

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:00

Vandaag heeft oudste zijn tatoeage laten zetten.
Ik kreeg complimenten over mijn strakke ontwerp en de vraag (nadat ze meer tekenwerk van mij hadden gezien) of ik niet zelf wilde tatoeëren :') _O-

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:08

Mooi compliment!

Ik ga morgen kijken, ben benieuwd. Lig regelmatig snachts in bed te bedenken hoe het er nu uit gaat zien, zo'n tattoo op je arm. Zal wel wennen zijn, maar telkens als ik kijk naar hoe het er bij andere uitziet denk ik weer wauw.. Volgende week woensdag word hij gezet.

Sall

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:11

Spannend ZusJacobs!

Zo lig ik ook regelmatig in bed :D

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:15

Ohh zo blij, 25 Februari ben ik weer aan de beurt!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:21

AnneWezep schreef:
Ik kom even binnenvallen hier :o
Mijn vriend heeft een tattoo en ik wil als ik 18 ben er zelf ook een!

Nu had ik een vraag; Is een van jullie al een keer naar een tattoo convention geweest? Zo ja, heb je ervaring met tattoo's laten zetten op de conventie zelf?


Jep, beide armen van mij zijn gezet op een conventie :j

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:52

Zijn er hier mensen met hoefijzer tattoo's? Ik ben geen fan van tattoo's, maar ik zie een klein hoefijzertje wel zitten aangezien mijn leven volledig om paarden draait :)

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:55

Ik ga 4 hoefijzers laten zetten binnekort, als ik een ontwerp en afspraak heb gemaakt hahah

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:20

Zag van de week bij Mark Favela op Instagram een hoefijzer voorbij komen!

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:20

Hebben jullie er ook afbeeldingen van? Ik heb al wat gezocht op tumblr & google, maar kom wel vaak dezelfde ontwerpen tegen..

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:31

Let niet op mijn mega goede tekenkunsten, maar het moeten hoefijzers voorstellen (ben er nog niet helemaal overuit wat voor ijzers ik wil). Ik wil in ieder geval deze 'takt':

Schets

En het is natuurlijk de bedoeling dat ze gewoon netjes recht achter elkaar komen, en ik moet nog even uitzoeken hoeveel ruimte ik wil tussen de 1e 2 ijzers en de andere 2 ijzers :)

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:40

Hahaha, wat een talent _O-
Ik ben er nog niet uit als ik er eentje of meerdere wil, maar als ik er eentje neem zou ik hem graag tussen mijn duim en wijsvinger laten zetten, ofwel aan de binnenkant van mijn pink :)

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:42

Ja hè, vind ik ook al _O-
Gave plekken! Voor mij was het, als ik er 1 laat zetten, achter m'n oor. En deze komt onder de bovenrand van m'n bikinibroekje (snap je? hahah). En dan aan de linkerkant, naast m'n heup, maar niet erop zeg maar xd
Moeilijk uitleggen dit xd

Selina

Berichten: 14283
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:46

Diertjec schreef:
Let niet op mijn mega goede tekenkunsten, maar het moeten hoefijzers voorstellen (ben er nog niet helemaal overuit wat voor ijzers ik wil). Ik wil in ieder geval deze 'takt':

Schets

En het is natuurlijk de bedoeling dat ze gewoon netjes recht achter elkaar komen, en ik moet nog even uitzoeken hoeveel ruimte ik wil tussen de 1e 2 ijzers en de andere 2 ijzers :)


Ik zat eerst ook aan zoiets te denken, een spoor. Maar dan om en om kattenpootje - hoefijzer.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:48

Slina schreef:
Diertjec schreef:
Let niet op mijn mega goede tekenkunsten, maar het moeten hoefijzers voorstellen (ben er nog niet helemaal overuit wat voor ijzers ik wil). Ik wil in ieder geval deze 'takt':

Schets

En het is natuurlijk de bedoeling dat ze gewoon netjes recht achter elkaar komen, en ik moet nog even uitzoeken hoeveel ruimte ik wil tussen de 1e 2 ijzers en de andere 2 ijzers :)


Ik zat eerst ook aan zoiets te denken, een spoor. Maar dan om en om kattenpootje - hoefijzer.

Dat is ook wel heel gaaf.
Dit is specifiek de galop takt (ik ben springruiter) en wil er misschien uiteindelijk ook boven 1 van de hoefijzers de 1e letter van m'n paard haar naam laten zetten. Maar dat is iets voor later.

nardxash

Berichten: 4001
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:51

Iemand die een diamant als tatto heeft

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:56

Een meisje uit mijn klas heeft onlangs een diamant op haar onderarm laten zetten.

Dominique_96

Berichten: 4091
Geregistreerd: 11-12-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:29


xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:37

dominique_96, ik vind dat er hele mooie dingen tussen zitten... maar ook echt minder mooie. die minder mooie staan vaak bij "by sil" vind ik.

bv:
Afbeelding
-O- dit... zou ik écht niet willen. De tak enzo vind ik wel mooi gemaakt. maar het lijf van die uil???

Dominique_96

Berichten: 4091
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:40