[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:41


Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:41

Strak hoor, ziet er veelbelovend uit!

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 19:44

Mooi hoor myryana!

Vrouwen benen zijn kei gevoelig dus lijkt me pijnlijke plek

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:17

Dat viel eigenlijk echt heel erg mee, ik viel bijna in slaap :+ En ik ben best wel een watje met tattoos hoor! Dit was goed te doen en de tattoo artiest vond mijn huid ook heel erg fijn om mee te werken.

Ik heb gelijk ook al een andere artiest daar gesproken over een stuk voor mijn ribben die hij heel erg graag wil doen van mijn GW2 character. Die artiest was zo ontzettend schattig (moest mij een beetje aan de Mad Hatter uit Once Upon a Time denken) en vond het een heel gaaf idee.

LisaaBloem

Berichten: 1661
Geregistreerd: 17-09-10
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:43

_Dressage schreef:
http://www.klacht.nl/tattoo/

Zo, dit is een aardige klacht tegen needle art in gorkum



Zo hier schrik ik wel van. Ik ga daar over 2 weken heen voor een tattoo van joy.. zal mn ogen wel goed openhouden als ze alle spullen pakken want hier wordt je toch niet blij van...


Edit; zie nu wel dat het een klacht is van oktober 2012, misschien dat diegene er nu niet meer werkt?

quibje

Berichten: 2930
Geregistreerd: 24-05-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:53

tja, vervelende is dat dit niet te bewijzen is
kan altijd ook nog aan de persoon zelf gelegen hebben dat er al iets sluimerde in het lichaam en dat het eruit is gekomen door de impact van het tattooeren

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:23

Ik ben al een paar keer naar Needle Art in Gorinchem geweest, nog steeds super tevreden.
Niets mis met die hygiëne geloof ik hoor!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:25

Wel grappig, mijn tatoeage van Acid Skin is ontstoken geweest. Gelukkig niet zo erg en het is ook mooi geheeld. Maar Alkmaar is klein en ik hoor nu van meer mensen dat hun tatoeage is ontstoken. Ik gaf mezelf de schuld omdat ik in bad in slaap ben gevallen, maar ik vind het toch wel frappant. Ga er sowieso niet meer heen, maar toch.

LisaaBloem

Berichten: 1661
Geregistreerd: 17-09-10
Woonplaats: Alkmaar

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:31

Acid hoor ik de laatste tijd ook mindere verhalen over inderdaad. . Al zou het niet meegeholpen hebben van dat bad denk ik zo :')

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:33

Oo wat leuk om te horen Myryana, dat het meeviel!
Fijn als ze aangeven dat je een fijne huid heb om mee te werken. Dat zeiden tatoeerders ook tegen mij. Kreeg toch beetje zo'n idee van, he fijn, grote kans op een mooie tatt!

maar wanneer wordt de jouwe nu afgemaakt?

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:34

Lisaabloem, ik wilde ook eens naar gorkum gaan omdat het in de buurt is. Dus ik dacht il google even en deze stond als 3e. Is toch niet echt een vriendelijke afhandeling, ook al kan het overal fout gaan, nazorg is belangrijk

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:38

_Dressage schreef:
Oo wat leuk om te horen Myryana, dat het meeviel!
Fijn als ze aangeven dat je een fijne huid heb om mee te werken. Dat zeiden tatoeerders ook tegen mij. Kreeg toch beetje zo'n idee van, he fijn, grote kans op een mooie tatt!

maar wanneer wordt de jouwe nu afgemaakt?


Volgende maand de 7e februari dan hopen we weer zo'n 2 tot 2,5 uur nodig te hebben voor de rest. Ik kan niet wachten.. ben nu toch best wel beurs maar zo verlief op mijn nieuwe tattoo <3

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 23:51

Ik vind die sleeve op de vorige pagina erg gaaf!

Vooral het portret-hondenpootje. :j

LisaaBloem

Berichten: 1661
Geregistreerd: 17-09-10
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:03

_Dressage schreef:
Lisaabloem, ik wilde ook eens naar gorkum gaan omdat het in de buurt is. Dus ik dacht il google even en deze stond als 3e. Is toch niet echt een vriendelijke afhandeling, ook al kan het overal fout gaan, nazorg is belangrijk



Ja snap ik heel goed, ik heb er toch wel wat meer vertrouwen in omdat ik bij joy ga, haar shop heeft geen slechte recensies dus dan ga ik er van uit dat zij het wel goed aanpakt.. maar ik ga in ieder geval mn ogen goed open houden nu ik dit weet!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:25

Hmm fiets, ik wilde binnenkort naar Acid, niet zo'n goed plan dus? :/

Beverburcht

Berichten: 186
Geregistreerd: 12-09-10
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:27

Ik heb dit laten ontwerpen door een kennis van mij. Ik mag hem na 13 mei laten zetten, dan word ik 18. Hij wordt zo'n 3.5 cm groot en ik wil hem graag aan de bovenkant van mijn onderarm. De betekenis ligt bij mijn naam. Romy betekent namelijk bittere roos, vandaar dus de steel en doorns. Het herinnert mij aan een bittere kant die ik van mezelf ken en tegelijkertijd aan bloeien.

Wat is jullie mening?

Afbeelding

Elixir

Berichten: 1749
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:30

Mijn afspraak staat vast, 5 juli it is!
Het wordt "vrij groot" daarom dat hij de afspraak niet sneller kon vastleggen, alsook bevalt zijn vrouw binnenkort van een zoontje, dus alles schuift een beetje op. Vind het op zich niet zo erg, dan kijk er maar lekker naar uit :D!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:50

Romy001996 schreef:
Ik heb dit laten ontwerpen door een kennis van mij. Ik mag hem na 13 mei laten zetten, dan word ik 18. Hij wordt zo'n 3.5 cm groot en ik wil hem graag aan de bovenkant van mijn onderarm. De betekenis ligt bij mijn naam. Romy betekent namelijk bittere roos, vandaar dus de steel en doorns. Het herinnert mij aan een bittere kant die ik van mezelf ken en tegelijkertijd aan bloeien.

Wat is jullie mening?

[ Afbeelding ]


Vind het idee erg gaaf. Alleen bovenkant van je onderarm snap ik niet helemaal? Bedoel je dan boven richting je elleboog of boven waar ook je haartjes meer groeien :')?

Beverburcht

Berichten: 186
Geregistreerd: 12-09-10
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:54

Nou,, niet in de buurt van mijn pols, maar meer naar mijn elleboog toe. Op dat plekje wat in de zomer het snelste bruin wordt. Is dat een beetje redelijk uitgelegd?

smurffie

Berichten: 11127
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 00:57

Ik denk dat veel details (o.a. de doorns) zullen wegvallen als je hem zo klein wilt.
Het ontwerp vind ik wel erg mooi getekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 01:07

Romy001996 schreef:
Nou,, niet in de buurt van mijn pols, maar meer naar mijn elleboog toe. Op dat plekje wat in de zomer het snelste bruin wordt. Is dat een beetje redelijk uitgelegd?


Dan zou ik hem inderdaad ook groter doen. Je moet niet een aantal cm's in gedachten nemen. Maar het moet in verhouding zijn met jou lijf.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 01:12

_Dressage schreef:
Lisaabloem, ik wilde ook eens naar gorkum gaan omdat het in de buurt is. Dus ik dacht il google even en deze stond als 3e. Is toch niet echt een vriendelijke afhandeling, ook al kan het overal fout gaan, nazorg is belangrijk

Ik ben daar geweest en heb nog 2 keer nagebeld en werd keurig te woord gestaan. Ben er nog steeds onwijs blij mee.

_Dressage

Berichten: 721
Geregistreerd: 13-01-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 18:50

Ja precies quera. Ik neem ook niet aan dat ze altijd zo zijn want ze staan verder heel bekend als goede shop natuurlijk!

En verder is het ook aan jezelf om de hygiëne in de gaten te houden natuurlijk!

Ik zit nu ook te denken aan bunker tattoo in breda. Zijn ook onwijs goed heb ik vernomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 18:56

Romy001996 schreef:
Ik heb dit laten ontwerpen door een kennis van mij. Ik mag hem na 13 mei laten zetten, dan word ik 18. Hij wordt zo'n 3.5 cm groot en ik wil hem graag aan de bovenkant van mijn onderarm. De betekenis ligt bij mijn naam. Romy betekent namelijk bittere roos, vandaar dus de steel en doorns. Het herinnert mij aan een bittere kant die ik van mezelf ken en tegelijkertijd aan bloeien.

Wat is jullie mening?

[ Afbeelding ]


Zo klein vind ik zelf echt zonde, dan krijg je minder details, minder zoals ie nu geschetst is. Ik zou m wat groter doen en je laten informeren door je tatoeerder.

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 17:01

Slina schreef:
Hmm, ik zou wel als tekst op m´n onderrug ´Let it go´ willen. Weet alleen niet hoe groot dan.

Even lopen uitproberen met lettertypen, vind dit wel heel mooi:

[ Afbeelding ]

(Puntje op i natuurlijk anders en de 'o' lijkt nu meer op een a.)


Frozen <3

-

Vorig jaar en dat jaar daarvoor zat ik helemaal te stuiteren ik 2 maanden later een tattoo zou laten zetten.
Nu heb ik helemaal geen plannen, haha.
Ik wil weer iets nieuws, alleen weet ik nog niet wat :+