[PG] Larca omgeving Almere

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

[PG] Larca omgeving Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 14:23

Larca was een manege paard op Ruitersport vereniging Almere (Manege Almere Haven).
'Vroeger' als manege paard vond ik haar altijd erg leuk, het was een vos met sabino o.i.d. met witte vlek in haar lies, hoge witte benen en veel wit op het hoofd.

Ik weet dat zij verkocht is aan particulier en gestald heeft gestaan op manege Pampushout.
Daar heb ik haar voor het laatst gezien (dit zal al 10 jaar geleden zijn) en was ze enorm opgeknapt.

Ondertussen moet ze flink oud zijn volgens mij, of allang overleden.....

Ik zou graag weten of ze het leuk gehad heeft de laatste jaren, of ze als eigenpaard ook nog wel eens met aangalopperen in de hoek is gaan stilstaan en bokken (dat was haar handelsmerk) en zou ook graag nog een foto van haar zien. Ik moest ineens aan haar denken.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:54

Larca heeft daarna jarenlang nog als pensionpaard op pampushout gestaan en later van de zelfde eigenaar nog in zeewolde.. Ze heeft haar nog tot het M2 of Z1 uitgebracht en is inderdaad inmiddels alweer een paar jaar overleden

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [PG] Larca omgeving Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 20:03

Bedankt voor je reactie! Wat gaaf! ben blij dat ze zo goed terecht is gekomen, bijzonder paard, altijd geweest.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:05

Omdat bekend is wat er met het paard gebeurd is hier een slotje.