[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:02

Leuk, ik meld me ook!

Ik ben Tamara, 22 jaar en rijd mijn AV ruin Noah el Nadir nu in de B dressuur, BB90 springen en BB sgw tussen de paarden. Noah is niet zo dapper en heeft vaak een flinke dosis overtuiging nodig. We zijn in 2012 eens als grapje op puppycross geweest, en dat sloeg eigenlijk wel aan! We hebben in oktober dat jaar de broekelo boscross gereden. Door een blessure kort daarna lang niet meer gesprongen, en het dit jaar weer opgepakt. In het buitenseizoen gaan we B springen starten om in de herfst een lichte B cross te hopen meedoen. En de Arabissimo in Renswoude :D

Volgende week zaterdag rijden we de instructie bij de indoorcross in de Meern mee :D

♡ A.R. Noah el Nadir ♡
Dressuur L2+3 Springen B+7
Belle Chance
Dressuur B+22


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34590
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:03

Leuk al die mensen die naar Renswoude komen, kan ik zwaaien :) .

Sambianse95
Berichten: 12
Geregistreerd: 01-04-13

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:06

Iemand die toevallig Indoor sgw in de Mortel heeft gereden? :)

AmberB_

Berichten: 700
Geregistreerd: 30-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:07

Jenny_S schreef:
AmberB_ schreef:
Ik ga trouwens trainen bij HC de Schalm in Renswoude. Ik rij hier al jaren en heb hier ook mijn springlessen. Nog meer mensen die hier gaan trainen?


yes ik!


Op welke dag heb jij je ingeschreven? Misschien komen we wel bij elkaar in de groep![/quote]

Maandag of woensdag met voorkeur voor woensdag[/quote]

Ik heb als voorkeursdag dinsdag en anders de maandag of woensdag

_M_arieke

Berichten: 548
Geregistreerd: 27-10-08
Woonplaats: Bergharen

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:08

Hee tamara! :wave:

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:10

Voor de indoor sgw heb ik me moeten afmelden door de blessure. Ik baal er stiekem nog steeds een beetje van. Zeker als ik dan even snel naar de foto's van eventingphoto kijk

shetties

Berichten: 4073
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:14

Wow veel aanmeldingen, gezellig :D

Ik train voornamelijk in Lelystad, maar heb ook wel in Putten getraind.
Ik zou ook graag een keer in Renswoude willen trainen, maar ik zie het meestal al het al is geweest of ik vergeet het. Dit jaar moet ik er echt eens op letten!

Sambianse95 schreef:
Iemand die toevallig Indoor sgw in de Mortel heeft gereden? :)


Ja ik bij de B paarden :)

Oh dat is balen Joki!

Veel spullen te koop/ruil, oa Eskadron/Eurostar/Anky/Scapa, zie mijn advertenties/profiel! *klik*
"Success is the ability to go

Turbo haf tussen de paarden :D Dressuur: Z1, Springen: B+2 en SGW L+5
from one failure to another

with no loss of enthusiasm"

Sir Winston Churchill

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:16

Wat leuk dat er zo veel naar Renswoude gaan! Is natuurlijk wel een mooi compleet terrein:)
SusanH, ik zal jou nog is contacten over samen trainen met je man! Ik vind alleen trainen niet altijd fijn, en met iemand samen trainen die het terrein nog beter kent lijkt me alleen maar mooier! Zelf wil ik voornamelijk oefenen nu voor het water(op dit moment kan ik er alleen in stappen of draven) en greppeltjes zijn soms nog spannend. Verder vind ik onze handigheid trainen en moeilijke lijntjes rijden leuk om te doen!:)

Vainqueur(Paddox x Zodiak): Dressuur B+10 L1+9 Springen B+37 L+22 Naar Limburg
Conquest(Con air(v. Contender) x Peter Pan): Dres: B+15 L1+15 L2+11 M1+11 M2+1 Spr: B+17 L+16 M+1 SGW: B+13 L+17 M+17 Z+1
Miss Lana(Iglesias D.V. x Metall)

xDebora

Berichten: 816
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:19

Wat leuk, ik meld me hier ook als amateur!

Ik ben Debora, 15 jaar oud. Vorig jaar ben ik begonnen met crossen en vind het helemaal geweldig! Ik heb nu al 2 SGW gereden, waarvan de eerste foutloos en de tweede SGW uitgebeld. Mijn pony is 8 jaar, we zijn M1 dressuur en B/L springen. Zowel mijn pony als ik hebben geen crosservaring, maar ik vind het juist leuk om dat van elkaar te leren!
Ik hoop dat ik volgend jaar een stuk of 5 SGW kan rijden, maar er zijn hier niet zoveel in de buurt... Dus mocht iemand een leuk crossterrein, oefencross of SGW in het noorden weten..

Alamo, Bambi & My Lily Rose ♥

Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:30

Sambianse95 schreef:
Iemand die toevallig Indoor sgw in de Mortel heeft gereden? :)

Niet de cross, wel de training. Hopelijk is dit jaar mij gunstig gezind en lukt het me om volgend jaar wel te starten.
Maarrr, nu eerst zorgen dat ik dit weekend bij Rob Janssen terecht kan of met Suzanne Bouten af kan spreken of... Ik wil iig springen dit weekend :D

Gwendolyn 6 maart 1988 - 19 oktober 2016 ;(

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:35

Jenny_S schreef:
AmberB_ schreef:

Ik ga trouwens trainen bij HC de Schalm in Renswoude. Ik rij hier al jaren en heb hier ook mijn springlessen. Nog meer mensen die hier gaan trainen?


yes ik!


En ik ook! Alleen dan niet tijdens hun SGW-trainingenreeks maar met losse lessen bij Henrieke. De vaste trainingen haal ik niet i.v.m. mijn werk. :)

Boontje L2 + 10 | B + 3 | B + 4
Nex Z2 + 2 | B + 1 | B + 3

streep

Berichten: 428
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: hilversum

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:09

Leuke topic. Zal me ook ff voorstellen. Joke met paard Bluf van 7 jaar en ik woon in Hilversum. Sinds een jaar crossen we bij Alice en ik vind het hartstikke leuk. Dit jaar wil ik graag B starten. We doen mee met de oefencross in meern en in Baarle nassau. En ik hoop deze zomer mijn winstpunt in de B springen te halen zodat ik kan starten.

de wereld een beetje mooier maken www.watmooi.nl

anneoffringa

Berichten: 142
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Gouda

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:12

leuk topic, ik volg.

ik ben Anne en wil dit jaar beginnen met eventing in de b met mijn E pony ivan. verder rijden we M-1 dressuur en B springen. Ons cross debuut staat op 13 april etten leur. ik heb er zin in :)

Ivan <3 M-2 + 3, L+6, L eventing

enjoy life, it's beautiful

esje01

Berichten: 4895
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:13

26 januari kan je inschrijven voor Etten-Leur!

Tiahastrona

Berichten: 1532
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:14

Ik meld me ook:)
Joan, 34 jaar. Heb met mijn vorige paard gecrosst (gedressuurd en gesprongen).
Heb nu een merrie van 1.75 die dit jaar 4 wordt. Wil daar ook graag mee gaan starten

Paardloos

glenstorm
Berichten: 1598
Geregistreerd: 05-04-12

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:07

Iemand enig idee van de inschrijfdatum van Markelo Potdijk?

Tammy_

Berichten: 5265
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:12

Ik wil dit jaar ook een paar losse lessen doen bij de Schalm, heb zelf geen trailer dus regelmatig daar lessen lukt niet. Heb een aantal wedstrijden gekeken daar, prachtig terrein!! Misschien dat we vanuit onze vereniging een paar lessen kunnen regelen. Kunnen we mooi met zn allen met de vrachtwagen :Y)

_M_arieke schreef:
Hee tamara! :wave:


Hee Mariek! :))

♡ A.R. Noah el Nadir ♡
Dressuur L2+3 Springen B+7
Belle Chance
Dressuur B+22

floorpenp

Berichten: 503
Geregistreerd: 06-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:56

Leuk topic dit, deze amateur komt zich melden :Y)

Ik ben Floor, 15 jaar oud en ben ongeveer twee jaar geleden begonnen met het rijden van crosstrainingen samen met mijn paard Elzo. Elzo is een ruin van 14 jaar :)
Helaas liggen we er al sinds vorige zomer uit door een peesblessure, dus in 2013 is er niks van crossen met hem terecht gekomen -O-
Deze zomer hoop ik dat paard weer fit is en we weer lekker kunnen gaan trainen, stiekem zou ik in 2015 wel officieel willen crossen, dus wie weet :o

Altos

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-05

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 08:57

Ik wil hier ook wel graag meekletsen!

Splashislief: Wat leuk dan woon je straks vlak bij ;). Ik woon nl in Helvoirt en rijd ook erg veel in de Loonse en Drunense Duinen. Bij welke vereniging wordt je lid? Er zijn meerdere (eventing)ruiters uit Biezenmortel lid bij onze vereniging namelijk ;).

Esje: Regiotrainingen zuid………is dat in Limburg (Ysselsteyn) dan? Want Brabant organiseert toch niets?

Zo te zien weten de meeste hier al van de oefencross in Baarle Nassau. De week daarna is er ook een oefencross bij fam. Peters in Zundert olv Jan van Beek. https://www.facebook.com/#!/Crossterrei ... en?fref=ts


SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:10

Altos wat leuk :D

Ik moet zeggen dat ik me nog helemaal niet heb verdiept in verenigingen, aNkomend jaar blijf ik lid van de Voornruiters (Utrecht). Ons huis is pas 31 okt verkocht en een paar weken later werd pas bekend waar we naartoe gingen verhuizen, dus niet echt de tijd gehad om daarover na te denken.
Van welke vereniging ben je lid? En waar staat jouw paard?

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Altos

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-05

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:15

Splash: Ik ben lid van de Leyeruiters in Helvoirt. Onze paarden staan prive.

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:53

Altos schreef:
Ik wil hier ook wel graag meekletsen!

Esje: Regiotrainingen zuid………is dat in Limburg (Ysselsteyn) dan? Want Brabant organiseert toch niets?

Zo te zien weten de meeste hier al van de oefencross in Baarle Nassau. De week daarna is er ook een oefencross bij fam. Peters in Zundert olv Jan van Beek. https://www.facebook.com/#!/Crossterrei ... en?fref=ts


wouw, jullie hebben even goed doorgekletst :)

Moet even alles bijlezen haha


Die regiotrainingen gaan 22/23 feb van start :) Zijn idd in Ysselsteijn.
8/9 maart is er ook een :)
Ik ben er bij :)

Kan niet wachten tot dat het seizoen van start gaat :)

Jammer dat die oefencrossen beide voor mij zo ver zijn.
Wil best een stukje rijden, maar voor een oefencross niet :+

Calvin :o Vooraltijdmijnnummer1 // Dr: B+1 Spr: L+12 //
Warempel :o // Dr: B+20 L1+25 L2+27 M1+11 M2+12 Z1+22 Z2+18 ZZ-L+3 :D // Spr: B+15 L+7 // SGW: B+4 L+13 M+24 CIC*+2 :D
Vino Terma :o // Dr: M1+29 M2+10 Z1+10 Z2+1 // Spr: L+15 M // SGW: B+4 L+5

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Re: Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 10:06

ik heb me zojuist al ingeschreven voor Castenray := op de website stond dat het via het inschrijfformulier moest.
Als het niet gaat hoor ik het wel, toch ;)

Calvin :o Vooraltijdmijnnummer1 // Dr: B+1 Spr: L+12 //
Warempel :o // Dr: B+20 L1+25 L2+27 M1+11 M2+12 Z1+22 Z2+18 ZZ-L+3 :D // Spr: B+15 L+7 // SGW: B+4 L+13 M+24 CIC*+2 :D
Vino Terma :o // Dr: M1+29 M2+10 Z1+10 Z2+1 // Spr: L+15 M // SGW: B+4 L+5

Marjan1984

Berichten: 1067
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: Grubbenvorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 10:11

Mag ik me hier ook melden?

Ben Marjan, 29 jaar en rijd met mijn kwpn ruin After Midnight L2 dressuur, L springen en L sgw.
Maarsbergen was afgelopen jaar mijn laatste cross. Heb hierna helaas een blessure opgelopen. Hoop deze week of volgende week weer op het paard te klimmen en dan is het de bedoeling om Maarsbergen en Renswoude in de b te starten en dan weer lekker in de L verder te gaan.

Planning is om komend seizoen ook wat wedstrijden in België mee te pakken maar ben nog erg voorzichtig met plannen. Eerst maar zorgen dat we beide weer op conditie zijn.

After Midnight: Springen B+25/L Dressuur B+19/L1+10/L2+4 & SGW B+8/L+5

venga

Berichten: 1746
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 10:12

Ik heb de Indoor Cross in Mortel meegreden! Was weer een topweekend, ik heb echt genoten.
De regiotrainingen in Ysselsteyn wil ik ook meerijden, maar ik moet met de eerste nog ff kijken hoe ze vallen met de wedstrijden van 4tal kur op muziek :)
Oefencross Baarle-Nassau idem dito. Krijg er al wel helemaal zin in :D

doing the right thing is never the wrong thing


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers