Mijn schoonfamilie en cadeau's = 'n complete ramp!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Mijn schoonfamilie en cadeau's = 'n complete ramp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 00:40

Tja, vandaag is het weer zover, evenals vorig jaar... (en ieder jaar daarvoor.. Haha! ) dat ik jarig ben. Party!!
Uiteraard heb ik altijd een verlanglijst , maar mijn schoonfamilie (vooral schoonmoeder) vind het altijd nodig om zich hier niet aan te houden. Nou ja zou je zeggen.. een cadeau is toch altijd leuk?

Op zich voor mij geen enkel probleem. Ik ben namelijk altijd gauw tevreden. Behalve dan toch bij mijn schoonfamilie.

Vorig jaar... kreeg ik zo'n omwikkeldoek cadeau. Zo'n ding draag je dus over je bikini/badpak om je middel heen. Op zich een heel leuk ding, al heb ik het probleem dat deze betreffende omwikkeldoek nog niet eens om mijn halve middel heen past. De betreffende doek hebben ze gehaald uit een land met flinterdunnen personen en ik kan jullie beloven... een gemiddelde nederlander heeft er totaal NIETS aan. Maar... toch heb ik ze maar bedankt en ondertussen ligt het doek(je) al een jaar in mijn kledingkast.

Dit jaar hopelijk een beter cadeau. Lachen

Afgelopen avond waren ze er dus weer. Ik had van tevoren al wat schietgebedjes gedaan.. Maar ja hoor, weer iets van kleding. Ditmaal een zwart shirt met touwtjes bovenin de hals en bij de mouwens. Op zich een heel leuk ding. Lachen Maar dit keer..... Frusty je raad het vast al... niet veel te klein... maar veel te GROOT!!!!

En wel.... 20 MATEN!!!!! Verdrietig Huilen Frusty

Tja... je zou toch zeggen dat zulke modebewuste personen (want dat zijn ze echt) als zij wel zouden weten dat dit niet zou passen. Verward
Trek het eens aan werd er gezegd. Dat heb ik dus gedaan.. nou, ik kan jullie beloven.. ik kan er letterlijk en figuurlijk in ZWEMMEN!!!! Verdrietig Frusty Weer iets wat ik eigenlijk meteen wel weer aan iemand kan doneren..

En bedankt.... Verdrietig

Voor het volgende jaar weet ik wat ik doe.... ik geef ze geen verlanglijst, maar een lijst met maten! Haha!

Btw... als Cody hier morgen een beetje op tijd is, laat ik haar er wel een foto van maken Lachen

Tot slot nog.... ik ben nu bijna 10 kilo afgevallen de afgelopen weken... Party!! zeggen ze tegen me... ben je nou alweer aangekomen???? Verward
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 28-09-02 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 00:43

haha, jajjaja foto!!! Haha!

Ach jij krijgt tenminste nog kado`s van je schoonfamilie, die van mij weten na 3 jaar nog steeds niet wanneer ik jarig ben Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 01:16

Luek he schoonfamilie. Wij kunnen er bij wijze van spreken wel een boek over schrijven. Wat zeiden ze toen ze zagen dat het te groot is? En als ze het niet hebben gezien, waarom zeg je het niet gewoon? Of walsen ze letterlijk over alles heen?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 01:20

Oh nee, die walsen overal lekker overheen.. daar hoef ik het niet eens te proberen om er wat van te zeggen.

Ze vonden overigens dat het me goed stond en dat het eigenlijk misschien toch nog wel een maatje groter had gemoeten... Frusty

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 11:13

Aaaaaaaaaargh.... ik leef met je mee. Haha!
Dan heb ik nog geluk met een enkele kaart met verjaardagswensen, raakt de kast niet vol van *LOL*
Al heb ik laatst, begin dit jaar, wel een heel mooi paardenbeeld gehad.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 14:21

Whahaha ja je hebt ze erbij soms...
Geef je ook weinig kans op verbetering. Wen d'r maar aan Haha!
Je gaat het t-shirt toch wel ff showen he vanavond??

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 17:25

Cody schreef:

Je gaat het t-shirt toch wel ff showen he vanavond??


Eeeeeh alléén aan jou ... Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 17:31

En wat zeiden ze toen je 'm aanhad? : "leuk hé lekker wijd,voel je je niet zo oppgesloten" Haha!
Maar goed,ik zou wel door de grond kunnen zakken als ze vroegen of ik weer aangekomen was terwijl ik 10 kilo af was gevallen,dan zakt de moed toch wel weer ff in je schoenen,niet???

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 17:34

whaha jajaja foto Haha! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:24

Arme ziel.... maarre foto??? Haha!

Gefeliciteerd nog trouwens Lovers

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 12:02

Nog gefeliciteerd, ik heb het wel beter getroffen met mijn schoonouders. Hoewel mijn zwager totaal geen maat kan houden. Dwz. Hij vroeg me: wil je nog bloembollen voor in de tuin? Ik: jawel, maar niet zoveel. De tuin gaat in het voorjaar helemaal over de kop, en dan vind ik het zonde van de bollen. Waren we daar vrijdagavond (ik ben dinsdag pas jarig, en hoe het vandaag) komt hij met een grote tas met allemaal bollen (ruim 300!!!!!). Moest ik nu maar vast meenemen. Ik : nee, je komt het maar brengen. Hij: nee, want ik heb nog veel meer , dat past niet in de auto... (is natuurlijk niet waar, maar goed). Komt zijn moeder (mijn schoonma) gister met 2 grote bossen bloemen: ja, die zijn ook nog van Robert. En even later komt ie zelf nog met een grote zak appels (ik kan nu 2 maanden appels eten, zo'n beetje, heeft ie zelf bij een kweker geplukt, doet ie elk najaar).

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:04

Riette, ik wil wel een paar van je bloembollen, hoor Knipoog En in het voedertijd-forum staan nog ergens recepten voor appeltaart en hete bliksem Haha!

Honeybee, kun je die wikkeldoek niet als tafelkleedje gebruiken? Toch zonde als het zo in de kast moet blijven liggen...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 20:21

'k had al appels gekocht voor de appeltaart, maar ben nu toch wel nieuwsgierig naar de recpten. Makkelijker als die van mij kan haast niet.... (ik maak appelcake, met gewoon cake-beslag, maar wel in een ronde vorm, de appels in plakjes met bruine suiker kaneel en citroensap)

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 21:11

Wahahaha! Mijn schoonouders zijn gelukkig niet zo hoor Haha! ze hebben 2 zonen en moeders vind het heerlijk om iets voor een meisje te kopen! En toevallig weet ze ook altijd wel wat leuks! heb voor je 19 verjaardag een klamboe gehad! een mooie paarse! Precies diegene die ik leuk vond!!!

Helaas zijn er sommige die nog niet weten wat sommige mensen wel en juist NIET willen hebben Lachen