[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AGarcia

Berichten: 1859
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Terborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:05

heee, mag ik me hier ook melden? :)

Ik ben 16 jaar en heb 2 prachtige tattoos op mijn lijf staan,
1 op de linker bovenarm die is voor mijn overleden moeder en de andere op mijn rechter bovenarm staat voor alles wat ik heb meegemaakt, deze is gisteren gezet en heb er 2,5 uur voor gezeten :) maar hij is prachtig!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=711403988899281&set=a.349570265082657.85336.100000890591924&type=1&theater
rechter schouder
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=652375878135426&set=pb.100000890591924.-2207520000.1387893730.&type=3&theater
linker schouder

Boemklatsch

Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:06

Foto's zijn niet zichtbaar. :)

AGarcia

Berichten: 1859
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Terborg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:10

och, hoe ging dat ook alweer :P

AGarcia

Berichten: 1859
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Terborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:13

Afbeelding

Afbeelding

Ash_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rijswijk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:16

Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Wil al heel lang een kleine tattoo op mijn polsaar als ik denk te weten wat ik wil ga ik weer twijfelen en besluit ik weet te wachten.
Wil graag een tattoo die staat voor de liefde voor mijn paard omdat hij mij er altijd door heen sleept in moeilijke tijden. Wil niet zijn naam.
Nu zit ik al lange tijd aan een mooi sier hart te denken omdat ik dan weet dat het voor hem is. Dan twijfel ik weer of ik miss niet een hoefijzer moet doen of een combi van beide.
Wie denkt er mee. Weet dat het persoonlijk is maar miss hebben jullie ideeën.

Gaat dus vooral om iets wat mij doet denken aan de band tussen mij en mijn paard.

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:19

Ash_ schreef:
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Wil al heel lang een kleine tattoo op mijn polsaar als ik denk te weten wat ik wil ga ik weer twijfelen en besluit ik weet te wachten.
Wil graag een tattoo die staat voor de liefde voor mijn paard omdat hij mij er altijd door heen sleept in moeilijke tijden. Wil niet zijn naam.
Nu zit ik al lange tijd aan een mooi sier hart te denken omdat ik dan weet dat het voor hem is. Dan twijfel ik weer of ik miss niet een hoefijzer moet doen of een combi van beide.
Wie denkt er mee. Weet dat het persoonlijk is maar miss hebben jullie ideeën.

Gaat dus vooral om iets wat mij doet denken aan de band tussen mij en mijn paard.

Je jan een hoefijzer doen met daarin een soort tekst in het Engels wat veel voor je paard en jou veel betekent. Eventueel kan je ook de naam in het hoefijzer laten zetten

AGarcia

Berichten: 1859
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Terborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 14:41

Ash_ schreef:
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Wil al heel lang een kleine tattoo op mijn polsaar als ik denk te weten wat ik wil ga ik weer twijfelen en besluit ik weet te wachten.
Wil graag een tattoo die staat voor de liefde voor mijn paard omdat hij mij er altijd door heen sleept in moeilijke tijden. Wil niet zijn naam.
Nu zit ik al lange tijd aan een mooi sier hart te denken omdat ik dan weet dat het voor hem is. Dan twijfel ik weer of ik miss niet een hoefijzer moet doen of een combi van beide.
Wie denkt er mee. Weet dat het persoonlijk is maar miss hebben jullie ideeën.

Gaat dus vooral om iets wat mij doet denken aan de band tussen mij en mijn paard.


Heb hetzelfde gehad met de tattoo voor mijn moeder, wou ook niet haar naam maar iets wat haar persoonlijkheid omschreef.
Misschien als je op een blaadje schrijft hoe jullie band is, waar je aan denkt als je aan je paard denkt. Misschien kan je van daaruit een idee opdoen wat het omschrijft bijv. een hoefijzer met iets eromheen ofzo.

Ash_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rijswijk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 16:54

Zal jullie een omschrijving geven misschien krijgen jullie een idee.
Hij is mijn maatje en mijn ontspanning, krijgt veel liefde en steun van hem en voel precies aan wanneer ik hem nodig heb. Ik word heel vrolijk van hem en kan dan ook alle zorgen los laten als ik op stal bezig ben.
Hij is gewoon mijn beste vriendje :D
Ben benieuwd

Zelf zat ik te denken aan een hoefijzer met een hart erop.
Beetje dit idee (sorry kan niet tekenen)
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6666_n.jpg
Of zoiets maar dan met een hart en zwart wit
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2729_n.jpg

kellykeuhh

Berichten: 1345
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 01:23

Dat laatste idee lijkt me leuk :) eventueel kan je een tekst op het ijzer laten plaatsen en de 1ste letter van zijn naam in het ijzer.. als je me wat begrijpt ;)

purple

Berichten: 2139
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 18:34

Ik zit ook alweer een tijdje te denken over een nieuwe tattoo. Iets met een uil (familie tik). Nu kon ik geen mooie plaatjes van uilen vinden en kwam ik er achter dat mijn nichtje dit idee ook al had, niet meer orgineel dus :P
Gister kreeg ik ineens een heldere ingeving en ben ik aan de slag gegaan! Dit is het geworden:
Afbeelding
Ik wilde het woord expres in nederlands, mijn Familie is Nederlands en mijn leven ook, tegenwoordig wordt zoveel ver-Engelst :+
De veer is een uilenveer, dus toch de uil.

Maar ik weet niet waar ik hem zou willen. Ik heb de sterfdatum van mijn moeder op de binnenkant van mijn rechter onderarm, dus wil eigenlijk niet weer op mijn arm. Rug vind ik niet zo een mooie plek, maar misschien wel bovenaan en dat de veer dan een stukje mijn nek in gaat. Of op mijn zij, alleen dan steekt de veer zo raar uit :P En Bovenop mijn linkervoer en de veer dan een stukje op mijn enkel... Ik vind het moeilijk!
Wat denken jullie?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 20:04

ik vind je zei wel erg mooi met deze tattoo.. of je rechter boven arm!

Rhyddid

Berichten: 1950
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:09

Een oud klasgenootje zet net haar nieuwe tattoo op Facebook. 2 letters met hartjes op haar pols. Helaas barsten de letters van de bibbers. Het is totaal niet strak gezet. Dit heb ik gezegd tegen haar…. maar zij is natuurlijk nu nog helemaal vol van haar tattoo en ze ziet niet dat het totaal niet strak staat. Nu is ze volgens mij pissig dat ik dat gezegd heb.

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:13

Is ook niet zo heel slim om dat direct te zeggen, vaak kan je dat beter na wat rust en een genezen foto doen.

Rhyddid

Berichten: 1950
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:19

Ik heb haar net op de PB gesproken en het uitgelegd en nu ziet ze het zelf ook.
Alleen vallen een paar vriendinnen van haar mij nu aan… ach ja…. Als zij dat online zet en iedereen reageert met: Wauw, wat mooi. Dan vind ik het schijnheilig om ook mooi te zeggen. Ik zeg gewoon altijd waar het op staat.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 22:25

Toen mijn tat's net gezet waren leken ze ook heel bibberig doordat een deel korstjes had en een deel niet, nu gewoon strak.. hoop voor jou dus dat je juist geoordeeld hebt.

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:15

Rhyddid: Maar je hoeft natuurlijk niet te reageren. Als de persoon er zelf helemaal blij mee is en er wordt niet specifiek om jouw mening gevraagd snap ik niet zo goed waarom je dan moet zeggen waar het op staat.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:19

toen ik nare reacties kreeg op mijn paards naam vond ik dat ook echt niet leuk.. terwijl ik het nu wel goed kan hebben! dus uit respect zou ik het niet zeggen als hij niet netjes ie gezet, dat komt later wel een keer (1-op-1 face-to-face)

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 00:50

Het was ook niet bepaald nodig. Als iemand er zelf happy mee is vind ik het een beetje kinderachtig als je er dan persé toch iets negatiefs over moet zeggen..

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 09:37

Ik zeg het ook als ik het niet goed gezet vind. Zal het niet afkraken maar wel eerlijk zijn.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 10:04

Ah k mag 4 jan.
Twijfels van angst..

Nog even iemand regelen die mee gaat :)

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 10:30

Joolien; uit jezelf of wacht je tot je mening gevraagd wordt?

Nottinghill

Berichten: 856
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 12:29

Doubtless schreef:
_xrose schreef:
Ik wil zelf ook graag een tattoo. Ben nu pas 17 dus ga er eerst nog even goed over nadenken. Maar wat ik zelf heel erg mooi vind is dit:

[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Vrijheid is voor mij heel belangrijk en daar vind ik vogels symbool voor staan.
Erg origineel is het alleen niet..



Met de locatie & uitlijning kan je m toch persoonlijk maken :) ? Ik heb ook vogeltjes op m'n lijf staan, maar wel op mijn manier..


Ja das waar inderdaad! Moet ik nog goed overnadenken hoe of wat. Sowieso, ben namelijk nog jong en wil geen overhaaste beslissingen maken.

Hoe zien jou vogeltjes eruit als ik vragen mag?

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:38

Afbeelding

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:05

wauw... :oo

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 01:03

Wauwie! Die tekst is gaaaaaaf!

Ik ben er uit wat ik wil en welke shop.. Nu de plek nog!