Kerstcadeau's! Wat hebben jullie gekregen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TessaxTopaas
Berichten: 35
Geregistreerd: 19-03-12
Woonplaats: Nederland

Kerstcadeau's! Wat hebben jullie gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 13:42

Hoi allemaal!

Ik was wel benieuwd wat jullie allemaal hebben gekregen voor kerst! Ik heb bij mijn vader kerst gevierd (2e kerstdag) Bij mijn moeder (1e kerstdag) bij mijn moeder had ik van mijn tante cadeautjes gehad, kaarsje, nagellak, handcreme, geld!^^ en bij mijn vader heb ik een hele leuke jogging's broek gekregen en het aller leukste: Een groot paardenboek De schoonheid van het paard! Een geïllustreerde geschiedenis. Met fotografie van Astrid Harrisson! Voorwoord van Pat Parelli! Paardendeskundige Tamsin Pickeral! Ik ben hier zooooo ongelofelijk blij mee!! Hier staan allemaal paardenrassen in met informatie daar over, en de geschiedenis en verhaal hoe het allemaal is gegaan in de paardenwereld! Ik wil hier alleen maar in lezen! Zo gaaf! Hihi!
Zo dat waren mijn cadeautjes! (Geenpaardencadeau'sditjaar;( maar wel leuke andere:)hihi) En wat hebben jullie ?? Ik ben heeeel benieuwd! ^^

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:42


Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:43

Spullen, veel spullen, maar das voor mij helemaal niet belangrijk, want het mooiste kerstcadeau is dat mn lieve merrie weer terug komt! <3

TessaxTopaas
Berichten: 35
Geregistreerd: 19-03-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 13:45

xx_Lyzet schreef:
Hier is al een topic over!

[PF] Show je kerstcadeautjes!
Heb even getemd!



Oh sorry, had ik niet gezien:$ hihi moet ik beter opletten.. Vast overheen gezien..

TessaxTopaas
Berichten: 35
Geregistreerd: 19-03-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 13:46

_sharonnn schreef:
Spullen, veel spullen, maar das voor mij helemaal niet belangrijk, want het mooiste kerstcadeau is dat mn lieve merrie weer terug komt! <3



Jaaa, dat is het aller mooiste cadeau die je kan krijgen ❤️

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:42