Weekendje Antwerpen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 00:43

Morgen (vrijdagmiddag) ga ik lekker met mijn vriend een weekendje naar Antwerpen. Even lekker relaxen, in een 4 sterren hotel in het centrum (aanbieding Viva).
Daar ben ik wel aan toe, even er lekker tussen uit want ik ben nog aardig gestresst al gaat het wel wat beter. Pablo zit nog in zijn rustperiode maar ik mag nu wel heel erg voorzichtig wat opbouwen, hem wat sjokkerig laten draven. Over een week hebben we de controle bronchoscopie maar ik ben best wel bang dat hij nog niet beter is. Eergister gaf hij zomaar een hoest en dan schrik ik meteen weer. Ik moet dat maar gewoon afwachten.
Oma ligt ook nog in het ziekenhuis maar zoals het er nu naar uitziet kan ze eind juli naar huis (om aan te sterken en dan weer terug voor verdere operaties).
Met mijn afstuderen heb ik mijn opdracht voor mijn opdracht gever zo goed als af, dus nu alleen nog maar dingen afmaken en rapporten schrijven.
Iris(je) houdt de aankomende dagen een oogje in het zeil bij Pablo en geeft hem zijn wortels du dat zit wel goed. Vind ik toch altijd spannend om mijn paardje achter te laten maar van de zomer wil ik ook nog een week op vakantie dus ik moet er toch maar aan wennen. En ik weet dat er goed voor hem gezorgd wordt, als hij door de regen de wei niet op kan doet longeert Iris hem heel licht dus dat zit wel goed.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Een beetje Consideratie, een beetje om Anderen Denken, dat maakt een groot verschil. Dat zeggen ze tenminste"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-08 00:55 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 00:49

Hoi!

Oh lekker een paar daagjes ertussenuit!
geniet er maar goed van en rust ff lekker uit! Denk niet teveel aan alle ellende om je heen maar denk ff lekker alleen aan jezelf!
Veel plezier en maak je maar niet druk over je paardje, dat komt echt wel goed!

Groetjes Kim

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:25

Oh lekker!! Ik ben dinsdag en woensdag naar Antwerpen geweest. Echt wat een mooie stad. Er is zoveel te zien en je kunt er geweldig winkelen.
Wij zaten in een Jeugdherberg in Antwerpen-Zuid, echt supergoedkoop.
We kwamen bekaf terug dus of je uitgerust bent als je terugkomt? Verward Maar je bent in ieder geval even lekker met andere dingen bezig. Dus ik wens je heel veel plezier. Maar dat gaat wel lukken daar. Lachen