Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stefan_Jippe

Berichten: 26
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: In Jippes stal

Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 16:38

Het knapste wat ik met me paard heb bereikt.
Is hem voor de kar zetten.


Starzu

Berichten: 455
Geregistreerd: 29-10-12
Woonplaats: papendrecht

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 16:52

De band die we hebben, Ik vind het erg knap dat we binnen een jaar zo zijn gegroeid. Ik was bang van haar geworden door een trap en had geen vertrouwen in haar en mezelf. Ze deed heel gestrest en vervelend en had ook geen vertrouwen in mij. Ik ben echt blij dat we samen zo zijn gegroeid en uiteindelijk echt een hele speciale band hebben, die ik met geen 1 paard heb. Ook al zeg ik dit over mezelf ik ben er echt trots op!

Trotse eigenaar sinds 2012~ Wil je nooit meer laten gaan! Hoe eigenwijs je ook bent, je zal altijd voor mij door het vuur gaan en ik ook voor jou!

~Gythana

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 16:58

Het springen van een oxer van 1.10. Het klinkt misschien heel penny maar door een nare val van mijn vorige pony. ( die om een andere reden weg is gegaan) was ik het vertrouwen zelf helemaal kwijt. Maar door een schat van een paard wat ik nu heb (die het zelf niet meer kent) heb ik weer vertrouwen af en toe.

Marin_ka3
Berichten: 599
Geregistreerd: 14-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 17:01

Dat ik haar volledig vertrouw, in elke situatie, op elke plek, op elk moment van de dag, waar dan ook.

Niet dat ze altijd blindelings zal doen wat ik wil, maar op momenten dat het er echt toe doet, vertrouwt ze mij geheel en volledig, zal ze precies doen wat ik van haar vraag en zal ze me nooit in een gevaarlijke situatie brengen. /3

Het is het paard dat de weg wijst, niet de ruiter.
Ik ken de weg.
Het paard voelt het.

LovesSam

Berichten: 628
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:16

Ten eerste de band die we hebben en dat ik afgelopen jaar de Europa Cup Junioren heb gewonnen. Ik rijd trec en afgelopen jaar heb ik ook meegereden met het EK in Belgie :D

DPTomboy

Berichten: 814
Geregistreerd: 13-01-13
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:19

Bij Daisy het er zonder zadel met touwhalster op kunnen zitten en ontspannen rondstappen en sturen.
Zou volgens vele niet kunnen maar echt ik heb er nu 2x met zadel op gezeten en dat is gewoon zoveel stress door slechte ervaringen eerder. Zonder zadel gaat het super :D

Bij Tomboy denk ik de band, we konden het altijd wel wat met elkaar vinden maar het laatste jaar is onze band zo gegroeid door al het parelliën dat hij nu ook dingen voor me wil doen ipv dat hij ze doet op de autotmatische piloot. Hij heeft er super veel lol in gekregen en we kunnen zelfs buitenrijden op neckrope, en veel at liberty werken.

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:28

katinka:
dat hij netjes aan de longe liep :')

vlekje:
ik kon hem rijden zonder dat hij mij (als ik maar niet wilde aandraven)
eraf bokte.

Frits:
eerste pony die ik aan het inrijden ben.

Laura:
pony aan het ''her-inrijden'' nadat iemand daar niet echt in geslaagd is.
Ze bokt al veel minder

Romy:
Afbeelding
Afbeelding

hier heb ik ook de meeste tijd mee doorgebracht.

furbie:
1 meter vrijspringen :P

Melody:
toch in die korte tijd een beetje kunnen laten nageven.

(en hij bokt niet meer *\o/* )
Afbeelding
Amy:
Springt direct aan in galop en stopt niet meer al hij ergens bang voor is
(klein tijdje gereden)

Sting:
Op horse-event een clinic rijden :D
Afbeelding


nog in ''ontwikkeling'' zijn:
- frits
- laura
- romy
- melody
- furbie
- sting

Enne gojje mins blieft altied leave ~ Rowwen Hèze

TessaxTopaas
Berichten: 35
Geregistreerd: 19-03-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:51

Een hele mooie speciale band met een hele lieve friese merrie! Evelien! Ik ben zo trots op haar! Ik verzorg haar nu sinds 3 september, en ik heb het gevoel als of ik haar al jaren verzorg! Eefje is zo speciaal! Het droompaard van iedere ruiter is Evelien! Te mooi om waar te zijn! Maar ik vind alles aan haar knap! Hoe ze alles doet en hoe ze is! LoveyouEvelien<3
Laatst bijgewerkt door TessaxTopaas op 27-12-13 14:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Evelien!<3

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:54

Eigenlijk alles. Als je ziet hoe wij allebei een jaar geleden waren herken ik ons niet meer terug. We hebben zo veel van elkaar geleerd, het beste(en af en toe het slechtste) in elkaar naar boven gebracht en we zijn de beste maatjes geworden.
Als ik aan hem denk begint mijn maag te kriebelen, als ik hem zie dan smelt mijn hart en als we samen kroelen vergeet ik even alles om me heen, behalve hem.
Hij is mijn alles, en ik kan niet meer zonder hem <3

Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie.
Andor <3
You're perfectly perfect to me.

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:56

Mijn bijrijdpaard waar nog nooit wat mee was gedaan, zelfs niet mee aan het halster lopen, binnen een maand beleren, binnen een maand ohz een hindernisje meepakken en binnen 3 maand ohz met 2 personen erop zitten. Sommige mensen noemen haar een ezel :+


Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 14:03

Met mijn eigen paard het vertrouwen en de band die wij hebben, we zouden voor elkaar door het vuur gaan. En het feit dat ik ooit met hem ben gaan zwemmen in de zee :Y)

Why change the past, when you can own this day?

Anoniem

Re: Wat is het knapste wat je met je paard hebt bereikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 14:09

Ik mag tegenwoordig een 3-jarige ruin van Florencio x Jazz rijden. Een ongelofelijk talentvol paard, dus ik vind het wel een eer dat ik hem mag rijden! Hij moet nog ongelofelijk veel leren, en daar werken we ook elke week aan. Hij zal waarschijnlijk nooit echt van mij kunnen worden omdat we het geld er helaas niet voor hebben, dus ik geniet ervan zolang het kan. Ik ben helemaal verliefd op hem <3

Maar toch: Vorige week heb ik zijn eerste wedstrijdje ooit met hem gereden. Verder niets moeilijks, het ging soms nog wat moeilijk, maar wat ben ik trots op hem! Hij luisterde goed, en was geen één keer kijkerig of iets dergelijks. Misschien wordt hij nooit van mij, maar niemand kan me meer afpakken dat ik met hem zijn eerste succesvolle wedstrijd heb gereden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers