Wat moet jij bekennen?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

 
 
sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Wat moet jij bekennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 00:53

Haaai :D

Omdat we het nieuwe jaar ingaan, is het tijd om oude dingen los te laten.
dus wat ik mij nou is af vroeg, is wat wij 'schijnheilige bokkers' nou eigenlijk moeten bekennen. Want wij zijn altijd zulke engeltjes.
Dus wat is nou het ergste wat jij gedaan hebt, bijv bij de paarden.
Of moet jij juist iets bekennen, wat helemaal niks te maken heeft met paarden? Duivelse wraakplannen, domme acties, fouten die je heb gemaakt waar je spijt van hebt?


Ik moet toegeven dat ik een keer een paard van een vriendin moest longeren, omdat het paard aanvalt wanneer je longeerd, en zij hem niet durft te straffen. Ik stond in het midden van de bak, en ineens kwam hij keihard op me af gedenderd, toen heb ik hem uit reflex zo'n ongelofelijk harde klap met de zweep gegeven. (Dat ik me er voor schaam) maar sinds die ene klap heeft hij wel niemand meer aangevallen.

Zo heb ik ook zo veel dingen meegemaakt in dit jaar, van hilarische genante momenten, tot exen die je mist en het aan niemand durft te vertellen.

Ik zou zeggen: brand los! :Y)


prugelpiet

Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:00

Dat ik ooit een tak naar verzorgpony heb gesmeten (die haar overigens NIET raakte) toen ze maar bleef bokken, ook gericht :=

Edit: wat jij hebt bekende, met die zweepslag, had ik ook gedaan. Er komt iets op je afgestormd dat 100 den kilo's zwaarder is, en groter, het enigw wat je hebt is een zweep, ik had hem ook een rotknal gegeven.
Laatst bijgewerkt door prugelpiet op 26-12-13 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt

I am because you were

Ekeif96

Berichten: 2472
Geregistreerd: 10-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:01

Ik heb eigenlijk een soort gelijk iets gedaan :o
Had (inmiddels al weer een paar jaar geleden) een enorm eigenwijze b-pony.
Wou werkelijk nooit voetjes geven, heb hem een klap verkocht met een zweep (kan nooit enorm hard zijn, aangezien ik iets van 10 was ofzo) maar net zo als bij jou ts...
Daarna gaf ponylief altijd super braaf zijn voetjes.

Onterecht dat ik zo boos werd toen, maar eerlijk is eerlijk, het heeft wel geholpen...
Pony begreep dat ik zijn eigenwijze gedrag niet meer tolereerde.

edit; even ter verduidelijking, pony heeft daarna gewoon een knuffel gekregen hoor ;)
Voel(de) me zo schuldig.
Laatst bijgewerkt door Ekeif96 op 26-12-13 01:05, in het totaal 1 keer bewerkt

♫ Live a life you will remember ♫

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:04

Dat ik, nadat mn (toen nog) bf opeens vriendje/vriendinnetje was met de jongennwaar ik smoor op was (en ja dat wist ze), haar banden leeg heb laten lopen toen ik hem op t station zag staan :o nooit verteld en kort erna kregen we zware ruzie om iets heel anders en heeft ze nooit meer wat van haar laten horen. maar dat is eigenlijk uit 2012 :=

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:09

Celiien schreef:
Dat ik, nadat mn (toen nog) bf opeens vriendje/vriendinnetje was met de jongennwaar ik smoor op was (en ja dat wist ze), haar banden leeg heb laten lopen toen ik hem op t station zag staan :o nooit verteld en kort erna kregen we zware ruzie om iets heel anders en heeft ze nooit meer wat van haar laten horen. maar dat is eigenlijk uit 2012 :=

Oh dat herken ik ook!
Nooit aan iemand verteld dat ik ... Leuk vond, en toen k wat minder contact had, ging ineens mijn beste vriendin met hem... -O-

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:11

Ekeif96 schreef:
Ik heb eigenlijk een soort gelijk iets gedaan :o
Had (inmiddels al weer een paar jaar geleden) een enorm eigenwijze b-pony.
Wou werkelijk nooit voetjes geven, heb hem een klap verkocht met een zweep (kan nooit enorm hard zijn, aangezien ik iets van 10 was ofzo) maar net zo als bij jou ts...
Daarna gaf ponylief altijd super braaf zijn voetjes.

Onterecht dat ik zo boos werd toen, maar eerlijk is eerlijk, het heeft wel geholpen...
Pony begreep dat ik zijn eigenwijze gedrag niet meer tolereerde.

edit; even ter verduidelijking, pony heeft daarna gewoon een knuffel gekregen hoor ;)
Voel(de) me zo schuldig.

Ja het is op dat moment zelf je reflex of in jou geval frustratie, en dan achteraf voel je, je zo enorm schuldig :o

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:12

Naja t erge was dat ik de enige was die t wist... En dat t bij t stappen ( ja ik was met haar aan t stappen) gebeurde dat ze met hem stond te flirten en opeens zoenen -O- erg leuk erboven op ataande
en ik sliep bij haar, alleen had ze de jongen in kwestie meegenomen naar huis. Niks ernstigs maar ze hebben wel de hele avond gezellig samen in bed gelegen (nee niet krikkrik) en ik lag aan de andere kant vd kamer -O- dus ik heb er eigenlijk geeb spijt van _O-

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:16

prugelpiet schreef:
Dat ik ooit een tak naar verzorgpony heb gesmeten (die haar overigens NIET raakte) toen ze maar bleef bokken, ook gericht :=

Edit: wat jij hebt bekende, met die zweepslag, had ik ook gedaan. Er komt iets op je afgestormd dat 100 den kilo's zwaarder is, en groter, het enigw wat je hebt is een zweep, ik had hem ook een rotknal gegeven.

Haha, ik ken nog iemand die zo iets heeft gedaan!
Haar shetlander (waarmee ze ment) wou ze uit de wei halen alleen hij rende steeds bokkend weg, ze rende er achteraan( wat er zo hilarisch uitzag) toen gleed ze uit en was ze zo gefrustreerd dat ze een tak gooide (niet perse naar de pony maar meer uit woede) _O- :')


Ekeif96

Berichten: 2472
Geregistreerd: 10-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:17

sannedeedee1 schreef:
Ja het is op dat moment zelf je reflex of in jou geval frustratie, en dan achteraf voel je, je zo enorm schuldig :o

Klopt, op dat moment was ik echt ff zo boos.
Maar later.... je voelt je zo schuldig!

♫ Live a life you will remember ♫

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:17

Wauw Celiien, dat is een poedersuiker streek zeg...

Als ik bij een vriendin slaapt en die waagt met een jongen te gaan zitten klooien :=
Wauw dan zal ik echt not amused zijn. Zeker als je die jongen ook nog eens leuk vond!

http://www.demestkever.nl/

We'll run wild
We'll be glowing in the dark


Y;(

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:19

Celiien schreef:
Naja t erge was dat ik de enige was die t wist... En dat t bij t stappen ( ja ik was met haar aan t stappen) gebeurde dat ze met hem stond te flirten en opeens zoenen -O- erg leuk erboven op ataande
en ik sliep bij haar, alleen had ze de jongen in kwestie meegenomen naar huis. Niks ernstigs maar ze hebben wel de hele avond gezellig samen in bed gelegen (nee niet krikkrik) en ik lag aan de andere kant vd kamer -O- dus ik heb er eigenlijk geeb spijt van _O-


Oei dat moest vast pijn van binnen hebben gedaan -O-
Snap volkomen dat je geen spijt heb van je 'wraak actie' :=

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:20

Klopt had ik ook uitgebreid gezegd nadat hij weg was :j
'Jaa had niet gedacht dat je t erg vond, en kon hem toch moeilijk wegsturen nadat hij ons thuis gebracht had dus nodigde ik hem uit.' En eerlijk de tranen rolde wel hoor aan de andere kant vd kamer :o

Trut :j
Laatst bijgewerkt door Celiien op 26-12-13 01:24, in het totaal 1 keer bewerkt

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:21

NeverGiveUp schreef:
Wauw Celiien, dat is een poedersuiker streek zeg...

Als ik bij een vriendin slaapt en die waagt met een jongen te gaan zitten klooien :=
Wauw dan zal ik echt not amused zijn. Zeker als je die jongen ook nog eens leuk vond!

Ik had haar echt aangevlogen, of later nog wel terug gepakt, wel wat ergers dan banden leeglaten lopen ( geen moorden plegen of iets hahaha) :+

prugelpiet

Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:21

Ik had mn spullen gepakt en mamslief gebeld, of ze me dan wel even wou ophalen, dan kunnen ... en ... nog even lekker flikflooien zonder mij.

Ben ik blij dat dat mij nog niet gaat gebeuren :')

I am because you were

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:22

Celiien, wat verwoord jij dat netjes zeg :=

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:24

Tjaah ik ben dan weer in dT op zicht te lief. Heb haar wel wat harder aangepakt toen ik Met haar op vakantie zou gaan (al geboekt), ze vervolgens 6 weken van te voren een laptop koopt en vervolgens zegt dat ze maar 100,- te besteden heeft..

Niet te vertrouwen dus :n

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:24

sannedeedee1 schreef:
NeverGiveUp schreef:
Wauw Celiien, dat is een poedersuiker streek zeg...

Als ik bij een vriendin slaapt en die waagt met een jongen te gaan zitten klooien :=
Wauw dan zal ik echt not amused zijn. Zeker als je die jongen ook nog eens leuk vond!

Ik had haar echt aangevlogen, of later nog wel terug gepakt, wel wat ergers dan banden leeglaten lopen ( geen moorden plegen of iets hahaha) :+


Nou ik ook..

Bah, klinkt raar maar kan me helemaal dat poedersuiker gevoel voorstellen celliien..

http://www.demestkever.nl/

We'll run wild
We'll be glowing in the dark


Y;(

lies1998

Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:24

Oooh dat longeer'probleem' ken ik helaas ook...

Moest een vzpaard van "vriendin" longeren. " Hij is superbraaf doet niks, zweep is niet nodig alles op stem blablabla"... Maar viavia had ik al gehoord dat het allemaal niet zo soepeltjes ging en dat ze dus telkens mensen meevroeg om het voor haar te doen. :Y) Pas nadat hij had gelopen aan de lijn zij erop rijden
:roll:
Dus ik stond daar in de bak met een vreemd paard en zij was nergens te bekennen... Longeerzweep lag daar altijd standaard gewoon aan de rand van de bak dus zweep er maar wel bijgepakt. Na 1 rondje kwam hij al op me af stormen... Ik schrok daar zo van dat ik hem ook een gerichte klap gaf... :( Gelukkig viel het mee en had hij niks :). Daarna verder gegaan en hij heeft na die keer noooit meer wat gedaan. O:)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:26

Celiien schreef:
Tjaah ik ben dan weer in dT op zicht te lief. Heb haar wel wat harder aangepakt toen ik Met haar op vakantie zou gaan (al geboekt), ze vervolgens 6 weken van te voren een laptop koopt en vervolgens zegt dat ze maar 100,- te besteden heeft..

Niet te vertrouwen dus :n


Jeetje wat een rot "vriendin" heb je dan zeg! Vreselijk dat soort mensen, aan dat soort mensen heb ik echt de verdomde hekel aan :r

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:27

Schuldig voelen omdat 700kg op je af komt gestormd vind ik onzin hoor!

Ik weet zo snel niet echt wat, maar dat komt omdat ik dingen niet zo verberg...
Heb weleens een meisje nagedaan om te kijken of vriendje van mijn vriendin vreemd ging. Ging ik hem uitdagen aan de telefoon, hij trapte erin ook haha.

http://www.demestkever.nl/

We'll run wild
We'll be glowing in the dark


Y;(

Celiien

Berichten: 13252
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:27

Ik ook ik heb haar ook al een jaar oid niet gezien, gelukkig :))
Op de een of andere manier pik ik altijd de slechte eruit :')

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:28

Een van onze poesen viel een andere poes aan.Ik gooi in een reflex een zware emmer naar de poes
Om haar weg te jagen.Maar de emmer viel op haar hoofd en poes liep een beetje wiebelend weg.
Is later goed gekomen hoor.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:29

lies1998 schreef:
Oooh dat longeer'probleem' ken ik helaas ook...

Moest een vzpaard van "vriendin" longeren. " Hij is superbraaf doet niks, zweep is niet nodig alles op stem blablabla"... Maar viavia had ik al gehoord dat het allemaal niet zo soepeltjes ging en dat ze dus telkens mensen meevroeg om het voor haar te doen. :Y) Pas nadat hij had gelopen aan de lijn zij erop rijden
:roll:
Dus ik stond daar in de bak met een vreemd paard en zij was nergens te bekennen... Longeerzweep lag daar altijd standaard gewoon aan de rand van de bak dus zweep er maar wel bijgepakt. Na 1 rondje kwam hij al op me af stormen... Ik schrok daar zo van dat ik hem ook een gerichte klap gaf... :( Gelukkig viel het mee en had hij niks :). Daarna verder gegaan en hij heeft na die keer noooit meer wat gedaan. O:)

Ja dat had ik dus ook! Het is een onbewust (tja of juist bewust ik weet het niet) reflex, er komt zo iets groots op je afstormen, dat je, je eigen wilt beschermen! Okal was ie bij mij wel echt flinkhard raak hoor :o

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 01:31

NeverGiveUp schreef:
Schuldig voelen omdat 700kg op je af komt gestormd vind ik onzin hoor!

Ik weet zo snel niet echt wat, maar dat komt omdat ik dingen niet zo verberg...
Heb weleens een meisje nagedaan om te kijken of vriendje van mijn vriendin vreemd ging. Ging ik hem uitdagen aan de telefoon, hij trapte erin ook haha.

Haha, oh die herken ik ook!
Kijken voor je vriendin, hoe betrouwbaar haar vriendje is door hem te 'misleiden' :')

lies1998

Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 01:31

sannedeedee1 schreef:
lies1998 schreef:
Oooh dat longeer'probleem' ken ik helaas ook...

Moest een vzpaard van "vriendin" longeren. " Hij is superbraaf doet niks, zweep is niet nodig alles op stem blablabla"... Maar viavia had ik al gehoord dat het allemaal niet zo soepeltjes ging en dat ze dus telkens mensen meevroeg om het voor haar te doen. :Y) Pas nadat hij had gelopen aan de lijn zij erop rijden
:roll:
Dus ik stond daar in de bak met een vreemd paard en zij was nergens te bekennen... Longeerzweep lag daar altijd standaard gewoon aan de rand van de bak dus zweep er maar wel bijgepakt. Na 1 rondje kwam hij al op me af stormen... Ik schrok daar zo van dat ik hem ook een gerichte klap gaf... :( Gelukkig viel het mee en had hij niks :). Daarna verder gegaan en hij heeft na die keer noooit meer wat gedaan. O:)

Ja dat had ik dus ook! Het is een onbewust (tja of juist bewust ik weet het niet) reflex, er komt zo iets groots op je afstormen, dat je, je eigen wilt beschermen! Okal was ie bij mij wel echt flinkhard raak hoor :o



Ja precies! Je weet dan even niet zo goed wat je moet doen.... Ik raakte hem ook maar er was voor zover ik zag niks aan de hand! :) Na het longeren heb ik hem wel uitgebreid beloond en geknuffeld :D

En ik voel me er nog steeds wel schuldig over maar aan de andere kant, heeft hij het nooit meer gedaan en doet ie nu braaf zijn rondje :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers