Partner weg met de feestdagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
voorn2
Berichten: 54
Geregistreerd: 30-10-13

Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 19:54

Helaas is mijn man ook dit jaar weer met de feestdagen weg voor zijn werk. Hij werkt offshore.
Zijn er nog meer bokkers die om die reden alleen zitten en hoe doen jullie dat met de feestdagen?

RIP Tinky 17-10-2013


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:49

Heb ik geen probleem mee, gewoon kennissen / familie uitnodigen.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:23

Was mijn vriend maar weg met de feestdagen :P Klinkt heel banketstaaf, haha. Hij werkt in de horeca en heeft een hekel aan kerst en verjaardagen vieren enzo. Net als ik, dus wij werken gewoon liever! Nu is het restaurant waar hij werkt dicht met kerst. Ik moet 2e kerstdag wel werken. Nu voel ik me wel banketstaaf, omdat hij dan "alleen" is (is gewoon bij zijn familie, hoor! Maar hij vindt het gewoon niet leuk)... Misschien dat ik hem mee kan nemen naar mijn werk voor een paar uurtjes :)

TS: Ben je echt alleen thuis of ga je nog wat met familie of vrienden vieren?

...

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:24

Welk eiland zit hij voorn2??? Hier nl dito :D

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

voorn2
Berichten: 54
Geregistreerd: 30-10-13

Re: Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-13 22:45

Hij werkt op dit moment vanaf n boot rina, geloof voor de engelse/schotse kust

RIP Tinky 17-10-2013

voorn2
Berichten: 54
Geregistreerd: 30-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-13 22:53

Mirjamsel schreef:
TS: Ben je echt alleen thuis of ga je nog wat met familie of vrienden vieren?



De kinderen zijn de eerste kerstdag bij hun vader en tweede kerstdag eten we bij mijn ouders.
op onze trouwdag die ook in deze periode is ga ik met de kinderen uit eten en oud en nieuw blijf ik alleen thuis ivm met de dieren.
Vorig jaar was hij ook weg en had ik n soort gelijk schema.
Vind t dit jaar wel wat lastiger, hij kwam 5 dec savonds (in die storm landen!!!)thuis na een maand weg geweest te zijn en hij vertrok de 10de smorgens al weer tot ong 8 januari dus dat wel heel kort thuis.
We hebben dat weekend al de kerstmaaltijd gegeten :9 ....dat dan weer wel!

RIP Tinky 17-10-2013

GQMMS
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-05-07

Re: Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 23:19

Ja,
Mijn vriend is kok en moet helaas werken tm oud en nieuw, en helemaal jammer is dat hij dan ook daar blijft overnachten, sus helemaal niet deze kant op komt.


_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Partner weg met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 23:24

Mijn vriend werkt ook offshore en is dit jaar ook weg met kerst. Ik mis hem heel erg maar ik vermaak me prima hoor. Vandaag lekker paard gereden, vanmiddag even thee en koffie gedronken bij mijn ouders en schoonouders en vanavond een gezellige avond bij een vriendin. Morgen wordt een heerlijke bankhang en paardrij dag :-).

Kadjar <3 Vincent Maranello x Vivaldi L § Rhodos <3 Flemmingh x Zuidpool gepensioneerd bospaard § Gideon <3 Tuschinski x OO Seven x Ferro 17-09-2018 Y;(
Voor je iets zegt. Bedenk dan. Is het nodig, is het aardig, is het waar... #doeislief


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, _Cubby_, Amazonbot, Christina, Danielleeee_, Esther, Laura_, luuntje, Mars, Mutsie93, scappa, Sterre34, Tazzey, xLaraaj en 201 bezoekers