Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 21:15

Leuk dat je in dit topic komt kijken! Anne is een 13 jarige haflinger van de hengst Haron van der Milt. We zijn afgelopen jaar lekker bezig geweest met wedstrijden en leuke dingen doen! Op het moment hebben we 5 punten in het L2, het zou wel superleuk zijn om van de zomer M1 te kunnen gaan starten! Ik heb Anne 5 jaar geleden gekocht met het idee lekker naar het bos te gaan e.d. Dat is iets anders uitgepakt :) Kijk mee naar ons 2013!

Januari begon ook bij ons met een hoop sneeuw! Levert altijd leuke foto's op en leuke acties van Anne! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

In de maand maart hebben we het rijden weer serieus op kunnen pakken en konden we weer verder waar we gebleven waren.
Afbeelding

In april hebben we een ander zadel gekocht wat Anne veel beter paste, en vooral mij :+ Dit reed veel beter en zo hebben we onze eerste wedstrijd van het jaar weer opgepakt. De eerste keer L2. Ging best aardig! Helaas net geen winst.
Afbeelding

Buiten nog een mooie foto gemaakt van haar knappe koppie en mooie blonde wimpers!
Afbeelding

Weer lekker het weiland op, jippie!
Afbeelding

Twee weken erop meteen onze tweede wedstrijd in de L2 meegepakt, in Lisse. Ook hier zaten we nét naast een winstpuntje.
Afbeelding

In mei ben ik lekker op vakantie geweest, dus had Anne ook een beetje vakantie.
In juni hebben we de wedstrijdjes weer lekker opgepakt en met resultaat, 2x eerste en 2x winst.
Afbeelding
Afbeelding

In augustus hebben we wederom genoten van het haflingerweekend in Ermelo. Superleuk en gezellig! Op zaterdag 2 proeven gereden en 2 winst en de parade. En op zondag een hele leuke dressuurclinic.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna lekker genieten en uitwaaien op het stoppelveld naast onze stal! Voor Anne altijd 1 groot feest! :D
Afbeelding

In september hebben we nog een wedstrijd meegepakt in Heerjansdam. Ik was zelf erg grieperig maar moest en zou meerijden. Met resultaat 1e en 2e en een winstpuntje. Viel me alles mee!
Afbeelding

Sinds december zijn we weer stukje bij beetje aan het springen, erg leuk! En Anne oefent hard voor kinderpony. Dat gaat haar zeeeeer goed af!
Afbeelding

Leuk dat je mee hebt gekeken! Een reactie zou leuk zijn! :j

Allemaal hele fijne kerstdagen!

Tanja_14

Berichten: 504
Geregistreerd: 26-10-13

Re: Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:17

Leuk overzichtje!!!

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:30

Leuke haf!
Ga je komend jaar weer naar Ermelo. Zit er ook aan te denken. Ziet er wel heel leuk uit.

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 21:34

AnnemiekvM schreef:
Leuke haf!
Ga je komend jaar weer naar Ermelo. Zit er ook aan te denken. Ziet er wel heel leuk uit.


Jaa zeker weten! Volgend jaar wordt dan mijn vierde jaar. Altijd erg leuk en kijk er ook altijd naar uit! Echt een aanrader :)

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:36

Wat een leukerd <3 !
Veel plezier samen volgend jaar!

_clau_1991

Berichten: 1067
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:30

Jaa, een topic van jou en Annie!! Wat zijn jullie toch vooruit gegaan de afgelopen jaren :j Ik zie Anne nog voor me de eerste keer dat ik haar zag. Ietwat dik, dik in het haar en 'Nageeflijk, was da?' en nu is ze zo'n knappe merrie geworden!!

Die 5 punten in de L2 gaan zeker goed komen en op naar het M1 *\o/*

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Re: Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 22:34

Hahaha ietwat dik? Zeg maar gewoon spekkie :P

Thankss :D

kimmi10
Berichten: 217
Geregistreerd: 11-02-13
Woonplaats: schiedam

Re: Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:39

Leuk overzicht!
Veel plezier in het nieuwe jaar samen met Anne!

_clau_1991

Berichten: 1067
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 23:13

Achja haha, ik dacht: Laat ik niet gelijk zo hard zijn en zeggen dat ze een spekkie was :P Gelukkig heeft ze nu een lekker strak buikie!

Nynke_Mandy

Berichten: 3946
Geregistreerd: 29-05-11
Woonplaats: Kloosterburen (GR.)

Re: Anne Reseda (haf) een jaar lang ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 14:23

Leuk paard!