Nog steeds foto's gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-01 12:02

Zoals ik al eens op het plaatjes forum heb gezegd, zijn wij op zoek naar foto's voor onze site. Dit is het adres van onze site http://hoefweb.cjb.net , maar let a.u.b. niet op de site, want we zijn bezig Hoefweb compleet om te bouwen, dus wat je nu van de site ziet, gaat niet zo blijven (alleen de titel blijft hetzelfde...).
Maar dus... back to the point! Pling Ik ben op zoek naar foto's van enkele raspaarden voor onze rassenrubriek (de pony of het paard hoeft geen papieren te hebben, maar moet wel een typisch voorbeeld van het ras zijn),
en ik ben ook op zoek naar een grappige pony of paard die als 'mascotte' van de site kan gaan dienen (waar bvb. eventueel zelfs T-shirts van worden gedrukt, misschien...).
Dus hebben jullie zo'n foto's? Dan ben ik heel erg blij als jullie d'r ééntje sturen ( hoefweb@mail.penny.nl )!!! Cool
Erg bedankt bij voorbaat!
P.S.: De nieuwe site wordt binnen enkele weken verwacht... We weten nog niet precies wanneer... Party!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 23:14

Hoi!
Ik heb een russische/poolse arabier van 19 jaar oud. Hij is 1 van de 10 (waren er 11, 1 is pas overleden) arabieren in heeeeeel nederland die nog van DE oude, niet doorgefokte, niet gekruiste bloedlijnen afstamt. Ik heb heel veel foto's van hem, en als je die wil hebben, moet je het maar even zeggen dan mail ik ze wel! Zeg maar wat voor soort foto je wil, los in de bak, bereden, half opgezadeld..enzowvoort!
Hier alvast een paar foto's van hem:
Hij heet op zijn stamboek Brahmat O.X
Zijn offciele naam is Yewely Brahmat O.X
Zijn roepnaam is Bram.

Afbeelding

Afbeelding

[img]../upload/14/peerd1.gif[/img] ( de palomino is zijn petekindje Kabir, een welsh A ruin)

[img]../upload/14/brambak1.gif[/img]

[img]../upload/14/lig.op.bram.jpg[/img]


Groetjes Ymke

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">Ik ben niet gek,</font><FONT COLOR="BLUE"> Ik ben een vliegtuig,</font><FONT COLOR="SAEBLUE">als je me niet gelooft,</font><FONT COLOR="GREEN">Stap je maar uit!!!</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-06-07 23:15 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-06-10 18:27 ]</font>

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-01 23:45

Dank je wel, Ymke! Pling Lijkt een leuk paard! (ik heb het voor de 'oudere' paarden...)
Heb je ook 'n foto van opzij? (hele lichaam)
Dank je wel! Van zodra m'n nieuwe site online is zal ik het even laten weten hier!!
Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (nu krijg ik toch kramp in m'n vinger... *LOL* ) ...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 00:04

Je mag ook foto's van mij uit mijn userinfo halen. Ook staan er veel foto's van mij en/of paarden in het plaatjes forum. Die mag je ook gebruiken.

Greetzz Sandra

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 00:15

DANK JE SANDRA !!!!!!!!!!!!!! Cool Lachen Pling Knipoog Cool Lachen Pling Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 00:27

jah, die van mij mag je ook uit mn info halen Lachen Foto's zat, zoek maar uit Lachen Als je nog iets speciaals nodig hebt hoor ik het wel, ik heb een digi cam dus dat kan geregld worden! Lachen

Groetjes Kim

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 00:55

Dank je, KIM !!!!
P.S.: Groetjes aan je schattige Pinky !!! Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 01:12

hehehe graag gedaan hoor *LOL*

nou ja, Pinky schattig? beetje het foute woord hehehe
Kheb een blauwe plek op mijn hoofd van zn hoefje, schattig he? Cool Haha!
Hahah neej het is een schat hoor! Hij mag dan wel ruin zijn, maar hij is nog steeds net zo maf als ervoor Lachen Maar de volgende x als hij steigert pak ik gwoon zn beetjes vast Haha!

Groetjes Kim

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 08:56

Ik heb een Fjord met lange manen. Niet echt zoals je het ras meestal ziet dus. Maar als je er toch belang bij hebt hoor ik het wel. Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:07


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 09:33

in mijn profiel heb ik ook foto's staan die je eventueel wel mag gebruiken, maar laat t me dan wel even weten en zet op je site erbij dat ze van mij komen.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 11:53


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 20:12

Kijk in mijn profiel!!!
Toy is een Hackney...

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-01 20:54

Hallo, allemaal! Erg bedankt voor al jullie hulp!!! Echt waar! Ik had niet gedacht dat er zoveel reacties zouden komen! Dank jullie wel!
Wanneer we één van jullie foto's online gaan zetten, zullen we jullie zéker verwittigen! En bij elke foto wordt de bron vermeld!
ERG BEDANKT!!! Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Thanx!
P.S.: Cody; een Fjord met lange manen is 'evenveel Fjord' dan één met geknipte manen!! Een Fjord is een Fjord, of die nu een kapsel volgend 'de mode' heeft of niet!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:05

je mag van mijn pony tinkerbell de foto's ook gebruiken.ik kan ze alleen nu zelf niet scannen(=stuk)dus haal ze maar hiervanaf:

http://www.welshcob.nl

dan ga je naar welsh a&b
dan ga je naar fotoboek
en dan ga je naar tinkerbell
en daar staan een aantal foto's en veel info.
ze is een echte welsh A met papieren en 1e premie.

mag ik reactie van je terug verwachten of t is gelukt?

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 21:06

Hoihoi!
Hier heb ik nog 2 foto'tjes van Wjerdo Haha! Haha! (een haffie!!) Zet er maar op als je wil, maakt nix uit hoor!

[img]../upload/451/p1010033.jpg[/img]

[img]../upload/451/werd.jpg[/img]


_________________
Hou van paarden, dan houden zij ook van jou

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: paardengek!!! op 2001-06-08 21:08 ]</font>

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 01:28


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 08:46

Hoi,
Als je wilt kan je ook wat foto's van mijn site halen. Wordt m'n schatje misschien toch nog beroemd..
http://www.virtue.nu/bitje/fotos.html
Binnenkort maak ik meer foto's, ben namelijk verhuisd met Neef, en moet natuurlijk ff de nieuwe 'accomodatie' Haha! showen!
Zal d'r ook ff een paar in mun userinfo zetten!

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 15:10

Tjongejonge, wat heb ik veel reacties gekregen!!! Érg bedankt allemaal!!!!!!! Pling Als we één van jullie foto's gebruiken, dan mailen we jullie effe!!! En wanneer de nieuwe Hoefweb online gaat, dan zal ik op Bokt ook even iets laten weten!! Bij elke foto die we plaatsen, zullen we de bron vermelden (jou naam+e-mail). We hopen dat de site binnen enkele weken online gaat...
Erg erg erg erg erg bedankt allemaal !!!!!!!!!!!! Party!! Cool

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 18:12

Hey
De foto's die hier onder staan zijn van mijn 8 jarige welshcob ruin. Zonder papieren maar duidelijke raskenmerken
Je mag deze foto's allemaal gebruiken:
misschien wat voor 'grappige pony':[img]../upload/3/flemen.gif[/img]
[img]../upload/3/flemen2.jpg[/img]
Ik heb hem leren flemen op comando Lachen

[img]../upload/3/sneeuw.jpg[/img]
[img]../upload/3/hoofd5.jpg[/img]
[img]../upload/3/helemaal.jpg[/img]
[img]../upload/3/5menno_jump.jpg[/img][img]../upload/3/iris1.jpg[/img]
[img]../upload/3/hoofdsneeuw.jpg[/img]

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 18:41

Tof, Iris! Hoe heb je 'm dàt geleerd?!?! Verward
Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 18:49

uhm veel geduld
en tsja heb gewoon een super inteligente pony Knipoog Lachen
Hij begon een keer te flemen toen ik er bij was. Voor de gein beloond. Op eens deed hij het nog een keer net toen ik zijn neus vast had. Weer uitgebreid beloond. Toen ik weer boven zijn neusgat duwde ging hij heel aarzeldend flemen. En nu doet hij het soms wel 50x op en dag als ik met hem bezig ben Lachen

hoefweb
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-05-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 22:22

Hé, dat is leuk! Cool