Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 22:29

Heyhoi!

Ik vind het zo geweldig dat ik dit eventjes van me af moet schrijven zodat ik weer op andere dingen kan concentreren haha.
Ik mag deze zaterdag bij een stal in de buurt gaan kijken bij een haflinger ruintje van 10 jaar oud die dan misschien mijn nieuwe verzorgpaard of bijrijdpaard word.

Ze vraagt er wel een bedrag voor maar in verhouding is dit maar 1/2 tot 1/3 (afhankelijk van 4 weken of 5 in de maand) van de prijs die ik voor dezelfde bezigheden zou moeten betalen bij de manege met de lessen.

Het is voor mij ook absoluut geweldig omdat ze iemand zoekt voor vooral in het weekend en laat ik nou net zo druk met school zijn(bijna iedere dag 8 uur en druk met hw als ik het weekend rust wil hebben) dat ik alleen in het weekend zou kunnen!

Alleen moet ik nog eens even een opfrisser hebben als het aankomt op stal uitmesten en weides schoon houden, maar ik hoop dat de eigenaresse dat niet erg vind.

Als het wat word zal ik een foto hier plaatsen en natuurlijk wat meer info!

anneroxanne
Berichten: 150
Geregistreerd: 29-10-12
Woonplaats: in Wonderland

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:32

Hoop voor je dat t wat word :D, t is altijd spannend om voor t eerst te gaan kijken. Heel veel plezier zaterdag :D

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 22:35

Dankjewel! De eigenaresse klinkt ontzettend aardig over de email maar dat kan natuurlijk vertekenen. Zo klonk de eigenaresse van mijn vorige verzorgpaard erg bot over de mail maar was ze aardig in het echt. Wel echt een Duitse vrouw dus je moest oppassen met hoe je je mening verwoordde haha. Ik ben blij dat ik weer iets met paarden kan gaan doen, zowel mentaal als fysiek heb ik het flink gemerkt dat ik minder bezigheden en beweging had.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 23:35

En is het je verzorgpoownie geworden?

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 01:25

Helaas niet, ik moest afbellen omdat ik ziek was op de dag zelf en ze vond dat dat een slechte indruk maakte. Daarom, heel kort gezegd, is er geen nieuwe afspraak gemaakt.

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 09:47

Oh dat had ik ook

Ik had om 4 uur een afspraak ik kom thuis beltmijn moeder dat ze in het ziekenhuis is met mn zusje om een foto te maken van haar hand dus we zijn wat later dat had ik gemaild geen reactie we komen om 16:10 aan en kunnen niemand vinden
Over de mail vroeg ze gelijk daarna dat ze verwacht dat ik af zie van het bijrijden dus ik uiteraard nee gezegt ik heb geprobeerd een nieuwe afspraak te maken krijg ik opeens een mailtje dat ze iemand anders gaat zoeken!dus ik vraag waarom zegt ze dat IK ,e niet aan mijn afspraak hou!! Nog geprobeert het allemaal rustig uit te leggen maar dat werkte niet

Dat zulke mensen zonder ook maar een beetje begrip bestaan in de wereld die mag ik echt niet!!

Maar dinsdag gelukkig een afspraak bij iemand anders
Ben er al 1x geweest een super aardige vrouw!! Dinsdag ga ik er pas echt op rijden ik hoop zo dat het na 2 jaar eindelijk lukt...

_Hedi

Berichten: 1691
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:33

Beetje flauw hoor, ziek zijn is toch overmacht? Ze is zelf toch ook wel eens ziek.. net als haar volgende verzorger..?

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 11:58

Ja dat weet ik, maarja, zij beslist over haar paard dus veel kan ik er niet aan doen. Wel jammer natuurlijk.

paradisex
Berichten: 184
Geregistreerd: 19-10-13
Woonplaats: Belgie

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:45

Zo spijtig :(
ik ga deze zaterdag ook naar de eigenaar van mn nieuwe verzorgponys ik hoop dat het iets word :)

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Zaterdag kijken bij nieuw vp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:17

Nu help ik op eenboederij met 17 paarden inc. rijden en klusjes echt heel gezzelig ik ga er over een half uurtje ookweer heen