meer uitleg over King

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KingChay
Berichten: 346
Geregistreerd: 16-11-13

meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 00:01

Ik had het topic niet meer in het oog omdat ik niet meer op de pc kwam door persoonlijke redenen.

Ik wil de mensen bedanken met alle lieve en leuke reacties en ja ik heb ook de tips gelezen en verwerkt.
De slechte commentaar heb ik doorgeslikt ligt nog op men lever maar komt er wel uit als het beter gaat.

King staat NIET te koop. Iemand heeftijn hotmail gehackt en hem te koop gezet. Wss mijn vader.

Ik weet hoe ik moet longeren met pessoadit heb ik geleerd op stage op een wedstrijdstal waar ik vorig jaar elke vrijdag in de week stage deed en het correct heb geleerd en hem hiermee ook ga verder trainen.

Ik hoop dat alles goed ga gaan en dat ik sommige mensen binnen enkele maanden kan laten bewijzen dat ik echt niet zo slecht rijd.
Ik heb fotos met andere paarden waar mijn zit wel degelijk veel beter is.

Ik hoop hier enkele dingens mee duidelijk te maken.

Ik had het ook druk de laatste dagen omdat ik ook de andere pony op myn weide moest verzorgen omdat zij bijna een slokdarmobstructie had.

Bedankt voor de tips en goede moed van enkele andere bokkers.

Groetjes van mij en hoefjes van King.


Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:03

He! Super dat je reageert.
Vreemde actie van je vader... jemig....

Fijn dat je heb leren longeren met een pessoa, kan je hem inderdaad wel stukje sterker mee maken.
En hem correct zijn rug leren gebruiken.

Overigens ben ik ontzettend slecht in het fatsoenlijk longeren van paarden, pffttt, dat vind ik moeilijker dan er op rond rijden eerlijk gezegd.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:04

Ik dacht al, het zal toch niet waar zijn? Ik deel je link eventjes in je topic, of wil je dat zelf doen? Edit: hij is al op slot, laatmaar. :P

anneroxanne
Berichten: 150
Geregistreerd: 29-10-12
Woonplaats: in Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:06

Fijn dat je bezig gaat met de pessoa, wel vreemd van je vader maar dat is een andere discussie ;). Ik ben benieuwd hoe het over een tijdje met jullie gaat :)

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:07

Wat fijn om dit te lezen, hopelijk zien we in de toekomst nog een hoop leuke topics van jou en King!
Goed van je dat je dit zo oppakt, al was het vorige topic niet altijd even positief! Keep up the good work +:)+

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:08

Ik vind het erg sterk/ goed dat je nog reageert, ik denk namelijk dat dit best goed kan komen en jullie een goede combinatie kunnen vormen.
Denk dat veel al gezegd, mij rest niets meer dan je heel veel succes te wensen. Het wordt vast niet makkelijk maar hij en jij zijn het waard. Veel sterkte met het verlies van je moeder en geniet van je paard, ga lekker aan de gang aan de longe.
Veel succes!

First love never dies ღ
P & K ღ

KingChay
Berichten: 346
Geregistreerd: 16-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 00:09

Ik heb een hele vreemde vader hoor. Heb er nooit echt mee samen kunnen leven. Zat 10 jaar op internaat en co ouderschap. Nu men moeder is gestorven zit ik ook niet meer op internaat dus full time bij hem en dat geeft spanningen. Hij is eigenlijk niet een vaderfiguur :s ik groei op in men eentje.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:15

Je woont dus eigenlijk op kamers... bij je vader..... Maar moet wel aan zijn regels voldoen en hij heeft meer invloed op je leven dan een hospita oid. Lastig hoor...

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

mindful

Berichten: 3556
Geregistreerd: 24-09-08
Woonplaats: Zaventem - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:17

Leuk om iets van je te lezen, ik zat er ook mee in.

Wat erg dat je vader zoiets doet, je komt wel op je pootjes terecht. En ja met King heb je de beste bedoelingen dus komt dat wel goed, daar ben ik van overtuigd.

Veel plezier en een zalige Kerst!

Muronia

Berichten: 19503
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:22

Ik wil je heel veel succes wensen met je leuke paardje. Ik wou je nog 1 ding meegeven: jij hoeft hier echt voor niemand te bewijzen dat je echt wel goed kunt rijden, dat bedoel ik goed. Kritisch zijn naar jezelf toe is altijd goed, maar ga niet twijfelen over wat je zelf zeker weet door oordelen van anderen. En dan heb ik het niet over opbouwende tips, daar kun je altijd van leren, maar wel over het onzeker worden over je eigen kunnen. Dat moet je niet laten gebeuren. Snap je wat ik bedoel?

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

hanny_jelke

Berichten: 5577
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:23

ik heb ff gauw foto's in je topic gekeken,
ik denk dat jullie nog heel erg aan elkaar moeten wennen. en er stiekem toch wat spanning is.
heel goed dat je de negatieve reacties hebt geslikt, en toch even een goede uitleg geeft erg dapper van je.
neem de tijd goed aan elkaar te wennen en dan komt het echt wel goed, je kan eventueel altijd een instructuur zoeken die jullie samen verder helpt.
hou de eer aan je eigen. je leert elkedag bij.

Love the schoentje, who loves you.

KingChay
Berichten: 346
Geregistreerd: 16-11-13

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 01:16

Ik ga zeker binnenkort een intructeur zoeken als alles een beetje op zen pootjes is beland want momenteel is het dus wel zeer hectisch.

En ja hier thuis, ik krijg eten en zakgeld en daarmee moet ik het doen, ik ben eigenlijk een beetje zijn ' meid ' ik doe zeer veel van het huishouden hier en dan is het nog niet goed genoeg voor hem, er is altijd wel iets waar hij me mee moet hebben, is het school niet dan is het mijn gewicht, is het dat niet dan is het dat ik niets voor hem doe.

En ik weet dat ik een lange weg te gaan heb met King, maar dat is net de uitdaging die mij op de grond houdt. Ik krijg veel steun van mijn beste vriendin en mijne vriend en ook van enkele bokkers hier, waarbij ik zeer dankbaar ben.

En ik weet dat ik me niet hoef te bewijzen, maar ik weet wat ik in de jaren paardrijden allemaal heb geleerd met paarden en paardrijden en dat weten andere hier niet.
Ze denken me te kunnen beordelen op enkele foto's terwijl ik jaren van herinneringen heb waar ik veel heb geleerd.

Er zullen nog zeker ups & downs komen, maar met de juiste mensen om me heen, juiste opbouwende kritiek en een opbouwende band met King, hoop ik en weet ik ( hoelang het ook zal duren ) dat het me wel zal lukken.

En tuurlijk was ik onzeker, na meer als 10 jaar rijden waarvan ongeveer 5 jaar andere mensen hun paarden te rijden, is het voor mij ook spannend de eerste keer op mijn eigen paard te zitten. Toen ik de fotos zag zei mijn vriend ' ooh kijk hoe mooi ' en ik zei ' verschrikkelijk ' omdat ik weet dat ik normaal niet zo doe & zo rijd. Ik probeer gewoon té veel mijn best te doen het niet te verpesten bij dit paard omdat dit levend wezen voor een keer van mij is en niet van iemand anders, en die gedachte, geeft mij ook spanning.

& dat King klein is zou ik niet zeggen, hij is gewoon heel compact, wil het toeval wel niet zijn dat ik vorig schooljaar een voorbereidend eindwerk had gemaakt over paardenracen en nu heb ik zelf een ' racer ' in de weide staan.

Maar hier even een foto dat King dus echt niet klein is :p
Afbeelding

Als de pessoa en de longeersingel in mijn bezit zijn ga ik hem ermee aan het werk zetten en hij zal een spierbundel worden dat niemand hem nog herkent ! :p

Sorry voor de lange tekst,
groetjes :)

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:24

Ik heb het vorige topic gevolgd en in gereageerd. Ik hoop voor jou en voor King dat je ons het tegendeel gaat bewijzen! Ik kijk uit naar jullie vorderingen :)

I'm a reasonable girl, get off my case..

Altijd al een originele kür op muziek willen rijden? *klik* voor meer info!

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:26

Jeetje meisje, wat een ontzettend nare actie van je vader!!

Ik vind dat je heel netjes en knap reageert. Geniet maar goed van je paardje, fijn dat je hem hebt om even bij te kunnen ontsnappen als je thuis in zo'n rotsituatie zit.

Maak er samen met King fijne feestdagen van! Veel succes!

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

KingChay
Berichten: 346
Geregistreerd: 16-11-13

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 01:28

Ik heb King en mijn vriend, ( hij heeft ook zijn vader verloren en heeft ook niet bepaald een luxe leven thuis ) ons uitlaatpunt is allebei bij King, ( ik heb hem de paardenkriebel gegeven :p )

Ook voor jullie prettige feestdagen !

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:29

Ah mooi zo, dat jullie samen dan zo'n fijne tijd hebben met King :)

Dank je!

There is a crack in everything. That's how the light gets in.


Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: meer uitleg over King

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:45

Ik ken je niet IRL en daarom ken ik je situatie ook niet. Daarom vind ik het ook super triest dat sommige mensen zo hard zijn en zo oordelen op een paar foto's. Vooral het voorbij komen van het woord dierenbeul vond ik nogal lachwekkend.

Je hebt veel goede adviezen gehad en volgens mij ga je daar wat mee doen, je intenties lijken goed, ik denk dat het helemaal goed gaat komen :) Respect!

Trek je niks aan van een paar 'stoere' bokkers die te snel oordelen en een persoon dan gewoon helemaal af durven te zeiken omdat het toch via internet is. Geen idee hebbende wat het met die persoon kan doen.

"We are going to die, and that makes us the lucky ones. Most people are never going to die because they are never going to be born."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers