Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 22:55

Hallo allemaal!
Ook van mij een overzichtje. Voor degene die mij niet kennen; ik ben Zorro, een eigenwijze maar lieve Shetlander van 13 jaar en 1.05m GROOT.

We begonnen dit jaar met heel veel sneeeeeeuw :):) Zo baas zo paard, baasje houdt van sneeuw en ik hou van sneeuw <3


Afbeelding

*zoek*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


We hebben genoten van ritjes op de slee



Baasje had het een beetje druk met alles en de camera is niet zoveel mee geweest. Ook is haar telefoon raar gaan doen dus daar zijn ook een aantal foto's van weg. Verder hebben we gedaan waar we zin in hebben. Lekker wandelen, fietsen, lange teugelen

En heel veel ritjes zoals dit gemaakt toen het weer warmer werd.
http://i467.photobucket.com/albums/rr37 ... 135103.jpg

Van de zomer voelde ik me niet zo lekker. Had het heel erg warm, m'n temperatuur liep nogal op. Maar je bent geen echte Shetlander als je stopt met eten, dus ik ging gewoon door en was ook nog gewoon vrolijk. Baasje was wel heel verdrietig maar ik trooste haar maar weer en bleef maar zeggen dat ik groot en stoer ben en er zo weer bovenop zou komen.

Afbeelding

Er kwam toch wel een lieve mevrouw langs die alles even ging controleren (ze stond alleen raar te kijken toen ik haar een lief duwtje gaf met m'n hoofd omdat ik ook even wilde knuffelen met haar :? )
Baasje gaf me daarna een paar dagen raar spul in m'n mond, maar ik voelde me gelukkig wel weer heel snel beter :D

Ik mocht weer mee naar buiten voor nog meer leuke ritjes in het zonnetje
http://i467.photobucket.com/albums/rr37 ... 135103.jpg

En ik besloot om schapenhoeder te worden. Ze zijn bezig met het verleggen van de bak en de schaapjes konden daardoor in de bak. Die schaapjes zijn ontzettend leuk om te pesten ~~}>




En toen kwam het moment dat mijn baasje weer over reisjes begon. Ze had het alleen over dingen die ik niet kende. Zo hoorde ik 'Zweden' en 'Finland' en een andere naam die ik wel kende en waar ik al vaker ben geweest 'Dalfsen'. Ik snapte er niet zoveel van, maar ik merkte aan baasje dat er iets groots ging gebeuren. Ze begon me extra veel te knuffelen en al m'n spullen werden ook grondig uitgezocht en opgeruimd.
In Juli verscheen de trailer weer op stal en mocht ik inderdaad weer gezellig mee op reis! En AL mijn spullen gingen mee. Toen ik uit de trailer stapte waren we inderdaad weer in Dalfsen beland! De manege aan de andere kant van het land waar baasje altijd met veel liefde heen gaat, waar heel veel paardenvriendjes en mensenvriendjes van mij zijn en die ik vertrouw. Veel bos en veel eten, prima plek! :D
De dagen erna kwamen er weer veel nieuwe kindjes naar de manege die bleven slapen, het was weer tijd voor kamp en baasje was er ook om te helpen. Tussendoor kreeg ik weer 1000 knuffels van haar, mocht ik een paar keer mee voor een wandeling naar het meer en in het bos (leuk joh, zo groot als hier hebben we thuis niet :):) )

Afbeelding

Afbeelding

Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ik even van mijn lieve baasje moest genieten, ze was namelijk een beetje verdrietig en deed alsof ze me heel erg zou gaan missen. Toen viel het kwartje :)* Die gekke namen waar ze het over had, waren landen waar ze heen zou gaan! Iets met studeren ofzo geloof ik...en ik mocht hierzo blijven!
Dus ik heb haar even extra geknuffeld <3

Afbeelding

Afbeelding

Maar ik heb het hier ook prima naar m'n zin! Ik ben omgetoverd tot pennypony en alle kindjes vinden mij heel erg lief (en ik hoef niet zo hard te werken, dat is ook weleens lekker)

Afbeelding

Afbeelding

Toch is nog steeds een beetje dubbel...mis haar namelijk wel, ze zorgde namelijk al meer dan 8 jaar voor mij.
Er bestaat alleen een raar iets. M'n vriendinnetje had een zwarte doos meegenomen die ze kon openklappen en ineens zag ik daar mijn baasje op een bank zitten! En ik kon haar nog horen ook :wow:

Afbeelding

Baasje riep heel de tijd dat ik kusjes moest geven maar het scherm ging een beetje raar doen als ik dat deed, het was ook een beetje hard. Gelukkig krijg ik hier ook heel erg veel echt knuffels...zelfs zoveel dat ik niet weet of ze me straks wel weer weg willen laten gaan. Ik hoorde namelijk dat mijn baasje over ongeveer een maandje weer terug is en dat ik haar eindelijk weer in het echt mag zien *\o/*

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together


simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:01

Wat een leuk verslag! Op naar jullie hereniging!

Love - language - leadership

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:04

awhhhh wat een mooi verhaal heb je neergezet
snel weer samen zijn

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:05

Wat een mooi overzicht! Heb je topic's altijd gevolgd!
En Zorro heeft een super plek gehad en nog even, beter kun je je bijna niet wensen!
Ik heb hem deze zomer nog gezien toen ik bij Gerner was, en in rl is hij nog leuker dan op de foto's! <3

haffiecesaer
Berichten: 64
Geregistreerd: 26-09-13

Re: Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:39

Wat een leuk verhaal! Zorro is een cutie :D

Lizzykizzx
Berichten: 492
Geregistreerd: 14-10-12

Re: Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:53

Mooi verhaal hoor en wat een leuke shet! <3

verwijderd13

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:34

In love with picture 4 !!! wat een mooi verhaal !! mooie foto's. De vierde vind ik prachtig (kan je uitvergroten) !! lijkt alsof ie in de wildernis staat !! Welke camera gebruik je ? succes verder !!

♥ Sachem ♥ Arabier ♥ vrijheidsdressuur ♥ Bitloos rijden ♥
[JITP] Sachem en ik, van 2011, tot nu.
Mijn youtube kanaal. ABBONEREN IS GRATIS! :) : http://www.youtube.com/channel/UCG9PQAR8FQhHEDEgJ8JL4gQ
if you give up you will never know, you would make it tomorrow.

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 00:44

Dankjulliewel voor de leuke reacties :D Hoe super ik het hier ook heb en hoe weinig tijd heb om hem te missen...toch kan ik niet wachten om hem weer gewoon even te knuffelen. En lekker iedere dag weer standaard buiten zijn en m'n hoofd leegmaken :)

Ja Laura, hij staat super daar. Was ook eigenlijk de enige plek waar ik gelijk aan dacht waar ik hem met een 100% gerust hart kon achterlaten..

Haha dankjewel Sachemlover. Om eerlijk te zijn...al deze foto's zijn gemaakt met m'n telefoon :+ En dat is echt een baggercamera wat kwaliteit (vooral ruis en scherpte) betreft. Uitvergroten zit er ook niet in, daar zijn ze te pixelig voor. Maar ik heb een hele fijne spiegelreflex dus Zor is straks weer de pineut :Y) Anyway, tnx voor het compliment!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 09:04

Aahh lieve Zorrie, die zal wel blij zijn als je weer terug bent denk ik zo! Al heeft ie zelf denk ik ook een mooi avontuur gehad daar in Dalfsen :)

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 22:17

Ik weet het wel zeker! Ben benieuwd of hij ook qua gedrag nog een beetje veranderd is...

En (ik wist niet dat het nog mogelijk was) maar ik kreeg gister nog een aantal foto's en z'n manen zijn gegroeid :wow:

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together


Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Mijn beste vriendje Zorro: dichtbij en ver weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:11

Leuk geschreven :)
En Zorro is ook echt een leukerd, ik snap wel dat je hem graag weer wilt zien!

Throw kindness around like confetti

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:35

Nog zo'n mafkees die met zijn dier op Skype gaat! :')
Ik heb een vriend in het buitenland, en als ik daar ben Skype ik met mijn grijze roodstaart. _O-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers