Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561


PM1
Berichten: 78
Geregistreerd: 11-10-13

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 17:54

Reden voor dit topic, in het kort. Ik ben al enige tijd verliefd op iemand, maar hij heeft een vriendin. Hij is met mij vreemdgegaan. Ik ken zijn vriendin ook, al vind ik haar niet echt aardig. Toch twijfel ik nu of ik het haar moet vertellen. Ik heb heel erg de neiging het wel te doen, maar dit komt omdat ik me gebruikt voel door hem (hij weet dat ik verliefd ben, maar het gaat hem alleen om de aandacht/sex).

Vandaar de vraag. Beter gezegd, zou jij het willen horen van degene met wie jou vriend is vreemdgegaan? En.. zou je dit geloven? Wat zou je ermee doen?

Graag een toelichting op je stem!


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:55

Ik zou het aan hem overlaten of hij het vertellen wil of niet. Waarom moet jij dat doen?
Aan de andere kant zou ik het wel willen weten, moeilijk..
Wist je dat hij met haar was voor je met hem ging? Vind het alles behalve netjes.. Van bezette mannen en vrouwen blijf je gewoon af.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 22-12-13 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:56

Jeetje, ik zou dit toch wel op gaan lossen voor jezelf, dit lijkt me een bijzonder onprettige situatie..


Caelum
Berichten: 1044
Geregistreerd: 24-04-13
Woonplaats: Zie profiel voor routebeschrijving

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:56

Ja, maar dan van hem zelf, Als een ander het zeet vind ik dat niet oke. Ik wil het van hem zelf horen.

Maar uit jou verhaal haal ik dat hij jou gebruikt? Vind dat niet echt oke

Caelum [Kajloem] ~ Heaven..

xSannee

Berichten: 4341
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:57

Vervelende situatie voor jou, maar toch, jij wist waarschijnlijk al dat hij een vriendin had.
Maakt het niet minder pijnlijk voor jou, maar dan heb je het wel een beetje aan kunnen zien komen,
of het kunnen voorkomen...

Ik zou het wel willen weten, maar ik zou het niet van het andere meisje willen horen (in dit geval van jou)

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:59

De meeste mannen die vreemd gaan zullen dit echt niet opbiechten, dus als je wilt wachten tot je het van hem zelf hoort kun je al jaren verder zijn.

Ik zou het wel willen weten en horen, ook al is dat van een ander. Ik wil namelijk geen seconde van mijn tijd verspillen aan een kerel die ik al mijn liefde en aandacht geeft, maar die wel zijn leuter in een ander steekt.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:59

Ik zou het persoonlijk wel willen weten als mijn vriend vreemd zou gaan, echter, zou ik het absoluut niet willen horen van een meid die ik zelf niet ken of niet mag.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:00

Ik zou tegen hem zeggen dat hij het moet vertellen en als hij dat niet doet, ik het doe.
Ik vind vreemd gaan verschrikkelijk a-sociaal. Iets met iemand uitvreten, waarvan je weet dat hij/zij een relatie heeft, niet veel minder trouwens.


chivaldi
Berichten: 3540
Geregistreerd: 05-10-08
Woonplaats: Zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:01

moeilijke situatie... ja ik zou het wel graag weten ja of dat nu is van degene met wie hij vreemdging of hem zelf dat maakt me niet uit en maakt het voor mij ook niet minder erg!
Of ik het ooit zelf zou vertellen aan een vriendin van een jongen/man dat weet ik niet.... normaal wel maar heb ook wel is in zo'n situatie gezeten en heb ik ook gezwegen. lastige vraag dus!

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:02

ik zou het wel willen weten waar ik aan toe ben.
als hij vreemd gaat is hij het niet waard om daar mijn tijd en liefde aan te verspillen.
terwijl er misschien iemand anders rond loopt die het wel verdiend.

Buick B+11 L1+12 L2+17 M1 startgericht

primera

Berichten: 919
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:02

Dat is toch je eigen keus denk ik ;). Ik ben er zelf achter gekomen, het laat altijd sporen achter Vroeg of laat. Als je het wil vertellen moet je zorgen voor bewijs ;) kom je beter over

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:03

Als het niet botert tussen jou en haar is de kans groot dat ze vindt dat je aan het stoken bent en haal je je een hoop gedoe op de hals.
Trek je handen er vanaf, verbreek alle contact met hem en laat ze het lekker samen uitzoeken.

Hoe je eraan kom, kom je eraf. Toekomst voor jullie is er toch niet.

Nulla tenaci invia est via

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:04

absoluut, en zou geen moment langer bij hem blijven

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:05

Woogy schreef:
absoluut, en zou geen moment langer bij hem blijven

ik ook niet aangezien hij al met jou vreemdgaat laat staan dat jullie iets hebben en hij het met een ander flikt

Buick B+11 L1+12 L2+17 M1 startgericht

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:06

Dat wil ik weten ja, van wie maakt me niet heel veel uit eerlijk gezegd.
Vreemdgaan is meteen exit, ik kan heel veel hebben, maar dit is een absolute dealbreaker.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:06

Courses schreef:
Ik zou het persoonlijk wel willen weten als mijn vriend vreemd zou gaan, echter, zou ik het absoluut niet willen horen van een meid die ik zelf niet ken of niet mag.

Het zou mij worst wezen wie het me vertelt, als ik het maar weet als ie me besodemietert. Voor mij zou het kort door de bocht einde relatie zijn.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

kimberley82

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:07

Ik zou het willen weten. Punt.
Denk dat het zwaarder is om er later achter te komen dat je al die tijd voorgelogen bent door je vent.

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:07

hier ook Roosch wie het dan verteld maakt me niks uit :P

Buick B+11 L1+12 L2+17 M1 startgericht

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:08

Ja, ik zou het wel willen weten.
Ik zou dan eerst met hem willen praten denk ik, maar zou dan wel té boos zijn :')
En daarna: FOETSIE.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:09

Roosch schreef:
Courses schreef:
Ik zou het persoonlijk wel willen weten als mijn vriend vreemd zou gaan, echter, zou ik het absoluut niet willen horen van een meid die ik zelf niet ken of niet mag.

Het zou mij worst wezen wie het me vertelt, als ik het maar weet als ie me besodemietert. Voor mij zou het kort door de bocht einde relatie zijn.


Nou, als je het hoort van iemand die je niet kent lijkt me niet dat je het meteen gelooft. Vervolgens moet jij het dus eigenlijk weer na gaan vragen en komt het initiatief alsnog bij jou vandaan. Nee, dan wil ik het gewoon van m'n vriend uit horen.

savasan

Berichten: 1044
Geregistreerd: 21-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:10

Ik zou het zeker willen weten, liever kwijt dan rijk dan. Als jij niet wist dat hij een vriendin had toentertijd, zou ik het waarderen als je het zelf tegen me zou zeggen wanneer je er achter kwam.

Maar als jij met mijn vriend naar bed zou zijn gegaan terwijl je wist dat hij een vriendin had... Dan zou je het kunnen vertellen maar heb geen illusies over de 'goede daad' die je ermee zou verrichten want dan heb jij er evenveel schuld aan als hij.

Misschien ligt het aan mij maar van de manier dat je het schrijft krijg ik het idee dat je het tegen haar zou zeggen om hem een hak te zetten omdat jij je gebruikt voelt. Je bent naar bed geweest met een bezette vent dus in mijn ogen heb je het 'recht' niet om je zo te voelen. (als je wist dat hij bezet was dan, anders, zie boven :) )

xSogno

Berichten: 2270
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:10

Ik vind dat je je mond moet houden. Het is iets tussen hun. Je gaat al vreemd met hem, als je haar verteld maak je die relatie stuk. Je zou het mij ook niet moeten komen vertellen, ik weet niet of ik zo'n meisje uit kwaadheid een klap verkoop (m'n vriend dan net zo goed, trouwens), want sorry hele nare streek om zoiets te doen. Hij is het ergst maar jij faciliteert hem. Als je slim bent hou je het bij een keer..
Laatst bijgewerkt door xSogno op 22-12-13 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

First love never dies ღ
P & K ღ

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:11

_helga_ schreef:
hier ook Roosch wie het dan verteld maakt me niks uit :P

precies. Wel zou zowel m'n vent als de trut waarmee hij me besodemietert een groot probleem hebben. De trut in kwestie overigens alleen als ze van mij op de hoogte was.

Courses, ja in het gunstigste geval vertelt ie het zelf. En wat als ie het gewoon niet vertelt?

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:11

ik zou het ook willen weten, maar ik denk niet dan jij de persoon bent om dat tegen haar te vertellen. Je wist dat hij een vriendin had en je bent zo stom geweest om toch met hem iets te doen. Ik vind persoonlijk ook dat je helemaal geen recht heb op huilebalkgedrag over dat jij je gebruikt voelt en daarom geneigd bent dit tegen zijn vriendin te zeggen.
Als ik die vriendin was en jij kwam het wel even tegen mij zeggen, dan ben ik bang dat je wel een probleem hebt.

Paardrijden is net als het spelen van een RPG, je hebt altijd wel XP

Be where you are; otherwise you will miss your life.

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:11

ben je in de veronderstelling dat hij met je verder wil als je het zijn vriendin verteld en zij het uitmaakt?

persoonlijk denk ik dat namelijk niet aangezien het alleen om de seks gaat dus waarom zou je je er dan aan branden en het gaan vertellen?

ONDERSCHRIFTLOOS


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler, Petra_O, SemrushBot en 149 bezoekers