Als een droom, de hereniging

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NewYork

Berichten: 962
Geregistreerd: 23-04-09
Woonplaats: Gouda

Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 20:48

Begin april 2013 is mijn bijrijdpaard Hekuras verkocht. 2 jaar lang heb ik ontzettend van hem mogen genieten, de verkoop viel mij dan ook erg zwaar.
Zeker omdat Hekuras voor zijn nieuwe eigenaar niet was wat zij verwachtte.
Na hem een tijdje uit het oog te zijn verloren stond hij vanaf begin november op marktplaats. Dat was even schrikken. Alle mogelijkheden bekeken om hem zelf te kopen, maar ik kon hem nu niet geven wat hij verdiend. Contact hier en daar, en dan maar afwachten..

Vorige week donderdag kreeg ik geheel onverwachts een berichtje op bokt van een nieuw account. Dat ze Hekuras had gekocht en graag contact wilde. Ik sprong een gat in de lucht, al die tijd op gehoopt maar eigenlijk niet meer verwacht. We zijn gelijk gaan whatsappen, en al snel waren we uren aan het kletsen. Ook de nodige foto's gingen over en weer. Dat Hekuras er niet meer zo goed uitzag wist ik, dat was even schrikken.
Toen kwam de vraag, 'wil je komen kijken? Dat praat ook makkelijker.', Ik kon mijn geluk niet op, en de nodige tranen vloeide.
Nooit had ik verwacht mijn vriendje terug te zien, het moment was zo onwerkelijk, dat ik zaterdag al op was van de zenuwen. Zondag een vriendin opgehaald en richting Hilversum gereden.

Dit alles is zo onwerkelijk geweest voor mij dat ik maandag avond pas tot het besef kwam dat mijn vriendje een super huisje heeft gekregen, alles wat ik hem wenste. Vandaag is hij goed gekeurd en hij mag dus echt blijven!

Ik ben Lotte ontzettend dankbaar dat ze contact met me heeft opgenomen en dat ik mocht komen kijken.

Afbeelding

Ventje, jij hebt nu wat je verdient. Wees lief voor Lotte, en tot snel!! <3

wonderworst_

Berichten: 2424
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: zoetermeer

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:09

Meis ik ben zo blij voor je! Zo mooi dat het zo is afgelopen! je zag inderdaad duidelijk dat hij flink wat heeft ingeleverd in die tussenliggende tijd, maar nu heeft hij een mooi huisje!!

PM1
Berichten: 78
Geregistreerd: 11-10-13

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:08

Wat fijn dat je nu weet dat ie een fijn plekje heeft gevonden :)

yakari123

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-11-13

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 09:33

Wat fijn dat die een goed huisje heeft ..
En echt leuk dat je hem ook gevonden hebt ,ik wou dat ik m ijn eerste pony weer terug vind..echt heel leuk voor je !!

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 09:37

Ik woon vlakbij hilversum!! Oh srry moest er echt even uit...hihi

Mooie foto btw!!

Anoniem

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:31

Wat mooi dat het zo gelopen is en je hem weer op mocht zoeken!
Op die foto lijkt het echt of hij je ook herkent. :+:

Nordsvensk

Berichten: 4166
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:35

Wat fijn dat hij nu weer een goed plekje heeft! En ook echt leuk dat je hem weer heb gezien, hoop voor je dat je hem vaker mag zien! :D

NewYork

Berichten: 962
Geregistreerd: 23-04-09
Woonplaats: Gouda

Re: Als een droom, de hereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 22:41

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop snel weer op bezoek te gaan bij hem :D