[EG] GALERA 4 jarige Andalusier merrie import

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

annettelara
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-07-13

[EG] GALERA 4 jarige Andalusier merrie import

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 21:30

WIE oooh Wie kent of weet meer over mijn schat van een PRE 4 jarige Andalusier merrie genaamd GALERA V op haar Spaanse papier. Ik heb haar sinds mei dit jaar 2013 en het is zo'n lief en fijn paardje in alle opzichten en ik zou daarom ook zoveel mogelijk van haar verleden te weten willen zien te komen. Ze is in Barcelona geboren en heet dus GALERA V en ze is ongeveer 156cm hoog en nu 4 1/2jaar oud. Ze is ontzettend lief en makkelijk en bomproef.
Heel graag, maar dan ook heel erg graag zou ik willen weten wanneer ze naar Nederland is gekomen en wat ze allemaal gedaan heeft tot mei dit jaar 2013.
Heel hartelijk dank,
Met vriendelijke groet Annettelara
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-12-13 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Helemaal happy met mijn ontzettend lieve 5 jarige Andalusier meisje Lara...........


Carantona

Berichten: 1264
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Zeeland

Re: wie kent mijn lieve GALERA 4 jarige Andalusier merrie import

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:07

Je merrie zou dan van 1993 zijn ...maar ik denk dat er nog meer achter de V komt ? Als het goed is staat de vorige eigenaar op de carta of het paspoort mss daar eens contact mee opnemen ?

http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-p ... olPRE.aspx

je zou het eens kunnen opzoeken via deze link.
Succes en ik ben erg benieuwd naar een foto van haar .

Je paard is de spiegel van je ziel ......kijk er regelmatig kritisch in polijst 'm tot ie blinkt en laat 'm niet meteen barsten als je iets ziet wat je niet bevalt.

annettelara
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-07-13

Re: [EG] GALERA 4 jarige Andalusier merrie import

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 02:00

Heel hartelijk dank voor de tips, het klopt idd dat er nog een letter bij moest, ze heet dus Galera AG maar ze heeft het orginele papier en is van 2009, is ook aan de tanden gezien door de dierenarts. Op de carta staat als eigenaar een Spaans persoon en adres, maar ze moet voor mij ook hier al een eigenaar gehad hebben, daar ik haar kocht met het verhaaltje erbij, dat ze vorig jaar licht was ingereden en toen een blessure aan een been heeft opgelopen en toen is ingeruild en daarna 8 maanden (de hele winter) het land is ingegaan tot April dit jaar. Dus heeft ze wel al een Nederlandse eigenaar gehad voor mij. Het is zo'n schatje en nog geen moment kreupel geweest, maar ik doe het rustig aan met haar en rij graag buiten op de weg en in de natuur met haar. Helaas weet ik niet hoe ik foto's hier op de site kan krijgen, ik ben al eens eerder bezig geweest,maar ben 52 jaar en begrijp niet helemaal over eigen fotoruimte creeren online!!
Ben al erg blij met uw reactie , heel erg bedankt, Annette

Helemaal happy met mijn ontzettend lieve 5 jarige Andalusier meisje Lara...........

Carantona

Berichten: 1264
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Zeeland

Re: [EG] GALERA 4 jarige Andalusier merrie import

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:22

Ik hoop dat je blij met haar bent, ik kan haar niet vinden met deze naam maar het zal vast wel goed zijn als je de carta er ondertekend bij hebt. Maar in pricipe zou ze op de ANCCEsite moeten staan met deze naam.
Heb je haar via een handelaar gekocht want die zetten ze meestal niet op naam en dan is het lastig om eerder eigenaren te vinden.
Het gaat erom dat jij tevreden met haar bent, ik ben fokker dus heb altijd interesse in bloedlijnen vandaar dat ik haar wilde opzoeken. Als ze verder gezond en eerlijk is zal het vast goed komen .
Succes met je PRE merrie :-)

Je paard is de spiegel van je ziel ......kijk er regelmatig kritisch in polijst 'm tot ie blinkt en laat 'm niet meteen barsten als je iets ziet wat je niet bevalt.

annettelara
Berichten: 7
Geregistreerd: 03-07-13

Re: [EG] GALERA 4 jarige Andalusier merrie import

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 14:50

Dank je dank je, ja ben heeeeel erg blij met haar en ik heb haar wel gevonden gisteravond nog op de site die jij mij hebt toegestuurd. Ik heb nu dus ook haar stamboom , ze heet Galera VG vader is Fer Buleria,
Maar die had ik al wel gevonden een tijdje terug.
Ja ik ben eigenlijk erg benieuwd wanneer ze naar Nederland is gekomen, op wat voor leeftijd, verder of ze in spanje soms nog ingereden is of niet, en uiteraard of het verhaaltje van blessure echt is. Ik doe en invb blessure dus en haar leeftijd lekker rustig aan en rij zo 3 a 4 keer per week . Ze pakt alles aardig op en is zo fijn voorwaarts, hoef je niets aan te doen, en juist weer zooo rustig op de grond en bomproef. Als ik je email via PB zo mogen ontvangen kan ik je wat foto's van haar sturen. Ze is voor mij de mooiste ibvm haar karakter en redelijk het "oude type" nog, groot hoofd en oren , heel iets richting rams en dat vindt ik zo mooi. Ja ben ontzettend gek op haar en ze is mijn eerste PRE, want dat wilde ik al ruim 15 jaar, en eindelijk heb ik er een en wat voor een!!!! Mijn Lara..........
Groetjes Annettelara

Helemaal happy met mijn ontzettend lieve 5 jarige Andalusier meisje Lara...........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers