Wijzigen terugvlucht British Airways

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:06

Yinnar schreef:
Ik verbleef bij iemand die op de middelbare school mijn hartsvriendin was. Ze woont al 20 jaar in Phoenix en we hebben al jaren contact via mail, Skype en sinds kort ook viber. Al jaren vraagt ze me om langs te komen maar het kwam er niet van. Of mijn vriend wilde niet of had veel optredens met zijn band of het kwam niet uit. In oktober dacht ik, ik ga wel alleen anders komt het er nooit van.


Ik snap het niet helemaal geloof ik, dus de vrouw die nu zo vreemd deed was vroeger je hartsvriendin?
Wat jammer dat ze dan zo veranderd is, maar daar kan zij dan natuurlijk ook niets aan doen. Heb je nooit iets gemerkt via het internetcontact?
Fijn dat je nu beter op je plek zit!

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 18:16

Ik heb echt niets gemerkt. Het was altijd lachen gieren brullen aan de telefoon en grappige herinneringen ophalen. Maar ja, ik had haar natuurlijk niet dagelijks aan de telefoon en de berichtjes via mail, Facebook of viber waren ook altijd leuk. Nu we 24 uur op elkaars lip zaten kon ze niet langer de schijn ophouden. Haar houding is inherent aan de mentale stoornis. Ik heb het dan ook wel met haar te doen. Haar omgeving is al geruime tijd bezig om haar hulp te laten zoeken met ondersteuning van medicatie. Tot nu toe wil ze dit niet. We laten haar ook niet links liggen. Misschien gaat het wel beter zo als ik op de ranch zit en af en toe wat met haar afspreek.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:39

Oh boy, wat komt mij dat bekend voor!! Ik heb hier iemand op bezoek gehad van wie ik dacht dat ze normaal en gezellig was en in voor uitstapjes, maar daarentegen had ik me toch een stuk chagrijn dat niets wilde en eigenlijk alleen maar achter mijn pc zat... 1 keer naar Utrecht en 1 keer naar Amsterdam (veel te laat, want madam d'r haar zat niet zoals ze wilde). En inderdaad schreeuwen dat de hele wereld tegen haar was. Ik ken je situatie dus en ik ben blij dat je daar weg bent! Nu genieten van de rest van je vakantie!

Ik hoop overigens wel op verslagen van je uitstapjes, Yinnar! :)) Nu allemaal leuke dingen doen en lekker genieten. :j

Lieset23

Berichten: 417
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Bad Nieuweschans

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 18:46

Oh superfijn TS dat je nu gewoon lekker kunt gaan genieten.

Nu je uitleg hebt gekregen waarom je vriendin misschien zo doet is ook fijn. Inderdaad misschien elkaar af en toe zien. Mogelijk gaat dat wel goed. Maar dat zie en merk je wel. Voor nu zit je lekker en dat is belangrijk.

Geniet er nog even van!

_Lisanne

Berichten: 3719
Geregistreerd: 17-10-04
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:12

Super dat je een oplossing hebt gevonden :)
Ik hoop dat je nog even echt van het land kunt genieten en mooie plekjes kunt zien. Ik ben twee dagen terug en ik zou zo op het vliegtuig weer terug stappen <3.
Maak er het beste van en geniet!

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:41

Wat goed om te horen dat er een oplossing is gevonden. Geniet ervan daar!

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 19:28

En genieten is het sinds ik op de ranch zit. Zelden zulke gastvrije mensen meegemaakt. Van de eerdere gastvrouw hebben we niets meer vernomen sinds ze stampvoetend is vertrokken en mij heeft achtergelaten. We hebben nog gebeld gisteren maar ze neemt de telefoon niet op. Dan houdt het op. We hebben haar dochter nog wel even gebeld om te vragen een oogje in het zeil te houden want ze schijnt al eerder suicidale uitspraken te hebben gedaan. Haar kinderen kunnen het echter ook totaal niet met haar vinden. Dat vind ik toch wel heel triest. Ze jaagt iedereen weg met haar gedrag, zelfs haar eigen kinderen.

We hebben inmiddels al veel leuke dingen gedaan. Volgende week gaan we naar de Grand Canyon en reizen verder en overnachten ergens. San Diego staat ook nog in de planning. Verder showt de huidige gastvrouw en -inmiddels goeie vriendin- mij de rest van Phoenix en omgeving.

Ik heb ondanks dat ik het niet van plan was toch een buitenrit gemaakt. Het was geen succes want wat zitten die westernzadels knudde. Ik dacht dat mijn knieen uit de kom waren. ;-) Ik kon niet meer lopen toen ik weer op de grond stond. Utah, het paardje van de gastvrouw waar ik op reed, was echter een enorme lieverd.

Het is ondanks alle stress een eind goed al goed geworden. Ik had hier echt niet op durven hopen. Wat een geweldige mensen. Elke dag krijg ik wel te horen "mi casa es su casa". Meer welkom kan je je toch niet voelen dan?

Een vrolijke groet vanuit Phoenix!

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:32

Fijn om te horen! Fijne kerstdagen daar!

Yinnar

Berichten: 2364
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 19:34

Dank je Sure_lee, dat gaat zeker lukken. Jij ook fijne feestdagen toegewenst.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:43

Fijn dat het is gelukt Yinnar! En als paardengek op een ranch zitten, dat is natuurlijk helemaal te gek! Veel plezier nog op je vakantie!

Lieset23

Berichten: 417
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Bad Nieuweschans

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:48

Echt fijn om te horen Yinnar. Zo maak je nog eens wat mee voor je 50 bent ;) .

Geniet er verder van. En mooie verhalen mag je ook zeker delen hoor. Leuke foto's ook :D .

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:13

Wat fijn dat het nu toch goed gaat, geniet ervan TS!

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Wijzigen terugvlucht British Airways

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 11:45

Wat goed om dit van je te lezen! Geniet ervan!