2013.

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waiitjexx
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-11-13

2013.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 10:54

[Ik heb geen idee waar ik het neer moet zetten, dus vermoord me niet als het hier fout staat.

Tja, mijn paarden 2013 was niet echt heel leuk.

In Januari begon de ellende al. 1 januari 2013. Vrolijk en moe loop ik naar beneden en ga daar op mijn laptop. Ik zie berichtjes voorbijkomen met R.I.P. Berend Botje. Ik vraag of het roddels zijn, maar het tegendeel bewijst zich. Mijn lievelingspony, mijn schatje was overleden. Ik was een aantal weken (lees: 2 maanden) erg stil en verdrietig. Hij was echt mijn schatje en we begrepen elkaar. Die kleine uk toch. Ik mocht als enige nog op hem rijden, hij werd namelijk geleasd maar ja, wij pasten bij elkaar en ik mocht er dus op blijven rijden. Nog steeds mis ik hem wel eens.
Ik zocht steun bij andere paarden, onder andere bij Pinokkio waar ik ook redelijk wat op reed. Later reed ik heel veel op Hawaii, Pinokkio ging weg. Lekker dan. In minder dan een half jaar tijd 2 lievelingspony's kwijt. Gelukkig was Hawaii daar. We bouwden een sterke band op en dat maakte de klap in dit najaar alleen maar harder. De manege werd gesloten.
Ik heb getreurd, gejankt en met vriendinnen gefantaseerd dat er een rijke miljonair in de file stond en daardoor de manege niet overkocht.
Nog steeds mis ik ze. Natuurlijk zijn er ook genoeg leuke dingen gebeurd. In de "pauzes" kunstjes gedaan. Gezellig gereden en gekletst, veel op de manege geweest en meegedaan aan manegewedstrijden.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-12-13 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Lettertype aangepast.

Manege Andijk en alle paarden en pony's ik zal jullie nooit vergeten!



Love_Silver
Berichten: 573
Geregistreerd: 15-10-13

Re: 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 13:19

Ah wat een balen jaar
Hopelijk word 2014 een beter paardenjaar voor jou

SambaLovee
Berichten: 64
Geregistreerd: 07-09-11
Woonplaats: Den-Haag

Re: 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:54

Dat is echt vervelend, ik snap hoe je voelt. Sterkte meid, 2014 word vast een topjaar voor jou.

loving a horse is so much easier than loving a person.

Misher

Berichten: 230
Geregistreerd: 24-11-13

Re: 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:57

Sterkte x 2013 is denk ik een ongeluks jaar voor jou.. Hopelijk is 2014 beter

Waiitjexx
Berichten: 10
Geregistreerd: 03-11-13

Re: 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-13 12:49

thnx, 2014 wordt denk ik wel beter. Ik rij nu een tijdje bij een andere manage maar t voelt nog steeds niet helemaal "eigen"

Manege Andijk en alle paarden en pony's ik zal jullie nooit vergeten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers