Choiix schreef:Jij kan niet hard maken dat je toestel niet in de tussentijd nat geworden is helaas.. Al gooien reparatiebedrijven het wel heel snel op waterschade. Overigens, je had gewoon een willekeurige microsim naar normale simkaart converter kunnen gebruiken die elke telefoonwinkel op voorraad heeft dus het gebruiken van een 0 euro abbo van Voda vind ik persoonlijk een beetje dubieus.
Ik zou als ik jou was zorgen dat je het toestel zsm terug krijgt en opstuurt naar je verzekering, anders zit je nog langer zonder toestel. Wil je echt voor de lijdensweg gaan moet je ze in gebreke en in verzuim stellen en een gedetailleerd schaderapport opvragen. Maar mijn ervaring is dat je zeker aangezien jij schetst dat je nu nog steeds zonder zit je geen zin hebt in dit gevecht. Ik zou m'n verlies nemen en de verzekering aanspreken. Check overigens ook je inboedelverzekering, grote kans dat het daar ook onder valt, zonder eigen risico.
En dat doe ik dus niet. Zeker niet bij dit soort bedrijven. Dan geef ik echt niet op. Ik ben het wachten wel zat ja, maar de wereld vergaat niet zonder smartphone. Dus nu ik toch al 6 weken zonder zit, ga ik door tot het eind. Ik laat de verzekering erbuiten omdat dit binnen de garantie valt. Dus heb ik recht op herstel of vervanging van het product. Wat betreft die conventer, dat is mij niet aangeboden en waar kun je die dingen kopen?
Even een update. Inmiddels is mijn telefoon terug. Maar niet met de diagnose die eerder op hun website stond. Blijkbaar hebben ze het toestel toch nog eens verder onderzocht en nu staat op het reparatieformulier dat ze het toestel gerepareerd hebben onder de garantie! Dus enigszins opgelucht wil ik weer mijn toestel gaan gebruiken. Echter geeft hij opnieuw problemen, valt uit zichzelf uit, start zich opnieuw op en geeft steeds foutmeldingen. Ook niet steeds dezelfde melding maar steeds wat anders. Hij lijkt een eigen leven te lijden. Ik heb met mijn camera eens 10 minuten lang gefilmd om vast te leggen wat er nu steeds gebeurd. Dus op die manier ook bewijs dat er echt wat aan de hand is.
Ik ga opnieuw bellen. Bij het navragen blijkt ook dat als hij 3 keer gerepareerd is maar hij nog steeds klachten geeft je recht hebt op vervanging/nieuw product of de kosten in geld uitgekeerd krijgt.