Boomloos..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Boomloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 23:32

Ik hoop niet dat dit het zoveelste topic is over boomloze zadels, omdat ik er bij de zoekfunctie niet zoveel over vinden kon. Ook hoop ik dat het niet verkeerd staat, mijn excuses alvast als het dat wel doet :)

Al een tijdje zit ik er over na te denken om over te gaan op boomloos. Mijn paardje wisselt heel erg qua gewicht en bespiering en zelf heb ik niet zoveel zin om elk half jaar de zadelmaker te laten komen :Y) Van boomloos hoor je steeds dat ze zich redelijk kunnen aanpassen aan je paard en daarom leek het mij ideaal voor die van mij :) Hij is in een paar maanden tijd een hele boommaat gegroeid :oo

Alleen...

Nu zie ik door de bomen ( :+ ) het bos niet meer. Je hoort veel goeds over Barefoot en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit met dat VPS systeem, maar dan heb je nog Startrekk, Torsion en nog veel meer.

Mijn vraag is: Welk merk heeft de beste prijs/kwaliteit houding? Gaat het snel kapot, blijven de boompjes intact, slijt het leer snel. Hoe staat het met de vullingen? Speciale dekjes voor nodig of juist niet?

Pfff, zoveel vragen :O

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg


Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:33

[HAR] [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

:D

Staat veeeel info in, in de OP alleen al. Mijn ervaring met Barefoot is dat het goede kwaliteit is, slijt absoluut niet sneller dan het gemiddelde boomzadel. Afhankelijk van hoe je er zelf mee omgaat dan natuurlijk.

Fenore van Gipsy Spirit

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Boomloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 23:34

Ah excuus :D Blindd :D

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Boomloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:36

Geeft niks hoor ;) Sowieso zijn er nog een hele hoop andere topics over boomloos, maar meestal staat daar zo'n beetje dezelfde informatie in als in het centrale topic.

Fenore van Gipsy Spirit

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Boomloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 23:38

In ieder geval bedankt voor de verwijzing :) Nu wacht ik nog even op persoonlijke verhalen. Zadelverkopers kunnen natuurlijk hun zadels allemaal wel de hemel in prijzen, maar de consument bepaald of het ook daadwerkelijk iets is :)

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Boomloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 23:41

Er zitten niet alleen maar zadelverkopers in dat topic hoor! Juist veel mensen met persoonlijke ervaringen, die worden daar allemaal gedeeld. Niet alleen over Barefoot, er zitten ook mensen met bijvoorbeeld een Trekker of Hidalgo zadel. Dus ik zou toch je vraag daar ook even afschieten :)

Fenore van Gipsy Spirit

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 23:47

Kirsha schreef:
Er zitten niet alleen maar zadelverkopers in dat topic hoor! Juist veel mensen met persoonlijke ervaringen, die worden daar allemaal gedeeld. Niet alleen over Barefoot, er zitten ook mensen met bijvoorbeeld een Trekker of Hidalgo zadel. Dus ik zou toch je vraag daar ook even afschieten :)


Oke! Super, ga ik dat alsnog even doen! :D

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15442
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 10:11



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers