Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 15:00

Ik namelijk misschien wel. De keuze is aan mij nu.
Ik kan geopereerd worden, ik moet alleen zelf nu de knoop doorhakken of ik het wil ja of nee.
Alleen ik zie er zoooooooo tegenop! (Oogoperatie)
Dus ik dacht, er zijn vast meer mensen die nu al weten dat ze geopereerd moeten worden in 2014 en misschien kunnen we hier elkaar een soort van steun geven? :)


Anoniem

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:20

Nee helaas ik niet , maar wil je veel sterkte wensen :(:) , wat moet er geopereerd worden?

Anoniem

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:22

Ja hoor, hier ook een, 2014 wordt het jaar waarin wél geopereerd gaat worden.
Zie er zelf nog steeds een beetje tegenop, aan de andere kant kan 't maar beter gebeurd zijn.
Wat gaan ze exact doen met je oog-operatie?
Operaties zijn eng, maar als je de knoop nog door moet hakken qua keuze, bedenk dan dat het er in ieder geval beter van wordt!

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 15:25

Mijn ene oog is door 2 mislukte laserbehandeling naar buiten gedraaid -O-
Dus nu lijk ik een beetje scheel. Al valt het de mensen om me heen niet eens zo erg op, maar mij stoort het enorm en mn zelfvertrouwen gaat echt omlaag hierdoor..
Dus dat word dan rechtgezet..

Chelle_Dora: Waaraan moet jij geopereerd worden? En ja hebt gelijk hoor.. Je kan het maar beter achter de rug hebben, anders blijf je er over piekeren en tegenop zien..

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:06

Sterkte naamloos1 en chelle_dora! Lnoop doorhakken is inderdaad het vervelendste...
Mijn laatste operatie ging gelukkig snel, tussen de afspraak maken en de operatie zelf zat 2 weken.
Ga zelf in maart weer onder het mes, is een operatie die niet helemaal nodig is, maar wil het zelf wel heel graag en heb er wel pijn door.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

sloffiee

Berichten: 2305
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:07

ik ook.. zodra ons kleintje geboren is gaan ze gebit sanering bij mij doen onder narcose.... en een wortel punt behandeling.. bah

LiVetime
Berichten: 4369
Geregistreerd: 18-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:09

Ik 'moet' ook weer geopereerd worden in 2014. Weet alleen nog niet wanneer.

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:11

net niet in 2014, maar op 27 december.. Nuss-bar operatie.

Never give up.

Abeltje1990

Berichten: 284
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Yerseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:12

Naamloos1 dan kan ik je een handje schudden, mijn oog is helaas weer zijn eigen leven gaan leiden.
Ben daaraan 8 jaar geleden al eens geopereerd.

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 17:13

StonedRomy: Waarschijnlijk zal het bij mij ook begin maart worden. Of eind feb. Waaraan moet je geopereerd worden?

Sloffiee: Oeh dan ben je ook nog wel even onder zeil denk ik? Wel fijn dat het onder narcose kan. Had je hier zelf om gevraagd?

LiVetime: Succes alvast.

Joleinn: Oeh bijna! Zie je er tegenop?

Abeltje1990: Oh echt? Vervelend he! Ik baal hier zo ontzettend van! Kan jij je de operatie nog goed herinneren? Zo ja, mag ik je pb sturen met een paar vragen?

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:16

ik ben drie weken geleden geopereerd maar wist het maar zes dagen van te voren dus had niet zoveel tijd om me er druk over te maken :)
lijkt me verschrikkelijk als je het zolang van te voren weet maar wil je wel veel sterkte wensen!

ONDERSCHRIFTLOOS


sloffiee

Berichten: 2305
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:18

@naamloos

ja ik mocht kiezen hhahaa nou dat laat ik mij geen 2 keer zeggen *\o/*

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:29

ik heb als gevolg van een hart operatie iets zitten bij de onderste drainage ingang ( onder het litteken, boven mijn buikholte ) is iets wat 4.5X4.5X2.5 is qua omvang. ze vermoeden watten of een stuk drainage buis. die operatie was toen heel moeilijk en ze hebben me toen plotseling moeten hechten, vandaar dat ze niet helemaal hebben opgelet of er nog iets in mijn lichaam zat. Niet heel ingewikkeld dus, maar moet toch minimaal 5 dagen in het ziekenhuis blijven en heb zoals gewoonlijk een heel team van artsen ( cardiologen voornamelijk ) om me heen tijdens de operatie.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Anoniem

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:30

Oh wat vervelend dat iets is blijven zitten..

Abeltje1990

Berichten: 284
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Yerseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:31

@ naamloos tuurlijk mag je mij een pb sturen ben het nog niet vergeten nee,;)

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:31

naamloos1, ja, best wel haha. het zal allemaal wel goed gaan, ik vertrouw op de artsen, maar het herstel duurt schijnbaar 6 mnd. :|

Never give up.

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:33

joleinn, sterke met het herstel! zal een lange weg worden voor je...

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:35

Ik ben vorige week dinsdag voor de 2e keer geopereerd aan mijn knie, meniscus. Viel me alles mee deze keer :)
Succes TS, ik zou het echt doen, je kan er maar vanaf zijn! En de doktoren hebben echt wel veel ervaring ermee :j

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

future_vet
Berichten: 2605
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:35

ook ik ga in 2014 onder het mes. In februari hoogst waarschijnlijk. Ik wordt dan geopeerd aan mijn rechter gehoorgang. Ik hoor namelijk heel slecht rechtst en ze zijn er vorige maand achter gekomen dat één van mijn gehoorbeentjes is vergroeit en naar mn hersenen groeit. Dit is niet de bedoeling dus deze zal verwijderd worden. Pas daarna kunnen we gaan kijken wat er gedaan kan worden om mijn gehoor te verbeteren. Ik vind het wel echt heel spannend, 4 uur durende operatie, volledig onder narcose en in mijn hoofd. nee dankje

EDIT: typfoutje
Laatst bijgewerkt door future_vet op 19-12-13 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Berichten: 7540
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:36

ooh sterkte Dream_lot! is inderdaad niet fijn nee.... gelukkig merk je er tijdens de operatie niets van, maar daarna... sterkte!

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

future_vet
Berichten: 2605
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:39

StonedRomy schreef:
ooh sterkte Dream_lot! is inderdaad niet fijn nee.... gelukkig merk je er tijdens de operatie niets van, maar daarna... sterkte!


ja ik mag dan een week mn bed niet uit en zal een nacht overnachten in het ziekenhuis.

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 17:46

Alja: Ja dat is niet zo fijn idd een lange tijd wachten.. Maarja.. Het is niet anders. Alleen ben ik een twijfelkont en hoe langer ik moet wachten hoe langer ik twijfel -O-

StonedRomy: Och jeetje wat vervelend!

Abeltje1990: Je hebt pb :)

Joleinn: Pff 6 maand.. -O-

Dream_lot: 4 uur is een behoorlijke tijd idd.. Maar je doet het voor het goede doel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:51

Naamloos1: Klinkt pittig! Maar als het helpt je zelfvertrouwen op te krikken is het zeker wat waard!
StonedRomy: Oh jakkes, dat klinkt niet fijn. Is zo'n kans groot na een hartoperatie dat er wat blijft zitten zegmaar?
sloffiee: Oh bah.. Da's ook niet fijn :( Gelukkig kan en mag je onder narcose!
dream_lot: Bah daar zou ik ook tegenop zien inderdaad, blijft toch eng bij je hoofd! Is de kans wel aanwezig dat je daarna weer beter gaat horen?

Ik moet zelf onder het mes voor een open hart operatie, vandaar dus ook mijn vraag aan StonedRomy. Ze gaan, als ik mazzel heb, 1 (of misschien 2, ligt eraan hoe slecht de andere hartklep eraan toe is) repareren, als ik pech heb worden er 1 of 2 vervangen. Zou eigenlijk in november al gebeurd zijn, alleen toen kwamen ze erachter dat ze eerst nog even m'n verstandskiezen moesten trekken en wat ontstekingen weg moesten halen door die kiezen, dus ik hoor 7 januari pas of m'n mond "focusvrij" is en dan gaan we wéér opnieuw beginnen met alle echo's. Denk dat ik "pas" in maart of april geopereerd word.. Daar gaat m'n Eper paardenvierdaagse plan :\

renateeee_

Berichten: 643
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Nog meer mensen die geopereerd (moeten) worden in 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:56

Ah heel veel sterkte allemaal!! :(:)

Ik ben afgelopen maandag geopereerd aan m'n bovenarm, daar zijn 10 schroeven en een plaat uitgehaald en ze hebben mijn litteken "mooier" gemaakt.

Caramba W ( Dayano x Ferro ): B+12 - L1+11 - L2+13 - M1+11 - M2+8 (eindstand)
Chicago O (L'esprit x Wolfgang): L2+6 (PR 196) - M1+11 (PR 199,5)

luuntje

Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:57

Iedereen heel veel sterkte met de operatie en het herstel.
Wel naar om te lezen dat sommigen door fouten extra geopereerd moeten worden.

Ik ben januari/februari aan de beurt.
In Waalwijk gaat een orthopeed een stukje van mijn labrum (kraakbeenring) en een cyste uit mijn rechterheup verwijderen.
Door mijn bindweefselziekte is het niet te voorspellen hoe goed het gaat lukken.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bibi1995, Davina9, kwii, Pina22, Sure_lee en 57 bezoekers